AnonymBruker Skrevet 11. mai 2017 #1 Skrevet 11. mai 2017 Disse artiklene lages vel for at vin"normale dødelige" skal slappe mer av. Herregud så tragisk. Vi mennesker har virkelig dårlig psyke, når vi må lese om kjendisers feil for å slappe av selv. Synes det er bra med kroppsfokus og slik jeg, for vi er så stygge fra naturerns side? Altså, rynker, føflekker, cellullitter, skjønner ikke hva det skal på kroppen egentlig. Anonymkode: f092f...b37 1
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2017 #2 Skrevet 11. mai 2017 Jeg slapper mer av når jeg ikke leser om rynker eller hva det måtte være, for da tenker jeg heller ikke så mye på det. Anonymkode: 28b07...d08 1
Grønt blad Skrevet 11. mai 2017 #3 Skrevet 11. mai 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg slapper mer av når jeg ikke leser om rynker eller hva det måtte være, for da tenker jeg heller ikke så mye på det. Anonymkode: 28b07...d08 Enig med deg. Synes det er ødeleggende når aviser og magasiner skriver om smellvakre kjendiser som på Instagram viser fram et bittelite strekkmerke på låret, eller som stiller sminkeløs opp til fotografering der man kan se en halv rynke og en bitteliten pigmentflekk. Normalt tenker jeg ikke over strekkmerker, rynker eler cellulitter, men ser og leser jeg om slikt, føler jeg meg bare verre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå