Gå til innhold

Er du på slanker´n?

Gjest anonym

Slanker du deg?  

1. 1. Slanker du deg?

• Ja
      18
    • Ikke nå, men har slanket meg før.
      3
    • Nei
      10
    • Nei, men jeg spiser sunt og trener.
      12
    • Skal begynne etter jul..
      12

Anbefalte innlegg

Jeg slanker meg ikke, men håper på å fortsette å stramme opp kroppen og bli slankere på sikt. Jeg begynte for nesten ett og et halvt år siden med trening og bedre kosthold - så det er snakk om å fortsette i samme spor og stramme enda mer inn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Slanker meg ikke, men etter utenlandsopphold hvor jeg ikke har fått trent skikkelig skal jeg nå gå tilbake til det gamle. Det vil si masse trening (som jeg virkelig har savnet) og jeg tenker også på hva jeg spiser.

Men jeg slanker meg ikke. Jeg har gjort det en gang og da var jeg tyve kilo tyngre enn jeg er nå, men tok også det sakte, og på en fornuftig måte.

Når jeg trener mye sier kroppen fra hva den vil ha av mat, og gjerne mye mat også. Føler jeg for å skeie ut en gang i blant så gjør jeg det. Treningen er gunnlaget for meg, fordi jeg ser at det er det som virkelig gir resultater (får muskler i stedet for å bli "tynn-feit" som er det store marerittet..).

Så sunn livsstil etter jul, men ingen slanking på meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dolphina

Svarte ja, etter jul, men stemmer vel ikke.

Slanking fungerer ikke for meg, men tenkte å kutte ned på usunn mat. Før jul ble det Burger King 3-4 ganger i uka, og det merkes! FYSJ!

+ at jeg skal begynne å trene skikkelig igjen.

Hvis jeg rekker da...

Jobber deltid på to steder, som føles som er to heltid istedefor og rekker ikke trene hverken før, mellom eller etter! Og for å rekke å spise mellom blir det ofte usunt, og det skal jeg skjerpe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal ikke slanke meg, men med mye jobbing og lite trening før jul så trenger kroppen litt pleie. Har lett for å legge på meg å må trene jevnlig for å holde meg der jeg vil være.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nope, men jeg prøver å legge om til en sunnere livsstil som jeg skal kunne leve komfertabelt med resten av livet, uten fullt så mye snop, også trener jeg mer og mer rett og slett fordi jeg digger treninga.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Begynte i går, jeg..... Vi som har prøvd å slanke oss noen ganger, kaller det ikke slanking lenger, men LIVSTILSENDRING...... :roll: Det høres bedre ut, og det er jo det vi prøver på, er det ikke? Og vi som har slanket oss noen ganger, VET jo at det ikke hjelper med jo-jo slanking, der man går ned x antall kilo, men for så å gå over til gammel vane igjen....

Jeg skal prøve å gå ned ca 20 kg, med å spise mindre men flere måltider pr dag. Mener at jeg ikke spiser så usunt til vanlig, men spiser alt for sjeldent og uregelmessig, så da stapper man inn det man klarer. Hadde vært deilig å kunne føle seg litt mer vel til sommersesongen.... :wink: SKAL klare dette! PLANLEGGING tror jeg er løsningsordet, -og så trim, da!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

... jeg har ikke slanket meg før men kaller det allikevel livsstilsendring....

slanking er når du gjør noe spesiellt kun i perioden frem til du har gått ned til ønsket vekt for så å gå tilbake til din vanlige måte å leve på.

livsstilsendring er å endre den vanlige måten å leve på til en måte man kan leve med å leve på resten av livet, uten at det er ett ork eller noe man etterhvert må jobbe for.

etter min mening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg har gått opp en 7-8 kg siden i sommer. Er ikke overvektig, men trives ikke med de ekstra kiloene.

Grunnen til vektoppgangen er selvfølgelig for mye småspising/ usunn mat, ikke trent på et halvt år pluss at jeg stoppa koserøykinga for 4 mndr siden og har nok spist litt mer om kvelden pga det.

Så nå blir det trening på ergometersykkel en time hver morgen på hverdager og 4 sunne måltider pr dag framover. Er motivert så det burde gå greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Div.statistikker har vist at 50% av norske kvinner er på slankekur til enhver tid. Tenkte å sjekke hvordan det sto til på kg.. :-)

Vel. Iflg.denne uformelle undersøkelsen stemmer iallefall de tidligere nevnte statistikkene temmelig bra. Trist.

Jeg har ikke satt opp "livsstilsendring" som et alternativ, men regnet det under "trener og spiser sunt". :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har faktisk aldri slanket meg. Ikke trener jeg heller, og jeg spiser akkurat det jeg har lyst på, og det er sjelden salat for å si det sånn.

Finnes overhodet ikke overvektig, men vet at jeg sannsyneligvis ikke kan holde dette gående resten av livet. Før eller senere vil jeg begynne å legge på meg. Men den tid dens sorg! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...