AnonymBruker Skrevet 12. mai 2017 #21 Skrevet 12. mai 2017 Trådstarter her.. var ikke intensjonen å påstå hvem som er best, klart at alle mennesker er forskjellig uansett hva kropp eller penisstørrelse de har. Det jeg ville frem til, å nå frem til, er spesielt de usikre menn der ute som skulle ønske de hadde noen cm lengre eller større. Poenget var at sexuell nytelse fra en kvinnes side er innsatsen, at en mann lytter og bruker midlene han har for å tilfredsstille, for meg som sikkert mange andre så er det nettopp det som tenner.. selvfølgelig må man finne vedkommende tiltrekkende. Men man må ikke ha den største penisen i verden, det kan dessverre ikke menn gjøre så mye med, så lenge han tar vare på kroppen sin å er en flott fyr, så viser det seg at de kan være minst like gode som de med mer mellom beina Anonymkode: 1620d...789 4
Kenneth39 Skrevet 13. mai 2017 #22 Skrevet 13. mai 2017 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Trådstarter her.. var ikke intensjonen å påstå hvem som er best, klart at alle mennesker er forskjellig uansett hva kropp eller penisstørrelse de har. Det jeg ville frem til, å nå frem til, er spesielt de usikre menn der ute som skulle ønske de hadde noen cm lengre eller større. Poenget var at sexuell nytelse fra en kvinnes side er innsatsen, at en mann lytter og bruker midlene han har for å tilfredsstille, for meg som sikkert mange andre så er det nettopp det som tenner.. selvfølgelig må man finne vedkommende tiltrekkende. Men man må ikke ha den største penisen i verden, det kan dessverre ikke menn gjøre så mye med, så lenge han tar vare på kroppen sin å er en flott fyr, så viser det seg at de kan være minst like gode som de med mer mellom beina Anonymkode: 1620d...789 vel og bra , men problemet er at det er forsvinnende få av sånne som deg.Dessverre vet jeg at det er et faktum !
Vilali Skrevet 18. mai 2017 #23 Skrevet 18. mai 2017 Jeg har hatt akkurat samme erfaring som deg! Bra innlegg
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2017 #24 Skrevet 18. mai 2017 Skrev et svar om akkurat det samme her for ikke lenge siden. Mannen min har ganske liten penis, og ikke er den så tykk heller. Men herregud som den kan! Han er god med både hender og tunge, men han kan jammen svinge sverdet også. Hvis sant skal sies ble jeg litt skuffet første gang jeg så den, for jeg hadde hørt så mye om at stor pikk var alt som telte, og de som sa noe annet løy. Skuffelsen gikk veldig fort over da jeg fikk prøvd den ut, derimot. Hadde aldri fått orgasme gjennom penetrering, men det tok ikke mange gangene med han før jeg fikk min første, og da kom de som perler på en snor. Anonymkode: 29120...94f 3
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2017 #25 Skrevet 18. mai 2017 Jeg har samme erfaring som ts. Han med den minste penisen var helt rå i senga! Bare måten han tok på meg på...mmmm! Pluss tunga, ja, det var bare velidg bra sex! Anonymkode: 5f2ef...e6a 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå