AnonymBruker Skrevet 11. mai 2017 #1 Skrevet 11. mai 2017 Er det vanlig å ha med en bunke papirer på jobbintervju? Anonymkode: 5d969...92e
_popcorn_ Skrevet 11. mai 2017 #2 Skrevet 11. mai 2017 Ja. Men du trenger ikke ta med alle attester fra du var avisbud som 13åring. Ta med de mest relevante, og nyeste. Jeg har pleid ta med 3-4 attester pluss vitnemål eller andre relevante kursbeviser.
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2017 #3 Skrevet 11. mai 2017 Både og. Om du la det ved i søknaden din så er det nok ikke nødvendig. Er heller ikke alle som trenger slikt før i siste runde. Jeg ville tatt det med. Gode attester og et godt vitnemål teller jo positivt, og da er det greit at de får papirene så tidlig som mulig. I tillegg så viser du at du har planlagt godt og at du er litt frempå om det skulle vise seg at de er av de som ikke bryr seg om slikt før de mer eller mindre har ansatt deg. Anonymkode: fcfb6...5b0
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2017 #4 Skrevet 11. mai 2017 Veldig lurt å ha med, samt referanseliste Anonymkode: 04d58...fd1
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2017 #5 Skrevet 11. mai 2017 Jeg har alle mine originale attester og vitnemål samlet i en mappe med plastlommer som jeg alltid har med på intervju. Har med alt, så får de se på det de vil. Tenker at det ser organisert ut og teller positivt. Anonymkode: 40121...776
ValarMorghulis Skrevet 11. mai 2017 #6 Skrevet 11. mai 2017 Ja, lurt å ha med. Men for all del ikke ta med "en bunke papirer", sorter det i en perm slik at du har oversikt. Som kommentaren over meg sier, det teller positivt å virke organisert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå