AnonymBruker Skrevet 11. mai 2017 #1 Skrevet 11. mai 2017 Du har en som tjener greit, la oss si 600 000 kroner i året. Han er ikke kjekk, og kanskje litt under middels i utseende. Han har i tillegg alle de normale kvalitetene, snill, troverdig, lojal osv. Så har du en kjekk fyr, men som tjener lite, la oss si 350 000 kroner i året. I tillegg til alle de normale kvalitetene. Hvem av dem ville du valgt å være i lag med? Anonymkode: ae17b...946
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2017 #2 Skrevet 11. mai 2017 Hvem av dem er du? Anonymkode: cf3cb...edc 1
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2017 #3 Skrevet 11. mai 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hvem av dem er du? Anonymkode: cf3cb...edc Ingen av dem. Anonymkode: ae17b...946
-lykke- Skrevet 11. mai 2017 #4 Skrevet 11. mai 2017 Lønn har virkelig ingenting å si. Jeg kan godt innrømme at det hadde vært en bonus om jeg møtte drømmemannen og det viste seg at han tjente ganske så godt. Men at det er en avgjørende faktor? Nei. Men jeg vil gjerne ha en mann som trives med det han driver med. Enten det er å drive en butikk eller jobber som kirurg. Jeg vil for øvrig ikke ha en lat mann. Er han uføretrygdet pga sykdom, ok. Men sitter han på rumpa bare fordi han synes det er behagelig, så nei takk. Utseendet har nok litt å si. For man må jo være tiltrukket av hverandre. Men her har sjarm og kjemi veldig mye å si på hvorvidt jeg oppfatter mannen som kjekk eller ei. 5
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2017 #5 Skrevet 11. mai 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ingen av dem. Anonymkode: ae17b...946 Ok. Hvem mener du vi burde velge? Anonymkode: cf3cb...edc
Honey Dew Skrevet 11. mai 2017 #7 Skrevet 11. mai 2017 Ville vært sammen med førstnevnte pga at han er snill. Pengene hans blåser jeg i. 1
Gjest Ingenting2 Skrevet 11. mai 2017 #8 Skrevet 11. mai 2017 Bruker sjelden havne i en situasjon der jeg må velge, men går selvsagt for han det er kjemi med og som jeg får lyst til å kline med osv. Hva han tjener bryr jeg meg ikke om, jeg tjener mer enn nok.
Cathrine88 Skrevet 11. mai 2017 #9 Skrevet 11. mai 2017 Hvem av dem er jeg forelsket i?Jeg velger ham. 1
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2017 #10 Skrevet 11. mai 2017 Hva skal du med en samboer eller ektefelle med det ytre på perfekt plan, mens det indre er noe du ikke kan fordra når første sjarmen har lagt seg og hverdagene begynner? Anonymkode: 4c8ee...048
ValarMorghulis Skrevet 11. mai 2017 #11 Skrevet 11. mai 2017 Hadde ikke basert det valget på lønnen hans overhodet. Hadde valgt den jeg liker best, og er mest kompatibel med. Det er for meg mye viktigere enn lønn. Tjener jo penger selv, skal ikke leve på mannen sin lønn.
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2017 #12 Skrevet 11. mai 2017 Lønn og utseende er bonus, men ikke avgjørende. Jeg ville valgt ham som jeg hadde god kjemi med, som jeg kunne stole på og le sammen med, og som jeg hadde felles interesser og verdier med. Anonymkode: 8ded3...b4c 1
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2017 #13 Skrevet 11. mai 2017 33 minutter siden, -lykke- skrev: Lønn har virkelig ingenting å si. Jeg kan godt innrømme at det hadde vært en bonus om jeg møtte drømmemannen og det viste seg at han tjente ganske så godt. Men at det er en avgjørende faktor? Nei. Men jeg vil gjerne ha en mann som trives med det han driver med. Enten det er å drive en butikk eller jobber som kirurg. Jeg vil for øvrig ikke ha en lat mann. Er han uføretrygdet pga sykdom, ok. Men sitter han på rumpa bare fordi han synes det er behagelig, så nei takk. Utseendet har nok litt å si. For man må jo være tiltrukket av hverandre. Men her har sjarm og kjemi veldig mye å si på hvorvidt jeg oppfatter mannen som kjekk eller ei. Veldig bra skrevet! Og helt enig, forøvrig Anonymkode: 71ca7...aef 1
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2017 #14 Skrevet 11. mai 2017 Hadde valgt han jeg forelska meg i. Anonymkode: 53513...313 1
meeeg9 Skrevet 11. mai 2017 #15 Skrevet 11. mai 2017 1 time siden, -lykke- skrev: Lønn har virkelig ingenting å si. Jeg kan godt innrømme at det hadde vært en bonus om jeg møtte drømmemannen og det viste seg at han tjente ganske så godt. Men at det er en avgjørende faktor? Nei. Men jeg vil gjerne ha en mann som trives med det han driver med. Enten det er å drive en butikk eller jobber som kirurg. Jeg vil for øvrig ikke ha en lat mann. Er han uføretrygdet pga sykdom, ok. Men sitter han på rumpa bare fordi han synes det er behagelig, så nei takk. Utseendet har nok litt å si. For man må jo være tiltrukket av hverandre. Men her har sjarm og kjemi veldig mye å si på hvorvidt jeg oppfatter mannen som kjekk eller ei. Såå enig!! 1
meeeg9 Skrevet 11. mai 2017 #16 Skrevet 11. mai 2017 48 minutter siden, AnonymBruker skrev: Lønn og utseende er bonus, men ikke avgjørende. Jeg ville valgt ham som jeg hadde god kjemi med, som jeg kunne stole på og le sammen med, og som jeg hadde felles interesser og verdier med. Anonymkode: 8ded3...b4c Samma her 1
Gjest Overrasket Skrevet 11. mai 2017 #17 Skrevet 11. mai 2017 Du virker ikke spesielt lysten på noen av dem.
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2017 #18 Skrevet 11. mai 2017 Jeg hadde valgt den kjekke, men hvis du legger en million til lønnen til den første, blir det litt vanskeligere å velge. Anonymkode: 38457...a16
sol87 Skrevet 11. mai 2017 #19 Skrevet 11. mai 2017 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Du har en som tjener greit, la oss si 600 000 kroner i året. Han er ikke kjekk, og kanskje litt under middels i utseende. Han har i tillegg alle de normale kvalitetene, snill, troverdig, lojal osv. Så har du en kjekk fyr, men som tjener lite, la oss si 350 000 kroner i året. I tillegg til alle de normale kvalitetene. Hvem av dem ville du valgt å være i lag med? Anonymkode: ae17b...946 Ingen av dem, sannsynligvis.
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2017 #20 Skrevet 11. mai 2017 Ville valgt en bedre utdannelse, for hvis du syns at 600 000 er høy lønn så har du lave krav. Mht mann; ta han som gir deg kribling i magen. Og igjen; få deg en utdannelse og tjen egne penger Anonymkode: c2316...bad 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå