Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kjent hverandre i 1 år. Truffet hverandre ofte ila. 2 måneder, hatt sex og begge føler vi kan snakke om dypere emner med hverandre og stoler på hverandre. Hun fortalte igår at hun var usikker på sine følelser, men vil ikke miste meg, å vil derfor ikke stresse noe, men heller se om det kommer etterhvert. Hun sier hun vil det skal funke, men trenger bare tid. Hun treffer bare meg, og vice versa.

Hodet mitt er ett eneste stort kaos idag. Lar henne selvfølgelig få den tiden hun trenger, men usikkerheten skremmer meg. Vil ikke potensielt bare en fritidssyssel i noen måneder, for så vil hun kanskje bare være venner? Jeg har nok venner. Samtidig er det en herlig jente, å tror absolutt det kan bli bra. Problemet er at jeg vet ikke helt hvordan jeg skal forholde meg til dette. 

Noen som har vært i samme situasjon? 

Anonymkode: 54feb...cba

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Gi det tid. :)

Anonymkode: b6211...525

AnonymBruker
Skrevet

Ps. Jeg hadde snudd om på tankegangen min (man kan jo uansett tape uansett om man tenker sånn eller sånn, ikke sant?). 

I stedet for å tenke "Å nei, hun får sikkert ikke følelser for meg", så hadde jeg tenkt "Hun har sikkert mer følelser for meg enn hun selv vil innrømme for seg selv", også hadde jeg vært lur og rolig på det en stund..

Tar jeg feil så tar jeg feil. Men da har jeg hvert fall ikke gått rundt usikker.

Anonymkode: b6211...525

• Liker 2
Gjest Cocosa
Skrevet

Var i samme situasjon, der jeg ikke visste hva jeg følte. Fikk tid, og endte med at vi ble sammen. Nå har vi vært i lag i fem år :)

AnonymBruker
Skrevet

Ts her. Takk for svar alle sammen. Det hjalp en stakkar :fnise: 

Anonymkode: 54feb...cba

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er i samme situasjon som deg, bare at jeg er jente. Det er ganske frustrerende ja. Bare at jeg vet at følelsene er på vei da, men fortsatt frustrerende. Jeg har bestemt meg for å bare være meg selv, fortsette å finne på gøye ting sammen også får det enten bare briste eller bære. Jeg elsker å være sammen med han, så får vi se hva som skjer :) 

Anonymkode: 8d2c0...fbe

• Liker 1
Skrevet (endret)

Standard scenario. Opplevd dette mange ganger med menn og også vært den som har trengt tid selv. Umulig å si, noen syntes bare ting går litt fort eller blir for intenst og trenger å backe ut og få litt rom for så etter en stund innse at man liker vedkommende for mye til å ikke date. Andre bruker "tid" som en unnskyldning på å sakte men sikkert fade ut vedkommende. 

Hvis du begynner å annse henne som bortkastet tid så fortjener både du og henne at begge driter i hverandre og går videre med noen andre som er mer verdt det. Men om du virkelig liker henne så er du litt Romeo og faktisk venter den tiden hun trenger, det viser ekte dedikasjon som er en veldig positiv og nødvendig egenskap for et langvarig forhold. Prøv å lev i nuet og nyt, og ikke tenk så mye på resultatet (med mindre dere er 30+ og familieklar alder). 

Hun har sagt at hun vil det skal funke så da mener hun jo det men hvis du heller ser for deg å rushe til noen andre så gjør du det men da viser du også liten dedikasjon til henne og beviser for hun at du ikke var noe å gå videre med uansett. 

Endret av Nuddelkopp
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Gi henne tid du.:) Og prøv å ikke være for pessimistisk. Prøv heller å være den drømmemannen du vil være for henne.

Jeg har selv brutt med en mann fordi jeg trengte tid til å ordne opp i noe i livet mitt, og jeg følte det ble dårlig gjort å be han vente på meg. Må innrømme at jeg angret litt når jeg var klar, og han hadde funnet en annen i mellomtiden.... (men det tok lang tid altså, så for min del hadde det blitt feil om han skulle ventet på meg så lenge). Så jeg gikk glipp av en flott mann. Men ja, du har heller ingen garanti for at du ikke bare blir holdt på gress mens hun egentlig leter etter noe bedre... Men det finner du ut hvis dere tar en seriøs prat om det. Viser du at du er seriøs, så er sjansen stor for at hun behandler deg seriøst også. Fortell henne at du trenger at hun er åpen og ærlig, og at hun sier ifra med det samme hvis hun føler at det ikke går "veien".

Anonymkode: dca42...b98

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...