Gå til innhold

Er du på slanker´n?

Gjest anonym

Slanker du deg?  

1. 1. Slanker du deg?

• Ja
      18
    • Ikke nå, men har slanket meg før.
      3
    • Nei
      10
    • Nei, men jeg spiser sunt og trener.
      12
    • Skal begynne etter jul..
      12

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Div.statistikker har vist at 50% av norske kvinner er på slankekur til enhver tid. Tenkte å sjekke hvordan det sto til på kg.. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg skal ikke slanke meg, men jeg skal legge om livstilen etter jul..Liker ha sunne vaner.. Slkidd altfor mye ut i det siste.

Jeg tror mange har det sånn om dagen.. Nytteløst prøve slanke seg noesomhelst i jula. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daniella_
Jeg skal ikke slanke meg, men jeg skal legge om livstilen etter jul..Liker ha sunne vaner.. Slkidd altfor mye ut i det siste.

Jeg tror mange har det sånn om dagen.. Nytteløst prøve slanke seg noesomhelst i jula. :wink:

'

Samme her!

Jeg må egentlig slanke meg hele året jeg, for å holde vekta... så livstilsendring er det som må til her!

Jeg har veldig lett for å legge på meg :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir skjerpings etter nyttår ja, men ikke slanking, omlegging av livsstil. Kutte ut fjørten sjokkiser i uken fordi det er jul osv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Jeg glemte forresten å svare selv.. :-)

Slanker meg ikke, er ikke overvektig, men passer godt på kroppen min- trener mye og spiser sunt. Unner meg likevel en diger pose smågodt eller en fyllekule ( :oops: ) en gang i blant- det er sunt for sjelen. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg svarte "skal begynne etter jul" men det stemmer ikke helt. Jeg definerer det ikke som "på slankern" men som sunnere livsstil. Har vært dårlig med trim i det siste, så det er det jeg skal begynne med igjen. Tilfeldigvis regner jeg med å miste noen kilo etter hvert - positiv bivirkning :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Nei, jeg sluttet å slanke meg for noen år tilbake, og da gikk jeg ned i vekt. (bortsett fra da jeg var ca atten og hadde en slags anorexi-periode, der to knekkebrød var føda i månedsvis...)

Kan være jeg veier litt for "mye" nå, vet ikke, men orker ikke stresse med det, spiser det jeg spiser, og går ganske mye, så det renner vel bort, om det vil...

Men så er jeg ingen kakemons, drikker sjelden brus, og spiser nesten ikke snop...

(Men har mine laster, jeg og...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg slanker meg ikke, og har aldri gjort det. :) Lever heller en sunn livsstil hele året, med et balansert kosthold og en god del trening. Nå, i en alder av 32, veier jeg det samme som da jeg var 15, men har mye mer muskelmasse og også bedre kondisjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Driver å jobber meg ned i vekt, men ikke noe hard slanking.

Har lagt om kostholdet endel og trener mer enn før og det gjør utslaget. Fortsetter sånn.

Ingen pulver, piller eller sulting :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svarte "skal begynne etter jul" - og jeg MÅ. Røykeslutt med 35 kg + som bonus er ikke bra hverken for helsa eller selvtilliten...

Skal nok klare det, men tanken er - TUNG! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vel, jeg er vel egentlig ikke på slankekur, men jeg prøver alltid å spise sunnest mulig og unngår kaloririk mat. Ikke fordi jeg vil gå ned flere kilo, men fordi jeg i grunnen er fornøyd med nåværende vekt og vil ikke legge på meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg svarte nei.

Jeg trener 4 ganger i uka da, men spiser ikke sunt (sjokolade er altfor godt, og salat er altfor fæl til det...), så jeg kunne ikke svare det heller...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Nei, jeg slanker meg ikke og har heller aldri hatt behov for det.

Spiser igrunnen det jeg vil, når jeg vil,.. Unngår diverse mat for hudens skyld (potetgull og loff f.eks).

Sjokolade og sjokoladekake spiser jeg pinlig ofte. :oops:

Trener sjeldnere enn jeg burde,...men jeg går veldig mye (,jeg har ikke bil), og når jeg går så går jeg fort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...