AnonymBruker Skrevet 11. mai 2017 #1 Skrevet 11. mai 2017 Var på Tinderdate for tre dager siden. Var veldig nervøs og hadde masse sommerfugler i magen. Når vi møttes var det OK, gikk litt urytmisk i praten. Vi var sammen en hel dag og det var alt i alt hyggelig. Han var søt, men følte ikke en sinnssyk kjemi mellom oss. Er fortsatt litt nysgjerrig/interessert, men fikk ingen wow følelse.. dabbet heller litt av. Kan det hende at det blir bedre etterhvert, og at nervene ødela litt, eller er det like så greit å droppe med en gang? Anonymkode: dbe23...192
cmd Skrevet 11. mai 2017 #2 Skrevet 11. mai 2017 Det skader vel ikke å gå på flere dater da? Om du er i tvil. 3
Purple Diamond Skrevet 11. mai 2017 #3 Skrevet 11. mai 2017 Hvis det ikke var helt krise, ville jeg gitt det en sjanse og to til 1
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2017 #4 Skrevet 11. mai 2017 Av ren nysgjerrighet, hva er egentlig kjemi og hvor god må den være på 1. date? Man møter en person for første gang, og forventer at man skal "klikke" fra første sekund? Jeg skjønner ikke problemet her, han var hyggelig og søt. Hva mer kan man forvente første gang man møtes? Anonymkode: f9833...bf6
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2017 #5 Skrevet 11. mai 2017 Takk for svar! 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: Av ren nysgjerrighet, hva er egentlig kjemi og hvor god må den være på 1. date? Man møter en person for første gang, og forventer at man skal "klikke" fra første sekund? Jeg skjønner ikke problemet her, han var hyggelig og søt. Hva mer kan man forvente første gang man møtes? Anonymkode: f9833...bf6 Det er nok derfor jeg spør... Jeg har ikke vært på så mange dater før, kanskje 2. Tror jeg bare ville høre noen erfaringer Anonymkode: dbe23...192
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå