AnonymBruker Skrevet 11. mai 2017 #1 Del Skrevet 11. mai 2017 Jeg bruker aldri å få tegn på EL (ikke slim heller vanligvis), og jeg tester ikke+ at jeg har uregelmessige sykluser. TMI! På mandag våknet jeg klissvåt der nede (ikke slim, bare veldig våt) Altså tørr/normal til klissvåt over en natt. Da tenkte jeg at det kom til å bygge seg opp til en EL, og at jeg kom til å få slim osv. Men fra mandag ble jeg bare tørrere og tørrere, og nå er jeg helt normal igjen.. Tror dere jeg hadde EL på mandag, da jeg var på mitt våteste? (Var altså ikke kåt eller noe slik, var utflod) Synes det er så rart at jeg gikk frå tørr, til klissvåt og så bare tørrere.. vanligvis bygger det jo seg sakte opp, og ender med slim.. så forvirret!! Det kan ha passet bra at jeg hadde EL på mandag. Appen sier jeg har EL idag, men det tror jeg ikke noe på, da jeg er som sagt helt normal/tørr. Anonymkode: ae72a...776 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2017 #2 Del Skrevet 11. mai 2017 Anbefaler deg å heller begynne å tempe eller teste med eggløsningstester etter el når du har uregelmessige sykluser. Vanligvis har en eggløsningsslim over flere dager/oppi en uke og det er som ukokt eggehvite ikke vann. Tviler på det hadde noe med El å gjøre. Anonymkode: f0870...333 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2017 #3 Del Skrevet 11. mai 2017 33 minutter siden, AnonymBruker skrev: Anbefaler deg å heller begynne å tempe eller teste med eggløsningstester etter el når du har uregelmessige sykluser. Vanligvis har en eggløsningsslim over flere dager/oppi en uke og det er som ukokt eggehvite ikke vann. Tviler på det hadde noe med El å gjøre. Anonymkode: f0870...333 Takk for svar! Nå spurte jeg i et tidligere forum, og mange sa de har blitt gravide uten og å ha hatt noe eggehvite slim. Men ja, bør vel begynne å teste/tempe. Anonymkode: ae72a...776 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå