Gjest Anonymous Skrevet 27. desember 2004 #1 Skrevet 27. desember 2004 Jeg elsker å gå med jeans og har nettopp kjøpt meg et par nye, mørke fra Diesel. Kan jeg bruke de på nyttårsfesten med en nydelig assymmetrisk chiffontopp, høye heler og lekre smykker? Er så lei av kjolene mine...
Gjest Gjesta Skrevet 28. desember 2004 #4 Skrevet 28. desember 2004 Jeg synes også det.. Så lenge du gjør noe ekstra ut av resten av habitten..
Gjest Madam Felle Skrevet 28. desember 2004 #6 Skrevet 28. desember 2004 Forstår ikke hvorfor damer/jenter/kvinner må gå i kjole. Gå i det du ønsker å gå i, og bry deg IKKE om hva andre mener. Fin blir du sikkert.
Tulla2 Skrevet 28. desember 2004 #7 Skrevet 28. desember 2004 Gå i det du ønsker - hvis jeg hadde ønsket å gå i jeans (med litt pynt rundt) så hadde jeg gjort det :-)
Gjest Anonymous Skrevet 28. desember 2004 #8 Skrevet 28. desember 2004 ja, det blir sikkert fint, har av og til vurdert det samme, er så lei av å bruke fintøy til nyttårsaften......
Tusenfryd Skrevet 28. desember 2004 #9 Skrevet 28. desember 2004 Jeans er slett ikke alltid jeans! Et par bleke olabukser ville jeg sagt var helt uaktuelt. Et par mørke smale jeans med det rette tilbehøret synes jeg kan være dritkult. I en slik sammenheng, skal da tilbehøret (etter min mening) være lasseviss med strass og glæmm og som du selv sier, ufyselig høye hæler osv. Men egentlig kan ikke vi svare. Det kan kun du som vet hvor du skal på fest og hva som er vanlig, akseptert... Hos noen vil jeans være en dårlig idé uansett hvor dyre smykker du har på deg og hva slags jeans det er snakk om.
Gjest Anonymous Skrevet 28. desember 2004 #10 Skrevet 28. desember 2004 Det er kjempefint med jeans, høye hæler og en fin topp til! Gå med det du vil! :-)
Gjest gjest1 Skrevet 28. desember 2004 #12 Skrevet 28. desember 2004 Det kommer vel ann på hva slags fest du skal på. Så sant det ikke er en "glamour fest" du skal på - hvor lange kjoler/svart dress er dress code - så synes jeg du helt klart kan gå i jeans. En pen jeans som er pyntet opp med en fin topp, høye sko og smykker kan da være like pent som en skjørt.
Gjest gjest1 Skrevet 28. desember 2004 #13 Skrevet 28. desember 2004 Spørs jo hvor du skal... De nyttårsfestene jeg er på, der ville det ikke passet med jeans.
Magica fra Tryll Skrevet 28. desember 2004 #14 Skrevet 28. desember 2004 Typen fest/selskap er vel avgjørende her ? Det sier seg vel selv at om stilen er type galla, så stiller man ikke i jeans, men om det er en litt mer uformell stil, så ser jeg ingenting galt i å bruke jeans med riktig tilbehør til.
Arwen Skrevet 28. desember 2004 #15 Skrevet 28. desember 2004 Kommer som noen sier an på hvor du skal, der vi har vært de siste årene hadde det ikke passet - uansett hvor pyntet man er i tillegg.
ella.P Skrevet 28. desember 2004 #16 Skrevet 28. desember 2004 Ja!! Selvfølgelig kan du det. Man kan absolutt være pynta i jeans også - med litt flott tilbehør, og det ser det jo ut for at du skal ha. Og nei - selvfølgelig bruker man ikke jeans i galla - men det er sikkert ikke det du skal på siden du spør om du kan bruke jeans :-)
Arwen Skrevet 28. desember 2004 #17 Skrevet 28. desember 2004 Vi har ikke hatt galla antrekk, men synes likevel ikke alltid det passer seg med jeans.
Nilma Skrevet 28. desember 2004 #18 Skrevet 28. desember 2004 Hvis settingen er nære venner, pils og potetgull - gå i jeans. Hvis settingen er hva som helst annet enn ovennevnte - kutt ut jeansen.
Girl-Next-Door Skrevet 28. desember 2004 #19 Skrevet 28. desember 2004 Hva med å bytte ut jeansen med et par svarte penbukser? Da slipper du kjole og er allikevel pyntet Synes svarte bukser, både vide og smale, ser lekkert ut med en fin topp og smykker. En vennine av meg hadde det i fjor på nyttårsfesten og hun var kveldes lekreste!
silja Skrevet 28. desember 2004 #20 Skrevet 28. desember 2004 nå finnes det jo så utrolig mange flotte topper! veldig pyntet og fint med en staselig topp attil en pen bukse, gjene smal sort som nevnt men stilig med mørk jeans også (er jo topp mote det i hollywood ) ville kanskje valgt den sorte jeg da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå