AnonymBruker Skrevet 11. mai 2017 #1 Skrevet 11. mai 2017 Jeg er mann på 26 år som sliter veldig med troen på at jeg finner noen som passer meg. Kall meg gjerne kresen, men jeg vil heller være alene enn å bli med en jeg ikke har en veldig god kjemi med, og jeg føler jeg har en del "krav" som gjør det litt håpløst å finne den rette. Jeg vil helst ikke ha en jente uten noen egne interesser annet enn de typiske interessene for mote, reality-porgrammer og sosiale medier. Jeg vil ha en som har genuine interesser, da gjerne samfunnsinteressert, opptatt av politikk osv. Spørsmålet er hvor jeg finner denne typen? Mulig jeg er fordomsfull, men jeg ser ikke helt for meg at jeg finner typen på en datingapplikasjon eller lignende. Så hvis DU er denne typen. Hvor finner jeg deg? Anonymkode: 890b6...9e9
AnonymSjiraff Skrevet 11. mai 2017 #2 Skrevet 11. mai 2017 (endret) Ja, du er rimelig fordomsfull om du ikke tror det finnes jenter med samfunnsinteresser på datingapper. Endret 11. mai 2017 av AnonymSjiraff 8
Duftavsommerregn Skrevet 11. mai 2017 #3 Skrevet 11. mai 2017 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg vil ha en som har genuine interesser, da gjerne samfunnsinteressert, opptatt av politikk osv. Spørsmålet er hvor jeg finner denne typen? I et politisk parti som du faktisk er enig med, så da er det bare å søke en jente der da. De er iallefall interessert i samfunn og politikk, problemet er vel at de er ganske så selvstendige og kanskje kresne selv. 4
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2017 #4 Skrevet 11. mai 2017 Min erfaring er at det er veldig få jenter som BARE interesserer seg for mote, realityserier og sosiale medier. Jeg er selv interessert i både klær og sminke, men også både samfunnsengasjert og opptatt av politikk. Forresten en skikkelig nerd også. Men man må jo ta tiden til å bli kjent med meg da - det er kanskje klærne og sminken man ser først? Den der "gode gamle" fordommen om de jentene du snakker om er akkurat det. En fordom. Jada, de finnes sikkert. Men de aller fleste har mer dybde en det! Det er ikke enten eller. Akkurat som få menn jeg kjenner sjelden har BARE fotball eller BARE biler som sin interesse og er ute av stand til å føre en samtale om noe annet. Veldig lei av å bli sett ned på fordi en av mine interesser er klær og sminke. Det er bare en liten del av hvem jeg er. Og jeg har mye annet å fare med også! De jentene du leter etter er overalt. Du må bare ikke være så forutinntatt. Anonymkode: 347ee...b19 4
B.Wooster Skrevet 11. mai 2017 #5 Skrevet 11. mai 2017 Du må skrive dette da, på disse datingapplikasjonene, eller så må du oppsøke organisasjonslivet. Ungdomspartiene, fagforeninger, frivillige lag.
B.Wooster Skrevet 11. mai 2017 #6 Skrevet 11. mai 2017 Tilleggsspørsmål: Har du truffet noen i det hele tatt, eller er dette bare unnskyldningene du bruker overfor deg selv og andre? 2
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2017 #7 Skrevet 11. mai 2017 Du finner henne hos politiske partier, og humanitære foreninger. Gå på ungdomsmøter på de stedene, som opptar deg. Der vil du møte mange sånne jenter du søker. Anonymkode: 78212...9aa
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2017 #8 Skrevet 11. mai 2017 "Denne typen" er den mest vanlige typen da? Du finner sikkert 15 stykker som oppfyller kravene dine på en buss i 17 tida når de drar hjem fra jobb/studiested. Anonymkode: 7aa9f...ca8 3
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2017 #9 Skrevet 11. mai 2017 Du må jo bli kjent med noen først, før du kan "dømme" de. Mange er kjempeinteressert i sminke, pynting, serier og trening, og samtidig gira på politikk og menneskerettigheter, de aller fleste har en mening om et eller annet, - og det er ganske vanlig og interessere seg for politikk. Du kan ikke forvente og få ei dame som KUN er gira på en ting/den tingen du liker, mennesker er komplekse, og ingen er perfekte. Hvis du skal elske noen, så må du elske den personen for den hun er, ikke hva slags hobbyer hun har. Hvordan kjemien er, om hun er snill, omsorgsfull, har like moraler som deg, gir deg kjærlighet og gjør deg lykkelig - dette er det som er viktig, ikke om hun syntes instagram er kulere enn en dokumentarfilm f.eks. Anonymkode: 519f9...71b
