Gå til innhold

Drektig katt med tidligere skade.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei. Vil bare forsikre om at denne tråden er startet for at jeg ønsker kattens beste, og garanterer at den kommer godt ut av dette. Trenger ikke bli påminnet hvor fæl jeg er som ikke steriliserte i tide. 

Jeg ha i hvertfall en katt på 1 år. Da hun var 6mnd ble hun påkjørt, og ble påført bekkenbrudd. Nå er mener jeg hun eer drektig. 

Er det noen her som har opplevd lignende? At en katt med tidligere bekkenbrudd har kommet helskinnet gjennom en fødsel? 

Skal ta henne med til dyrlegen og diskutete det der. Er bare ute etter erfaringer fra andre. 

Anonymkode: 8ff04...82e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kommer an på hvordan bruddet har vokst. Så det varierer veldig 

Anonymkode: a7c1c...a33

Skrevet

Jeg har hatt katter som har født uten problemer som jeg har vært fosterhjem for, men ingen av dem (som vi vet om) har hatt tidligere bekkenskader.

Det er bra at du tar henne med til dyrlegen og får litt oversikt over dette og om keisersnitt kanskje eventuelt blir nødvendig om bekkenet ikke har grodd som ønsket.

Ønsker deg og katten lykke til ihvertfall.

Skrevet

Du får vurdere med dyrlegen om han anbefaler abort, fødsel for katter er ikke ufarlig.

Bra du ser at du har gjort en feil ved å ikke kastrere i tide, håper det går greit med pus.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...