AnonymBruker Skrevet 11. mai 2017 #1 Skrevet 11. mai 2017 "Hun er så flott, hun kunne fått hvem som helst". Finnes den dama? Kan hun bare gå inn i et bryllup og ta mannen fra bruden om hun vil? Jeg har litt vanskeligheter med å tro at den dama finnes. Er det damer som er flotte eller menn som er enklte og dumme? Jeg kan se kjekke menn, men jeg får ikke følelser for de nødvendigvis for det om. Jeg må liksom få et inntrykk av ham for st jeg skal like ham. Anonymkode: 45fcb...d75 3
AnonymSjiraff Skrevet 11. mai 2017 #2 Skrevet 11. mai 2017 (endret) Finnes det noen som tror at det finnes slike damer? Endret 11. mai 2017 av AnonymSjiraff 9
Gjest noe tilfeldig Skrevet 11. mai 2017 #3 Skrevet 11. mai 2017 Akkurat nå, AnonymSjiraff skrev: Finnes det noen som tror at det finnes slike damer? What? Har du glemt meg allerede??
AnonymSjiraff Skrevet 11. mai 2017 #4 Skrevet 11. mai 2017 (endret) 1 minutt siden, Raven.WritingDesk skrev: What? Har du glemt meg allerede?? Du vil jo uansett kun ha meg så har jo ikke noe å si om du kan få alle andre. Endret 11. mai 2017 av AnonymSjiraff 5
Devilheart Skrevet 11. mai 2017 #5 Skrevet 11. mai 2017 En av mange: http://www.dagbladet.no/tema/michelle-25-blir-stemplet-som-verdens-deiligste-pilot---det-bryr-jeg-meg-ikke-noe-om/67551686
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2017 #6 Skrevet 11. mai 2017 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: "Hun er så flott, hun kunne fått hvem som helst". Finnes den dama? Kan hun bare gå inn i et bryllup og ta mannen fra bruden om hun vil? Jeg har litt vanskeligheter med å tro at den dama finnes. Er det damer som er flotte eller menn som er enklte og dumme? Jeg kan se kjekke menn, men jeg får ikke følelser for de nødvendigvis for det om. Jeg må liksom få et inntrykk av ham for st jeg skal like ham. Anonymkode: 45fcb...d75 Selvfølgelig finnes det ikke en slik dame. Menn som elsker kvinnene sine forlater dem ikke uansett hvor vakker og fin en annen kvinne er. Dessuten så er det vel mer med en kvinne enn bare utseende. Utseende forandrer seg med tiden, det er verdier som hvor godt man snakker sammen, passer sammen, evne til å elske et annet menneske osv som betyr mer. Anonymkode: 1e519...8bf 4
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2017 #7 Skrevet 11. mai 2017 At man tror det er mulig vitner om lav sosial intelligens, eventuell hjernevasking der man tror utseende er alt og at reklamene for sminke og utseende er alfa og omega Anonymkode: 9c6a1...b11 3
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2017 #8 Skrevet 11. mai 2017 Finnes nok mange av dem. Regner med du vet hvem Sofia Vergara er? Anonymkode: 73a3a...33a
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2017 #9 Skrevet 11. mai 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: At man tror det er mulig vitner om lav sosial intelligens, eventuell hjernevasking der man tror utseende er alt og at reklamene for sminke og utseende er alfa og omega Anonymkode: 9c6a1...b11 Menn er ganske enkle for å si det sånn. Anonymkode: 73a3a...33a 2
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2017 #10 Skrevet 11. mai 2017 Jolene, Jolene, Jolene, Jolene I'm begging of you please don't take my man Your beauty is beyond compare With flaming locks of auburn hair With ivory skin and eyes of emerald green Your smile is like a breath of spring Your voice is soft like summer rain And I cannot compete with you Jolene He talks about you in his sleep And there's nothing I can do to keep From crying when he calls your name Jolene And I can easily understand How you could easily take my man But you don't know what he means to me Jolene Jolene, Jolene, Jolene, Jolene I'm begging of you please don't take my man Jolene, Jolene, Jolene, Jolene Please don't take him just because you can You could… Anonymkode: f29e9...392 2
Erazor Skrevet 11. mai 2017 #11 Skrevet 11. mai 2017 Det finnes kvinner som er såpass vakre at de aller fleste hetero- og biseksuelle menn ville vært villig til å gå inn i et forhold med henne dersom de kunne. Noen ville nok ha vært villig selv om de egentlig ikke kunne. Merk at dette ikke betyr at forholdet ville ha fungert, men at de i alle fall var villige til å prøve. Enkelte ville ikke ha brydd seg, da de tenner på andre ting enn klassisk skjønnhet. Når man allerede er i et forhold er det andre ting enn kun utseende som teller. Har man funnet noen man virkelig klaffer med, skal det mye til for å gidde å gi det opp bare for en pen dame. 1
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2017 #12 Skrevet 11. mai 2017 Jeg er en sånn kvinne. Alltid kunne gå rett inn i et rom og velge meg ut den jeg vil (snakker ikke nødvendigvis om for sex). Anonymkode: 11892...1b6 2
Duftavsommerregn Skrevet 11. mai 2017 #13 Skrevet 11. mai 2017 26 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er en sånn kvinne. Alltid kunne gå rett inn i et rom og velge meg ut den jeg vil (snakker ikke nødvendigvis om for sex). Hva snakker du om da ? Du ville ikke klart å kapre meg Ikke om jeg var i et forhold med en annen kvinne. Det å snakke med andre er noe alle kan klare, om ikke alle er like lydhøre 2
TinaChristina Skrevet 11. mai 2017 #14 Skrevet 11. mai 2017 Nei. Alle har forskjellige preferanser og smak.
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2017 #16 Skrevet 11. mai 2017 Har en kompis som er nesten sånn. Altså han kan ikke gå bort i et bryllup og ta bruden, men tror han kan gå bort til en hvilke som helst singel dame og få henne til å bli forelsket i han. Tror eneste gangen jeg har sett han blitt avvist var da han prøvde seg på en 10 år eldre dame og han ble stum fordi han syntes hun var så pen. . Anonymkode: 29b5e...afa 1
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2017 #17 Skrevet 11. mai 2017 Nei, selvfølgelig finnes ikke denne kvinnen. Det er vel ikke ment til å bli tatt bokstavelig, men en måte å si at "mange vil ha henne". Det finnes jo ingen universalformel for "kvinne ALLE menn vil ha". Menn rangerer både utseende og personlighet ulikt, det har man da sett i utallige tråder her inne - og i virkeligheten. For ikke å snakke om at mange menn som er i et forhold vet hva de har - og ville aldri risikere det. De fleste opptatte menn blir ikke bare med en ukjent dame, uansett hvor flott hun er. Anonymkode: db2f1...5fb
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2017 #18 Skrevet 11. mai 2017 Det finnes vel ingen som kan det, det er jo bare et uttrykk, en overdrivelse. Men klart det finnes kvinner som oppleves som usedvanlig attraktive av veldig mange. Selv jeg er helt normalt attraktiv, men jeg har en venninne som er sånn "wow". Hun er skikkelig klassisk pen, beveger seg på en veldig naturlig sensuell måte og har i tillegg bøtter av sjarm og et stort smil. Når hun kommer inn på en kafé eller en fest så dras liksom alles øyne mot henne. Betyr selvsagt ikke at alle hadde dumpet kona si for henne, men det betyr at hun har veldig store valgmuligheter og ikke trenger å slå seg til ro med "hvem som helst". Anonymkode: a6c12...dc4 2
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2017 #19 Skrevet 11. mai 2017 Klart de finnes, men gjør det noe da? De damene har jo følelser de også som de skal ivareta og trenger ikke de 1000 ordinære mennene som slever. etter dem. De tar som regel bare den éne veldig vakre mannen som de fleste andre kvinner ikke får uansett. Anonymkode: a52dd...37b 3
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2017 #20 Skrevet 11. mai 2017 1 time siden, Devilheart skrev: En av mange: http://www.dagbladet.no/tema/michelle-25-blir-stemplet-som-verdens-deiligste-pilot---det-bryr-jeg-meg-ikke-noe-om/67551686 Det finnes jo millioner av menn som hadde avvist henne om hun hadde prøvd seg. I den vestlige verden er hun sikkert attraktiv, men i andre deler av verden er det ikke blondiner som regnes som attraktivt. Anonymkode: a0b80...ca9 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå