AnonymBruker Skrevet 11. mai 2017 #1 Skrevet 11. mai 2017 Ja, jeg er kanskje naiv og dum. Jeg er det.. men.. jeg har møtt en fyr. Vi har kjent hverandre i omtrent 2 måneder nå, og møttes gjennom jobb. Vi sender meldinger hver dag, han sier at han savner meg og gir meg mange komplimenter. Han bekymrer seg også for ting som skjer i mitt liv. Vi har enda ikke hatt sex, fordi vi begge ønsker å vente med dette. Samtidig sier han at han ikke vet hva han vil med oss, og at han ønsker å være singel en liten stund fremover. Dette er egentlig helt ok for meg, da jeg uansett hadde synes det var altfor tidlig å bli sammen på dette stadiet. Jeg lar meg nok bli utnyttet for kos.. jeg vet ikke en gang om vi dater? Han sier han ikke ønsker å kysse eller treffe andre, men samtidig blir jeg så usikker. Jeg vil ikke la meg bli unyttet, samtidig som jeg kanskje har begynt å få følelser for han. Jeg har en dårlig magefølelse på han. Og magefølelsen stemmer ofte, ikke sant? Jeg ønsker ikke å stille noe form for 'ultimatum', men jeg blir så usikker av hele opplegget. Jeg vil ikke bryte kontakten, men samtidig vet jeg at jeg hadde blitt lei meg om han hadde kysset med noen andre. Burde jeg bare bryte? Magefølelsen forteller meg at jeg bør vente litt til, og eventuelt da rett og slett bare fortelle han hva jeg føler. Også får han ta det som det er, eller gå. Jeg tror uansett at handling oftere sier mer enn ord. Vil han ha meg, så viser han det. For jeg ønsker ikke å la meg bli utnyttet og såret. Anonymkode: f6817...cba
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2017 #2 Skrevet 11. mai 2017 Er vel ganske klart at dere ikke dater om han sier han ikke har lyst på kjæreste? Forstår ikke hvordan han kan utnytte deg da. Klart du kan bli såret om han ikke blir sammen med deg, men han har jo spilt med åpne kort. Anonymkode: 21358...c0e 3
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2017 #3 Skrevet 11. mai 2017 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er vel ganske klart at dere ikke dater om han sier han ikke har lyst på kjæreste? Forstår ikke hvordan han kan utnytte deg da. Klart du kan bli såret om han ikke blir sammen med deg, men han har jo spilt med åpne kort. Anonymkode: 21358...c0e Jo, det er sant. Han har jo vært ærlig på det.. Bare jeg som ser 'håp' der hvor det ikke er noe. Det svir, men jeg må innse realitetene. Jeg bør nok bryte. Anonymkode: f6817...cba
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2017 #4 Skrevet 11. mai 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja, jeg er kanskje naiv og dum. Jeg er det.. men.. jeg har møtt en fyr. Vi har kjent hverandre i omtrent 2 måneder nå, og møttes gjennom jobb. Vi sender meldinger hver dag, han sier at han savner meg og gir meg mange komplimenter. Han bekymrer seg også for ting som skjer i mitt liv. Vi har enda ikke hatt sex, fordi vi begge ønsker å vente med dette. Samtidig sier han at han ikke vet hva han vil med oss, og at han ønsker å være singel en liten stund fremover. Dette er egentlig helt ok for meg, da jeg uansett hadde synes det var altfor tidlig å bli sammen på dette stadiet. Jeg lar meg nok bli utnyttet for kos.. jeg vet ikke en gang om vi dater? Han sier han ikke ønsker å kysse eller treffe andre, men samtidig blir jeg så usikker. Jeg vil ikke la meg bli unyttet, samtidig som jeg kanskje har begynt å få følelser for han. Jeg har en dårlig magefølelse på han. Og magefølelsen stemmer ofte, ikke sant? Jeg ønsker ikke å stille noe form for 'ultimatum', men jeg blir så usikker av hele opplegget. Jeg vil ikke bryte kontakten, men samtidig vet jeg at jeg hadde blitt lei meg om han hadde kysset med noen andre. Burde jeg bare bryte? Magefølelsen forteller meg at jeg bør vente litt til, og eventuelt da rett og slett bare fortelle han hva jeg føler. Også får han ta det som det er, eller gå. Jeg tror uansett at handling oftere sier mer enn ord. Vil han ha meg, så viser han det. For jeg ønsker ikke å la meg bli utnyttet og såret. Anonymkode: f6817...cba Jeg tenker at han er ganske tydelig når han sier at han vil være singel, så kan du jo spørre om hva han mener med "en stund framover". Jeg mener vel også at hvis fyren er forelska nok, så vil han bli sammen med deg, hvis ikke, vel, da er han ikke så veldig interessert. Anonymkode: d20e1...b91 1
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2017 #5 Skrevet 11. mai 2017 Hvorfor vil du ikke stille et ultimatum? Damer er liksom så redde for det men det er jo sånn man faktisk får en avklaring. Det er din rett å vite, for det er ikke hans rett å utnytte deg eller holde deg på vent. Anonymkode: 775cc...547
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2017 #6 Skrevet 12. mai 2017 På 11.5.2017 den 14.20, AnonymBruker skrev: Ja, jeg er kanskje naiv og dum. Jeg er det.. men.. jeg har møtt en fyr. Vi har kjent hverandre i omtrent 2 måneder nå, og møttes gjennom jobb. Vi sender meldinger hver dag, han sier at han savner meg og gir meg mange komplimenter. Han bekymrer seg også for ting som skjer i mitt liv. Vi har enda ikke hatt sex, fordi vi begge ønsker å vente med dette. Samtidig sier han at han ikke vet hva han vil med oss, og at han ønsker å være singel en liten stund fremover. Dette er egentlig helt ok for meg, da jeg uansett hadde synes det var altfor tidlig å bli sammen på dette stadiet. Jeg lar meg nok bli utnyttet for kos.. jeg vet ikke en gang om vi dater? Han sier han ikke ønsker å kysse eller treffe andre, men samtidig blir jeg så usikker. Jeg vil ikke la meg bli unyttet, samtidig som jeg kanskje har begynt å få følelser for han. Jeg har en dårlig magefølelse på han. Og magefølelsen stemmer ofte, ikke sant? Jeg ønsker ikke å stille noe form for 'ultimatum', men jeg blir så usikker av hele opplegget. Jeg vil ikke bryte kontakten, men samtidig vet jeg at jeg hadde blitt lei meg om han hadde kysset med noen andre. Burde jeg bare bryte? Magefølelsen forteller meg at jeg bør vente litt til, og eventuelt da rett og slett bare fortelle han hva jeg føler. Også får han ta det som det er, eller gå. Jeg tror uansett at handling oftere sier mer enn ord. Vil han ha meg, så viser han det. For jeg ønsker ikke å la meg bli utnyttet og såret. Anonymkode: f6817...cba Når gutter sier at de ikke vet hva de vil og de vil være singel en stund så betyr det at de ikke er interessert nok. Hadde kollegaen din tenkt at du var drømmedamen så hadde han kastet seg over deg. Sånn er det bare. Anonymkode: 048e4...add
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå