Gå til innhold

Hva er det som er attraktivt med menn??? :(

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei. Jeg har en ganske mørk hemmelighet som jeg bare må få ut her. Jeg er ei jente på 21 som må "lære" meg å tenne på menn, rett og slett fordi jeg ikke synes de er attraktive. Jeg vet jeg er 100% lesbisk, og det har jeg egentlig visst siden jeg var liten... har derfor aldri vært i et forhold. Har vært oppvokst i en familie med Jehovas Vitner, og er selv troende. Problemet er at jeg synder mot Gud hvis jeg blir sammen med ei jente. Jeg kan ikke "komme ut av skapet" fordi da blir jeg utstøtt av menigheten og familien, og det ønsker jeg ikke. Fortell meg HVA som gjør en mann attraktiv, slik at jeg kan bli hetero og leve et normalt liv. :( 

Anonymkode: e31f1...31f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kjære deg. Du kan ikke bli heterofil, og det vet du nok godt selv. At dette er vanskelig er det ingen tvil om, men det å fornekte deg selv gjør ingen noe godt. Om familien din ikke støtter deg er de faktisk ikke verdt det. Du må få være deg selv, og jeg håper du finner styrken til å bryte ut og til å gjøre det som er best for deg. Du fortjener ikke å prøve å tvinge deg til å like noen du ikke liker. 

Lykke til uansett :hjerte:

Anonymkode: 8c962...947

• Liker 3
Skrevet

Det er vel ikke bare å "bli hetero" da ... men jeg skjønner hvorfor du ønsker det. 

Selv er jeg hetero og kunne ikke tenke meg jentesex, men likevel finner jeg enkelte jenter tiltrekkende. Det kan kanskje du også - i forhold til menn - om du ser etter? Og det er nok der du burde "satse".

Hva man liker hos en partner er vel helt individuelt. Jeg liker øynene og et godt smil. Resten er oppførsel og sjarm.

Håper at du finner ut av dette - og at det blir en løsning du finner er god å leve med :klem:

AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei. Jeg har en ganske mørk hemmelighet som jeg bare må få ut her. Jeg er ei jente på 21 som må "lære" meg å tenne på menn, rett og slett fordi jeg ikke synes de er attraktive. Jeg vet jeg er 100% lesbisk, og det har jeg egentlig visst siden jeg var liten... har derfor aldri vært i et forhold. Har vært oppvokst i en familie med Jehovas Vitner, og er selv troende. Problemet er at jeg synder mot Gud hvis jeg blir sammen med ei jente. Jeg kan ikke "komme ut av skapet" fordi da blir jeg utstøtt av menigheten og familien, og det ønsker jeg ikke. Fortell meg HVA som gjør en mann attraktiv, slik at jeg kan bli hetero og leve et normalt liv. :( 

Kjære deg. Du fortjener kjærlighet og det vet også Gud! Du er bra nok akkurat som du er! 

Anonymkode: a139b...083

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvis Gud er kjærlighet - betingelsesløs kjærlighet - hvorfor tror du da at han fordømmer deg om du elsker en av samme kjønn? Det er kjærlighet det også. Kjærligheten overvinner alt, er sterkere enn alt ... og noe mer... fritt tolket etter en elendig hukommelse.

Jeg skjønner godt at det er kjempevanskelig det valget du står ovenfor, aldri få ha kontakt med familien igjen om du kommer ut av skapet. Det kan hende det er verdt det allikevel? Det er mange som har forlatt JV, og du får nye venner og kan skape en ny familie utenfor. Uten fordømming. Der du kan elske hvem du vil. Og fortsatt elske Gud og vite at Gud elsker deg uansett.

Det er mulig det er enkelt for meg å si, for jeg er ikke kristen. Men jeg tror på Gud og kjærlighet. 

Anonymkode: cc92a...72f

• Liker 3
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kjære deg. Du kan ikke lære deg en ny legning. Om din familie ikke aksepterer deg som du er er det jo de som er problemet. Ikke deg. Jeg har ikke noe råd å gi. Jeg har hørt litt om hvordan det er i jehovas vitner. Så jeg aner virkelig ikke hvordan håndtere en slik situasjon du er i.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...