Gå til innhold

Liten penis - fra en kvinnes erfaring

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei alle dere, spesielt dere menn :-) 

tenkte jeg ville dele en erfaring jeg nettopp har opplevd, om et ganske så tabu belagt tema - dere menn som ikke ble velsignet med en stor penis..

jeg er selv en kvinne på 25, singel som jeg er så har jeg datet en del og vert i tidligere forhold. Erfaringen er jo at så forskjellige som dere menn er på alle områder så kommer også penis i mange forskjellige former og størrelser.. Vel, selv sikkert som mange andre damer så er det noe tiltrekkende med en "vanlig" størrelse penis om man kan si det, og gjerne en imponerende stor en. Smaken er som baken, jeg har nok alltid selv likt at mannen er godt utstyrt, hvertfall i fantasiene :P 

Men, for her kommer det et kjempe stort men! Jeg har for tiden datet en fyr, kjempe flott, gentleman, og kjekk på så mange måter. Etter kanskje 5 dater så bygget jo spenningen seg opp mot det som kommer next, sex..

denne flotte fyren har det jeg vill si en ganske så liten penis, men skuffet ble jeg ikke i det hele tatt, og det er nettopp det jeg vill dele.. jeg er som jenter flest, orgasmer kommer ikke i fleng eller med hvemsomhelst, her må det jobbes! Av erfaring, ikke dermed sagt at alle med stor penis ikke jobber, men jeg har opplevd at de med sin store deilige tryllestav kanskje ikke er så opptatt av det evige lange forplayet, og vill heller imponere med å kjøre denne lange penisen så langt inn den bare kommer, og joda, deilig det.. orgasme, nei det kommer ikke for meg med stor tiss som går inn og ut av sjeden :P 

denne karen jeg nå har hatt sex med en håndfull ganger, er nok klar over at hans penis ikke er den mest imponerende i størrelse. Så han vet at her må det jobbes med både fingre og tunge! And guess what.. beste orgasmene noen sinne! For kjære menn der ute, dere vet nok at vi jenter liker å bli massert, kost på med både hender og tunge over alt, og at inn og ut penetreringen alene ikke gjør magien komplett for de fleste av oss. 

Opplevelsen er nemlig den, at de jeg har opplevd med vanlig eller stor penis, på en måte tror dette er nok, hallo, de har jo et kjempe lem mellom bena, og kanskje dermed ikke gir så mye oppmerksomhet til det som er på utsiden av jentas kjønn, nemlig det som skyter oss opp i skyene. Men at han her med ganske liten penis har erfart at han må til verks med andre midler i tillegg for å ikke skuffe.. 

jeg ville dele dette fordi det er nok mange menn der ute som er litt flaue og redd for at penisen ikke er stor og tilfredsstillende nok.. selv har jeg nok også tenkt at en stor penis er å foretrekke, men erfaringen sier noe annet. Så nå har jeg den beste sexen jeg har hatt på lenge, med den minste penisen jeg har ligget med :) deilig! 

Bare for å utelukke nysgjerrigheten bak hva jeg definerer som en liten penis, så er den i dette tilfellet kanskje 8cm i erigert tilstand, og på tykkelse med to fingre tilsammen. 

Så dere med liten penis der ute, imponer med tunga, og med hendene. Det er det som gir meg himmelen hvertfall ;) 

Noen med lignende erfaringer? Tror dere det stemmer litt at menn med liten penis kanskje er hakket mer "på" med å tilfredsstille på andre måter enn penetrering for å ikke skuffe? Og selvfølgelig, til alle dere også deilige med store peniser, selvfølgelig er det mange av dere som også er flinke med både hender og tunge ;) 

hilsen frøken 25. 

Anonymkode: 1620d...789

• Liker 16
AnonymBruker
Skrevet
57 minutter siden, AnonymBruker skrev:

tenkte jeg ville dele en erfaring jeg nettopp har opplevd, om et ganske så tabu belagt tema - dere menn som ikke ble velsignet med en stor penis..

jeg er selv en kvinne på 25, singel som jeg er så har jeg datet en del og vert i tidligere forhold. Erfaringen er jo at så forskjellige som dere menn er på alle områder så kommer også penis i mange forskjellige former og størrelser.. Vel, selv sikkert som mange andre damer så er det noe tiltrekkende med en "vanlig" størrelse penis om man kan si det, og gjerne en imponerende stor en. Smaken er som baken, jeg har nok alltid selv likt at mannen er godt utstyrt, hvertfall i fantasiene :P 

Men, for her kommer det et kjempe stort men! Jeg har for tiden datet en fyr, kjempe flott, gentleman, og kjekk på så mange måter. Etter kanskje 5 dater så bygget jo spenningen seg opp mot det som kommer next, sex..

denne flotte fyren har det jeg vill si en ganske så liten penis, men skuffet ble jeg ikke i det hele tatt, og det er nettopp det jeg vill dele.. jeg er som jenter flest, orgasmer kommer ikke i fleng eller med hvemsomhelst, her må det jobbes! Av erfaring, ikke dermed sagt at alle med stor penis ikke jobber, men jeg har opplevd at de med sin store deilige tryllestav kanskje ikke er så opptatt av det evige lange forplayet, og vill heller imponere med å kjøre denne lange penisen så langt inn den bare kommer, og joda, deilig det.. orgasme, nei det kommer ikke for meg med stor tiss som går inn og ut av sjeden :P 

denne karen jeg nå har hatt sex med en håndfull ganger, er nok klar over at hans penis ikke er den mest imponerende i størrelse. Så han vet at her må det jobbes med både fingre og tunge! And guess what.. beste orgasmene noen sinne! For kjære menn der ute, dere vet nok at vi jenter liker å bli massert, kost på med både hender og tunge over alt, og at inn og ut penetreringen alene ikke gjør magien komplett for de fleste av oss. 

Opplevelsen er nemlig den, at de jeg har opplevd med vanlig eller stor penis, på en måte tror dette er nok, hallo, de har jo et kjempe lem mellom bena, og kanskje dermed ikke gir så mye oppmerksomhet til det som er på utsiden av jentas kjønn, nemlig det som skyter oss opp i skyene. Men at han her med ganske liten penis har erfart at han må til verks med andre midler i tillegg for å ikke skuffe.. 

jeg ville dele dette fordi det er nok mange menn der ute som er litt flaue og redd for at penisen ikke er stor og tilfredsstillende nok.. selv har jeg nok også tenkt at en stor penis er å foretrekke, men erfaringen sier noe annet. Så nå har jeg den beste sexen jeg har hatt på lenge, med den minste penisen jeg har ligget med :) deilig! 

Bare for å utelukke nysgjerrigheten bak hva jeg definerer som en liten penis, så er den i dette tilfellet kanskje 8cm i erigert tilstand, og på tykkelse med to fingre tilsammen. 

Så dere med liten penis der ute, imponer med tunga, og med hendene. Det er det som gir meg himmelen hvertfall ;) 

Noen med lignende erfaringer? Tror dere det stemmer litt at menn med liten penis kanskje er hakket mer "på" med å tilfredsstille på andre måter enn penetrering for å ikke skuffe? Og selvfølgelig, til alle dere også deilige med store peniser, selvfølgelig er det mange av dere som også er flinke med både hender og tunge ;) 

hilsen frøken 25. 

Hærlig innlegg :):)

det du skriver har jeg ment lenge, men mange kvinner er så tøffe bak tastaturet og mener noe helt annet, helt til den dagen de skifter mening.

You rock!!

Anonymkode: 24ed6...31b

• Liker 4
Skrevet

Jeg kompenserer seksuelt så det holder. Forspill, mindgames, fingre, hender, tunge, og opptatt av å finne ut hva som virkelig får henne til å tikke. Har hun noen kinks, kan jeg gå ganske langt for å tilfredsstille de også. Det er heldigvis en del som deg der ute, som virkelig kan slappe av og nyte det selv om mannen er liten. Mens andre kun ser den lille. Det gjør det jo spennende for oss små. Hvem vil vi møte på neste gang? 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, Sphere skrev:

Jeg kompenserer seksuelt så det holder. Forspill, mindgames, fingre, hender, tunge, og opptatt av å finne ut hva som virkelig får henne til å tikke. Har hun noen kinks, kan jeg gå ganske langt for å tilfredsstille de også. Det er heldigvis en del som deg der ute, som virkelig kan slappe av og nyte det selv om mannen er liten. Mens andre kun ser den lille. Det gjør det jo spennende for oss små. Hvem vil vi møte på neste gang? 

Kinks? 

Anonymkode: 13019...24e

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kinks? 

Anonymkode: 13019...24e

Spesielle tenninger, feks. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har opplevd det samme som deg, med en som hadde liten. Han var bare magisk med alt det andre.

Men sist jeg hadde sex med, som hadde liten, visste jo ikke hvor klitoris var. Og han var 45 år.

Og jeg har hatt menn med større, som er fantastiske på alt.

Så det er nok veldig forskjellig hvor dyktige de er, og det er ikke alltid størrelsen har så mye å si.

Anonymkode: be33c...71f

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Så fint innlegg.

Når jeg leste overskriften forventet jeg den sedvanlige hetsingen av menn med små peniser. Men dette innlegget gjorde meg glad.

