AnonymBruker Skrevet 11. mai 2017 #1 Skrevet 11. mai 2017 Det er mulig jeg driver med symptomjakt her, men er det noen her som har opplevd bekkenløsning som første graviditetstegn? Vi har et barn og da jeg var gravid hadde jeg bekkenløsning. De siste dagene har det kjent ut som om plagene er på vei tilbake. For et par netter siden drømte jeg at jeg hadde bekkenløsning (uten å være gravid i drømmen), antageligvis pga. (milde) smerter i bekkenet mens jeg sov. Det er liksom litt ømt der nede og kjennes litt "løst" ut, akkurat som om noe er på gang. Det er fortsatt for tidlig å ta en test, så mitt spørsmål er; Er det i det hele tatt mulig å merke endringer i bekkenet kun en uke eller to etter befruktning? Tar denne som anonym da det antageligvis bare er ønsketenkning at jeg er gravid, og det er litt flaut å drive slik symptomjakt Anonymkode: a0f1a...b88
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2017 #2 Skrevet 11. mai 2017 Nei det er ikke mulig men krysser fingrene for at du får noen ordentlige symptomer om en liten stund, og slipper unna bekkenløsning Anonymkode: ab952...ea5
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2017 #3 Skrevet 11. mai 2017 26 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei det er ikke mulig men krysser fingrene for at du får noen ordentlige symptomer om en liten stund, og slipper unna bekkenløsning Anonymkode: ab952...ea5 Ah, pokker Har ingen andre symptomer så da får jeg legge symptomjakten på hylla for nå Anonymkode: a0f1a...b88
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2017 #4 Skrevet 11. mai 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ah, pokker Har ingen andre symptomer så da får jeg legge symptomjakten på hylla for nå Anonymkode: a0f1a...b88 Hadde forresten også masse "symptomer" veldig tidlig. Viste seg jo at det sikkert bare er innbilning da, for noen uker senere kom de på ordentlig! Kastet opp som en gal i 5 uker snart, vonde bryster og fortoppet. Vil heller ha liksom symptomene mine tilbake Anonymkode: ab952...ea5
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2017 #5 Skrevet 11. mai 2017 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hadde forresten også masse "symptomer" veldig tidlig. Viste seg jo at det sikkert bare er innbilning da, for noen uker senere kom de på ordentlig! Kastet opp som en gal i 5 uker snart, vonde bryster og fortoppet. Vil heller ha liksom symptomene mine tilbake Anonymkode: ab952...ea5 Ja, jeg ønsker meg jo egentlig ikke symptomer (bare å være gravid!) Forrige svangerskap var helt pyton, så jeg gleder meg ikke til den biten. Men baby er verdt det ❤️ Anonymkode: a0f1a...b88
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2017 #6 Skrevet 12. mai 2017 Jeg pleier få bekkenløsning før positiv test, men får det også som tegn på at mensen kommer, så selv om jeg har det som veldig tidlig graviditetstegn så kan det like godt være mensen som er på vei når jeg kjenner bekkensmertene. Anonymkode: 910e6...7d1
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2017 #7 Skrevet 13. mai 2017 Jeg får bekkensmerter før positiv test, så det er absolutt mulig at det er et graviditetstegn. Anonymkode: 362f7...cfa
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2017 #8 Skrevet 13. mai 2017 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg pleier få bekkenløsning før positiv test, men får det også som tegn på at mensen kommer, så selv om jeg har det som veldig tidlig graviditetstegn så kan det like godt være mensen som er på vei når jeg kjenner bekkensmertene. Anonymkode: 910e6...7d1 Sikker på at det ikke bare er bekkensmerter, ogikke bekkenløsning? Høres svært rart ut å få bekkenløsning som menssymptom.. Bekkenløsning er jo tøying av ledd for å klargjøre for fødsel.. Anonymkode: dabee...a31
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2017 #9 Skrevet 13. mai 2017 På 11. mai 2017 den 12.52, AnonymBruker skrev: Det er mulig jeg driver med symptomjakt her, men er det noen her som har opplevd bekkenløsning som første graviditetstegn? Vi har et barn og da jeg var gravid hadde jeg bekkenløsning. De siste dagene har det kjent ut som om plagene er på vei tilbake. For et par netter siden drømte jeg at jeg hadde bekkenløsning (uten å være gravid i drømmen), antageligvis pga. (milde) smerter i bekkenet mens jeg sov. Det er liksom litt ømt der nede og kjennes litt "løst" ut, akkurat som om noe er på gang. Det er fortsatt for tidlig å ta en test, så mitt spørsmål er; Er det i det hele tatt mulig å merke endringer i bekkenet kun en uke eller to etter befruktning? Tar denne som anonym da det antageligvis bare er ønsketenkning at jeg er gravid, og det er litt flaut å drive slik symptomjakt Anonymkode: a0f1a...b88 Jada, det går an å få bekkenløsning som første graviditetssymptom. Det var sånn jeg oppdaget at jeg var gravid i mitt andre svangerskap. Graviditeten var ikke planlagt, så da jeg gjenkjente bekkenløsningssmertene, tenkte jeg at dette må da være feil, jeg kan jo ikke være gravid! Jeg husker ikke hvor langt på vei jeg var. Men det var tidlig, for jeg hadde ikke hatt uteblitt mens enda. Og de vanlige graviditetssymptomene som tretthet, kvalme, ømme pupper, kom senere. Anonymkode: 12083...87f
geene Skrevet 13. mai 2017 #10 Skrevet 13. mai 2017 Mitt første tegn denne gangen var korsryggsmerter, AKKURATT de samme jeg hadde sist jeg var gravid. Fikk positiv test en uke etterpå. Legen sa det var normalt da det er hormonelt betinget. 1
Minlillelykke Skrevet 13. mai 2017 #11 Skrevet 13. mai 2017 Det er fullt mulig å få bekkenløsning som første symptom. Så du kan jo leve i håpet😊
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2017 #12 Skrevet 13. mai 2017 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Sikker på at det ikke bare er bekkensmerter, ogikke bekkenløsning? Høres svært rart ut å få bekkenløsning som menssymptom.. Bekkenløsning er jo tøying av ledd for å klargjøre for fødsel.. Anonymkode: dabee...a31 Hvorfor tror du egentlig man får bekkensmerter? Det er fordi bekkenet begynner å bli løst. Jeg har hatt voldsom bekkenløsning slik at jeg har måttet bruke krykker for å kunne gå 3 skritt, så jeg vet definitivt hva bekkenløsning er. Anonymkode: 910e6...7d1
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2017 #13 Skrevet 13. mai 2017 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor tror du egentlig man får bekkensmerter? Det er fordi bekkenet begynner å bli løst. Jeg har hatt voldsom bekkenløsning slik at jeg har måttet bruke krykker for å kunne gå 3 skritt, så jeg vet definitivt hva bekkenløsning er. Anonymkode: 910e6...7d1 Nå såurte jeg om bekkenløsning ved mensen. For jeg har hatt både bekkensmerter og bekkenløsning, og det er to vidt forskjellige smerter! Anonymkode: dabee...a31
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2017 #14 Skrevet 13. mai 2017 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Nå såurte jeg om bekkenløsning ved mensen. For jeg har hatt både bekkensmerter og bekkenløsning, og det er to vidt forskjellige smerter! Anonymkode: dabee...a31 Jeg har kun bekkenløsningssmerter i bekkenet og ikke andre typer bekkensmerter. Og det har jeg når mensen er i anmarsj. Anonymkode: 910e6...7d1
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2017 #15 Skrevet 13. mai 2017 På Thursday, May 11, 2017 den 12.52, AnonymBruker skrev: Det er mulig jeg driver med symptomjakt her, men er det noen her som har opplevd bekkenløsning som første graviditetstegn? Vi har et barn og da jeg var gravid hadde jeg bekkenløsning. De siste dagene har det kjent ut som om plagene er på vei tilbake. For et par netter siden drømte jeg at jeg hadde bekkenløsning (uten å være gravid i drømmen), antageligvis pga. (milde) smerter i bekkenet mens jeg sov. Det er liksom litt ømt der nede og kjennes litt "løst" ut, akkurat som om noe er på gang. Det er fortsatt for tidlig å ta en test, så mitt spørsmål er; Er det i det hele tatt mulig å merke endringer i bekkenet kun en uke eller to etter befruktning? Tar denne som anonym da det antageligvis bare er ønsketenkning at jeg er gravid, og det er litt flaut å drive slik symptomjakt Anonymkode: a0f1a...b88 Ja, du er på leit etter tegn på graviditet. Bekkenløsning får du ikke før et stykke ut i svangerskapet når hormonene begynner å gjøre bekkenet klart for fødsel. Da blir nemlig "båndene" som holder bekkenet på plass slakkere. Anonymkode: b5d52...903
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2017 #16 Skrevet 13. mai 2017 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har kun bekkenløsningssmerter i bekkenet og ikke andre typer bekkensmerter. Og det har jeg når mensen er i anmarsj. Anonymkode: 910e6...7d1 Da har du ikke bekkenløsningsplager men mer sannsynlig endometriose som ligger og rører på seg. Anonymkode: b5d52...903 1
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2017 #17 Skrevet 14. mai 2017 56 minutter siden, AnonymBruker skrev: Da har du ikke bekkenløsningsplager men mer sannsynlig endometriose som ligger og rører på seg. Anonymkode: b5d52...903 Nei. Jeg har bekkenløsning. Men du vet vel bedre enn legen min og andre spesialister jeg har vært hos opp gjennom årene du sikkert? Endometriose har jeg ikke og har aldri hatt. Anonymkode: 910e6...7d1
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2017 #18 Skrevet 14. mai 2017 Jeg har nettopp testet positivt nå, noen dager før ikm. Dette er andremann og det er bare et halvt år siden første fødsel. Testet pga jeg de siste dagene har vært stiv og vond i korsryggen etter soving samt kvalme. Kvalmen hadde jeg før ikm forrige gang også, men dette med korsryggen var noe nytt, men velkjent fra slutten av forrige graviditet. Anonymkode: 50bfa...7d0 1
geene Skrevet 15. mai 2017 #19 Skrevet 15. mai 2017 På 5/14/2017 den 2.25, AnonymBruker skrev: Jeg har nettopp testet positivt nå, noen dager før ikm. Dette er andremann og det er bare et halvt år siden første fødsel. Testet pga jeg de siste dagene har vært stiv og vond i korsryggen etter soving samt kvalme. Kvalmen hadde jeg før ikm forrige gang også, men dette med korsryggen var noe nytt, men velkjent fra slutten av forrige graviditet. Anonymkode: 50bfa...7d0 Hipp hurra! Gratulerer! :D
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2017 #20 Skrevet 12. juni 2017 AB som startet tråden her. Jeg var ikke gravid for jeg har hatt TR siden jeg postet tråden (tror jeg i alle fall. Husker ikke datoen så lette opp tråden for å ha en dato som utgangspunkt siden jeg mener jeg har hatt besøk av TR siden den ble opprettet) Har fortsatt litt bekkenplager og har veldig lyst til å teste, men har bare en test igjen fra forrige prøveperiode så vil spare den til IKM -som jeg ikke vet når er ) Anonymkode: a0f1a...b88
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå