Gå til innhold

Kan han merke om jeg er jomfru? (20-årene)

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Håper på seriøse svar, vær så snill.

Jeg er ei jente i begynnelsen av 20-årene og jeg har datet en fyr i et par måneder nå. Jeg føler meg klar til å ta steget videre.
"Dilemmaet" mitt er at jeg er jomfru. Og jeg føler det er litt kleint å røpe dette overfor en mann, særlig da han er litt eldre enn meg.
Jeg vet jeg er over den fasen hvor man skal være bekymret over seksuell uerfarenhet, men det er bare slik jeg har det. Føler ikke dette er akseptert. Jeg har ønsket å gjøre det for første gang med en kjæreste..

Jeg drikker, jeg er ute og fester på byen, og er som de fleste andre på min alder, bortsett fra jomfrudommen. Av den grunn tviler jeg på at jeg kommer til å ligge der som en potetsekk, men er det mulig for mannen å merke dette på andre måter? 

Anonymkode: 9a7a6...b18

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Er det ekstra trangt å presse inn penis så er det stor sjans for at man mistenker henne for å være jomfru ja..

Anonymkode: 1a331...d21

Skrevet

Hvis du har det man kaller "jomfruhinne", vil han kunne merke det ja, fordi da butter han i mot en sperre når han prøver å trenge inn i deg. Men denne "jomfruhinnen" er det langt i fra alle som har, det er vanlig å ikke ha det også, så det kan være at han bare "sklir rett inn" på helt vanlig vis og ikke merker noen ting.

Men hvorfor vil du ikke si til han at du ikke har gjort det før da? Det er vel ikke noe pinlig ved det? Det gjør vel heller at han kanskje tar litt ekstra hensyn og tar seg litt ekstra tid, kanskje? Det kan være greit for en "first timer".

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hadde sex for første gang ett par mnd før jeg fylte 21.

Anonymkode: 39384...498

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

kvinne

AnonymBruker
Skrevet

Nei liten sjanse for at han vil merke det. De fleste mister jomfru hinna i f eks sykkelstang ulykker eller ved tampong bruk. Det er en myte at jomfruer har trangere vagina enn ikke jomfruer. 

Men følelsesmessig sett ville jeg sagt i fra under foreplayet, så han tar det pent og gjør deg klar nok med trygghet og langt foreplay (det gjelder såklart ikkejomfruer også). 

Anonymkode: 2b762...c7d

• Liker 2
Skrevet

For din egen del så må du fortelle han det. Det gjør gjerne vondt de første gangene man har sex og det kan bli en traumatisk opplevelse for deg om han ikke er veldig forsiktig.

Ingen dømmer deg for å være jomfru!

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Vær stolt av det! ;)Det viser at du har integritet, i motsetning til de fleste idag som flyr fra den ene til den andre...

Hilsen ei som er eldre enn deg , men som også har lite erfaring.

Anonymkode: a65fb...9b0

• Liker 3
Skrevet (endret)

.. 

Endret av annebanane
AnonymBruker
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vær stolt av det! ;)Det viser at du har integritet, i motsetning til de fleste idag som flyr fra den ene til den andre...

Hilsen ei som er eldre enn deg , men som også har lite erfaring.

Anonymkode: a65fb...9b0

Tull og tøys hilsen hun som hadde sex 2 mnd før jeg var 21, og er 36 nå

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Menn kan nok i de fleste tilfeller merke det fordi man jo er mye trangere som Jomfru enn ikke jomfru....hvis man da ikke har utvidet seg med dildoer og fingre.  Små tamponger kan nok ha utvidet skjede åpningen litt men ikke like mye som en penis....Jeg var hos en gynekolog for noen år tilbake og hun kunne se jeg var jomfru pga tynn hud krans rundt åpningen og veldig liten skjede åpning ...så det er fullt mulig å oppdage at noen jenter er jomfru.

Anonymkode: a9615...c56

AnonymBruker
Skrevet

Neeeh. Han tror sikkert bare at du er litt trang. Verken jeg eller han jeg mistet jomfrudommen min til merket det. Var null problem å få den inn, den bare sklei rett inn den. Hadde jo brukt dildo og slikt på egenhånd før da, så det var ikke som det var første gang noe kom inni der. 

Jomfruhinna er forresten en myte. Jeg hadde en streng (!) av hud som gikk tvers over skjeden innvendig, den slet plutselig en gang jeg holdt på, på meg selv. Du kan tro jeg fikk panikk. Den forsvant bare, men det sitter igjen en liten "utvekst" fortsatt etter den. Ingen har kommentert eller lagt noe merke til den da. Ser ut som en minidrøvvel 😂 om dette Var normalt aner jeg ikke, turte ikke snakke med noen om det på den tid, var bare 15 år.

Anonymkode: 63528...b13

AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, Amawhatsnot skrev:

Jomfruhinne finnes ikke, les her: http://www.aftenposten.no/norge/Helseeksperter-er-oppgitt-over-manglende-kunnskap-om-kvinnens-underliv-Jomfruhinnen-finnes-ikke-19319b.html

«Jomfruhinnen» er ikke annet enn en slimhinnefold som sitter som en krans et par centimeter innenfor skjedeinngangen og markerer overgang til selve skjeden.

Den slimhinnefolden er det som før ble kalt for jomfruhinne....som sagt på noen av oss går det an å se at vi ikke har hatt sex...

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Den slimhinnefolden er det som før ble kalt for jomfruhinne....som sagt på noen av oss går det an å se at vi ikke har hatt sex...

Man behøver ikke ha den for at legen ser at du er jomfru.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg fortalte det ikke til min første, og han merket ingenting. 

Anonymkode: 0c08d...46c

Skrevet

Fortell han, ikke noe å skjule. Du får en bedre opplevelse hvis du forteller enn hvis ikke. Hvis han antar at du ikke er jomfru så bare kjører han på, mer vondt for deg.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Fortell han det, det er stor tenning for noen gutter.

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...