Anonymkode: a1641...9ee

• Liker 2
Gjest flaggermuskongen
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har opplevd det samme som deg, med en som hadde liten. Han var bare magisk med alt det andre.

Men sist jeg hadde sex med, som hadde liten, visste jo ikke hvor klitoris var. Og han var 45 år.

Og jeg har hatt menn med større, som er fantastiske på alt.

Så det er nok veldig forskjellig hvor dyktige de er, og det er ikke alltid størrelsen har så mye å si.

Anonymkode: be33c...71f

Va er en klitotiss?

AnonymBruker
Skrevet

Dette er jo ingenting nytt i og for seg. Kvinner tenner mentalt på store peniser, men mindre peniser gjør i like stor grad nytten, for ikke bedre. Jeg vil vel ikke akkurat si at det er noen trøst i seg selv. Sex handler i stor grad om tenning, og uavhengig av nytelsen fra en liten en så tror jeg minst 80% ville foretrekke en stor over en liten, selv med vissheten om at personen med den lille med ulike triks vil gi langt bedre orgasmer.

På samme måte ville ikke en en dame som var helt fantastisk til å suge meg være like spennende for meg dersom kroppen så ut som en sviske, da ville jeg heller foretrukket en dame som virkelig gjorde meg opphisset, om jeg så måtte runke meg selv.

Anonymkode: 36d1e...7cb

Skrevet

Er det jeg alltid har visst.....det er ikke størrelsen det kommer an på😋🙊😜😁😁👍

AnonymBruker
Skrevet

Min FF har langt over snittet både lang og i omkrets og han er virkelig den beste og minst uegoistiske jeg har vært hatt sex med, så vil ikke sette alle i båsen om at de kun bruker penis og kjører på. Har derimot også vært med en som hadde liten og han var også flink med hender og tunge. 

Anonymkode: 01abd...408

• Liker 3
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

hilsen frøken 25. 

Ja da,kan nok stemme det ja at noen velutstyrte menn kan glemme det på utsiden,og dermed bare kjører på full guffe(også sier det bare plopp!!) og ferdig...Har ikke problemer med størrelsen i det hele tatt selv,og har heldigvis lært meg en kunstart som kalles cunnilingus...Husk alle mannfolk,at det ikke er bare kjønnet man skal konsentrere seg om,men hele dama.....--

-Digger jo eller sexy tøy,da smelter jeg

-Cunnilingus fra meg,da smelter hun..

Garantert..:fnise::fnise:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Sånn var det med han siste jeg datet også, synes synd på han for han visste sååååå godt at han hadde liten. Men visste veldig godt hvordan han skulle bruke den😁👌🏻 Høres akkurat som om du beskriver samme person faktisk😆

Anonymkode: 26e03...95f

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Datet en med tynn penis og han sørget også for å fingre meg til orgasme først - men det gjør jo de med normal eller stor penis også, da blir det flere orgasmer ila akten både med slikking og fingring først og penetrering og klitt stiumli etterpå. 

Anonymkode: 12989...940

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Face-You-Make-Robert-Downey-Jr.jpg

Anonymkode: aab9e...982

• Liker 2
Annonse
Skrevet
På 11.5.2017 den 14.45, Sphere skrev:

Tror de fleste foretrekker de som er små til gjennomsnittlig. 😊 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
På 11.5.2017 den 17.55, AnonymBruker skrev:

Min FF har langt over snittet både lang og i omkrets og han er virkelig den beste og minst uegoistiske jeg har vært hatt sex med, så vil ikke sette alle i båsen om at de kun bruker penis og kjører på. Har derimot også vært med en som hadde liten og han var også flink med hender og tunge. 

Anonymkode: 01abd...408

Minst uegoistisk? Høres ikke bra ut. 

Anonymkode: d2344...e6f

• Liker 1
Skrevet
9 minutter siden, lillbilly skrev:

Tror de fleste foretrekker de som er små til gjennomsnittlig. 😊 

Virker som det er veldig individuelt. Men takk for kommentar. Liker å høre slik også. 

AnonymBruker
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Face-You-Make-Robert-Downey-Jr.jpg

Anonymkode: aab9e...982

Ser ut som han også nyter en liten..

Anonymkode: 8074d...2e6

• Liker 1
Skrevet

Samboeren er den beste jeg har hatt seksuelt generelt, nettopp fordi han er opptatt av å finne ut hva som tenner dama han har sex med. Han vet hvordan han bruker både tunge, fingre og penis og følger med på lyder, bevegelse og pust for å finne ut akkurat hva som gjør det for meg. 

Han er verken den største eller minste jeg har hatt, men definitivt den som bryr seg mest.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...