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2017 #10 Skrevet 11. mai 2017 Kanhende de er nærmere enn du tror og at du må åpne øynene litt. Mitt tips er å se etter damer som er naturlige og kanskje ikke så utfordrende kledd. Uten tatoveringer og naturlig hår og fremtoning sånn ellers. De er egentlig overalt, men blir "grå mus" fordi ingen gidder å se etter dem Anonymkode: 47fec...f36
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2017 #11 Skrevet 11. mai 2017 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kanhende de er nærmere enn du tror og at du må åpne øynene litt. Mitt tips er å se etter damer som er naturlige og kanskje ikke så utfordrende kledd. Uten tatoveringer og naturlig hår og fremtoning sånn ellers. De er egentlig overalt, men blir "grå mus" fordi ingen gidder å se etter dem Anonymkode: 47fec...f36 Er vel nettopp dette som er fella, man tror at alle som ikke er grå mus er overfladiske idioter... Alle har gode sider, det handler bare om å bli kjent med folk, gi de en sjanse, så finner man ganske mange bra folk. Anonymkode: 519f9...71b 1
Gardermobanen Skrevet 11. mai 2017 #12 Skrevet 11. mai 2017 37 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kanhende de er nærmere enn du tror og at du må åpne øynene litt. Mitt tips er å se etter damer som er naturlige og kanskje ikke så utfordrende kledd. Uten tatoveringer og naturlig hår og fremtoning sånn ellers. De er egentlig overalt, men blir "grå mus" fordi ingen gidder å se etter dem Anonymkode: 47fec...f36 Forstår at damer som føler de ikke blir sett ønsker oppmerksomhet. Men samfunnsinteresse er vel uavhengig av utseende.
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2017 #13 Skrevet 11. mai 2017 De type jenter er overalt. Tror du bare har sykt dårlig radar eller kommuniserer dårlig sånn at det ikke blir naturlig for de å dra opp de type emner. Anonymkode: bf473...04d 1
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2017 #14 Skrevet 11. mai 2017 At man liker å bruke neglelakk og ser reality betyr ikke at man ikke liker politikk og er samfunnsengasjert vet du. Anonymkode: bf473...04d 1
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2017 #15 Skrevet 11. mai 2017 Det du beskriver er en helt vanlig dame Det vil du oppdage når du går inn for å bli kjent med de. Den ene interessen utelukker ikke den andre. Anonymkode: 55ec3...c56 1
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2017 #16 Skrevet 11. mai 2017 Kan man ikke være opptatt av hvordan man ser ut og samtidig være smart? Man er ikke "instababe" selv om man bryr seg om klær/mote. Er for øvrig ikke så veldig opptatt av politiske partier, men er opptatt av samfunnet, historie, rettigheter, vitenskap, filosofi, etc etc. -Kan telle på en hånd hvor mange ganger jeg har sett reality-TV (de siste 5 årene) Anonymkode: d1635...52a
Knirke Skrevet 12. mai 2017 #17 Skrevet 12. mai 2017 Kanskje du skal begynne å swipe høyre på de damene som ikke har bilder av seg selv i treningstights med duckface og fjeset fullt av sparkel? 1
meeeg9 Skrevet 12. mai 2017 #18 Skrevet 12. mai 2017 17 timer siden, Duftavsommerregn skrev: I et politisk parti som du faktisk er enig med, så da er det bare å søke en jente der da. De er iallefall interessert i samfunn og politikk, problemet er vel at de er ganske så selvstendige og kanskje kresne selv. Er det en sammenheng mellom kresne mennesker og I hvor stor grad de er selvstendige? Jo mer selvstendig, desto mer kresen?
meeeg9 Skrevet 12. mai 2017 #19 Skrevet 12. mai 2017 17 timer siden, Gardermobanen skrev: Forstår at damer som føler de ikke blir sett ønsker oppmerksomhet. Men samfunnsinteresse er vel uavhengig av utseende. Er det ikke motsatt? At se damene som ser overfladiske ut, vil ha oppmerksomhet?
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2017 #20 Skrevet 13. mai 2017 Hvor er du for å finne sånne jenter? Jeg er veldig samfunnsengasjert, jobber litt frivillig og har mange interesser. Men jeg er ikke på datingapper. Og syns 26 kanskje er litt ungt, med mindre du er veldig moden. Anonymkode: 295bd...9d2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå