AnonymBruker Skrevet 11. mai 2017 #1 Skrevet 11. mai 2017 Traff en fyr på Tinder for en stund siden. Vi er begge i 40-årene. Vi hadde DEN kjemien på chat og chattet døgnet rundt i ukesvis. Mest på hans initiativ. Han var veldig klar på at han ville ha noe seriøst og vi "pratet" om alt fra hva som gikk galt i våre tidligere forhold til tull, humor, vanlig hverdags chit-chat, sex, alt mulig. Han virket frempå, gjennomtenkt, morsom og ordentlig. Vi var begge relativt nylig blitt single Når det begynte å nærme seg at vi skulle møtes så tok han plutselig ikke kontakt. Det gikk noen dager og han forklarte at han hadde blitt litt redd for å treffes, han forklarte hvorfor, beklager og laget ny avtale. Dette gjentok seg en gang til før vi endelig møtte hverandre. Han var annerledes i virkeligheten enn på chat, mer stille og sjenert men praten gikk fint, han hadde lun og god humor og virket interessert, interessant og oppegående. Vi var sammen i over 6 timer, de siste timene hjemme hos meg. Sex lå litt i kortene siden vi hadde snakket en del om det på forhånd - også at sex ville generere følelser for oss begge og at vi måtte tenke oss godt om. Han begynte å kose litt, og det utviklet seg til sex, like mye på begges initiativ. Sexen var så som så men helt grei. Han virket nervøs men var veldig kjærlig og kosete. Masse kyssing og klemming og ville holde rundt meg hele tiden både under og etterpå. Han så forelsket ut og når han til slutt gikk så sa han at han gledet seg til å treffe meg igjen Så: Ingenting. Ikke en gang et takk for i går dagen etterpå. Jeg sendte mld litt ut på dagen og sa at jeg hadde kost meg og fikk kun en helt nøytral setning tilbake. Dagen etter spurte jeg hva det var og fikk tilbake at han ikke var klar for noe, så brøt han all kontakt. Jeg svarte at det var dumt men at jeg var glad han sa fra og at jeg ville likt å bli kjent med han. Ikke svar. Jeg ble slettet fra alle sosiale medier (han som hadde lagt meg til). Jeg sendte en ny mld noen dager etterpå og spurte hva det var - ikke svar. Nå sitter jeg her som et gedigent spørsmålstegn og skjønner ingenting. Er jeg en weirdo uten at jeg vet det selv? Var jeg ikke pen nok? Var han bare ute etter sex? Jeg vet at han faktisk var singel (felles bekjente) men han kan selvfølgelig ha hatt flere baller i luften. Hvordan kan det gå fra tilnærmet perfekt til total stillhet på ett døgn og så hører man aldri noe mer? En ting var hvis vi hadde chattet en uke og så hatt en kaffedate, men her hadde vi kontakt døgnet rundt i ukesvis - jeg sovnet til "god natt" og våknet til "god morgen" men uten at det føltes annet enn gøy - ikke påtrengende og masete. Jeg har venner, har lett for å treffe menn, har flere lange forhold bak meg og et par korte, så jeg kan ikke være heeelt ute? Får positive tilbakemeldinger på utseendet også, kroppen er helt gjennomsnittlig. Langt hår, normal vekt. Føler at jeg må ha gjort noe fryktelig som får sånn oppførsel uten en forklaring og selvtilliten har fått seg en skikkelig trøkk. Han virket så ok over så lang tid og enda bedre i virkeligheten. Vi trente sammen, laget mat sammen.. jeg antar at han hadde funnet på en unnskyldning for å gå tidligere hvis han syns jeg var helt forferdelig? Klarer ikke å legge det bak meg - what to do for å få det til? Det hjelper ikke å tenke at han er en idiot. Som sagt så har jeg sendt en mld og lurt på hva det var og den ble lest først etter mange dager, ikke svart på Anonymkode: 0f891...cd7 1
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2017 #2 Skrevet 11. mai 2017 no go, ikke bruk mer energi på en slik, ikke normal oppførsel Anonymkode: f37e8...4fe 11
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2017 #3 Skrevet 11. mai 2017 Husk at det også finnes mennesker som kan oppføre seg som om de er kjæresten din IRL i månedsvis, og så snart de har fått sex forsvinner de. Anonymkode: e2fd0...3e7 9
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2017 #4 Skrevet 11. mai 2017 Jeg bare innbiller meg at det er veldig rart og annerledes når man først har chattet lenge for så å møtes..og så gå så fort frem. Kan godt tenke meg at en person kjennes mer fremmed, fordi det ikke er likt slik chattedynamikken var..Men det er jo bare spekulasjoner..Uansett merkelig oppførsel og hadde kjapt avskrevet han som en tabbe på veien. Anonymkode: 9539c...5d7 3
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2017 #5 Skrevet 11. mai 2017 Dette har ingenting med deg å gjøre men hans forpliktningsangst og mommyissues. Fair at han var ærlig og trakk seg vekk, heller før enn senere, selvom jeg har forståelse for at det ikke føles godt for deg. Bare husk å ha det i bakhodet om han tar kontakt og sier han føler seg klar en gang i fremtiden for sånne menn blir aldri klare og rømmer så fort de merker følelser eller tilknytning til noen. La guttetassen få ta vare på seg selv og finn deg en ekte mann istedet Anonymkode: a8daa...f0c 7
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2017 #6 Skrevet 11. mai 2017 Jøss, har aldri opplevd noe slikt før (har vært singel lenge, datet mange, hatt småkjærester). Han må jo ha noen issues! Anonymkode: 681d3...27b 2
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2017 #7 Skrevet 11. mai 2017 Eller så har han problemer med seksualitet, intimitet, e.l. Det er sikkert like greit at det ble sånn, men jeg synes han kunne ha kommet med en eller annen forklaring til deg. Men det er jo talende for hvem han er, da, så bra for deg at du slapp noe mer med det der. Og nå er det vår! 😍 Anonymkode: fd38f...7db 4
Gjest Ingenting2 Skrevet 11. mai 2017 #8 Skrevet 11. mai 2017 Men TS, møttes dere mer enn en gang? Eller inneholdt disse seks timene du nevner; mat, trening, prat og sex? Høres i så fall hektisk ut. Det er sikkert ingenting galt med deg, sannsynligvis gikk piffen ut av han. Jeg vet mange menn sier de ikke mister interessen etter sex, men svært ofte ender det slik som hos deg om man har sex for tidlig/raskt. Jeg vet man føler at man blir kjent via chat, men det er jo ikke helt slik. Kjemien kan være helt annerledes i virkeligheten. Mist ikke motet, det var bare ikke denne mannen som var rett for deg.
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2017 #9 Skrevet 11. mai 2017 Faen for en idiot! Men som kvinne selv hadde jeg antatt at det hadde hatt noe å gjøre med kroppen min, feks at han synes jeg var for vid, lange kjønnslepper eller noe, for slaskete kropp:( Anonymkode: 9dfc3...ec5
Gjest Ingenting2 Skrevet 11. mai 2017 #10 Skrevet 11. mai 2017 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Faen for en idiot! Men som kvinne selv hadde jeg antatt at det hadde hatt noe å gjøre med kroppen min, feks at han synes jeg var for vid, lange kjønnslepper eller noe, for slaskete kropp:( Anonymkode: 9dfc3...ec5 Aldri tenk sånn!
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2017 #11 Skrevet 11. mai 2017 Han var kun ute etter sex desverre. Anonymkode: 23aed...3c9
Gjest O.G. Skrevet 11. mai 2017 #12 Skrevet 11. mai 2017 Antageligvis hadde han kontakt med flere damer samtidig og etter ei stund så valgte han henne han likte best og gav fanden i resten av dere. Jeg vedder på at han vil kontakte deg igjen hvis det der opplegget går skeis.
Drakan Skrevet 11. mai 2017 #13 Skrevet 11. mai 2017 Tenker kjemien ikke stemte mellom dere. Er ikke sikkert han drev med andre, bare at virkeligheten ikke ga kjemien han søkte. Så det er bare å gå videre. Noen ganger finner man noen, oftest er det ingenting derimot. 1
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2017 #14 Skrevet 11. mai 2017 Du sendte en mld og spurte hva det var, og du fikk svar om at han ikke var klar for noe mer. Han brøt kontakten og slettet deg fra sosiale medier. Hvorfor sendte du da en NY melding etter noen dager, når du allerede HADDE fått et svar og deretter blitt slettet fra alt? Hvorfor maser du på han etter du har fått et svar? Eier du ikke selvrespekt? Du fikk et svar; han var ikke klar. Innfinn deg med det. At han hadde sex med deg er ikke ensbetydende med at at vil ha et forhold med deg. La den stakkars mannen få fred, så går du videre. Anonymkode: 776bd...454 8
Marie90 Skrevet 11. mai 2017 #15 Skrevet 11. mai 2017 Nå er jeg litt "devil's advocate" her, men du er strengt tatt ikke blitt ghostet. "Ghostet" refererer til at noen bokstavelig talt har forsvunnet uten et ord. Han skrev tilbake at han ikke var klar for noe, så du har derfor fått et svar. Ja, det hadde vært fint med en ytterligere forklaring, men dere har hatt en date. Da kan det rett og slett handle om at kjemien ikke var der, enten personlig eller seksuelt eller begge deler. Du opplevde det som god kjemi, men det var altså ikke helt gjensidig. Du vil nok ikke få svar på hva som var utslagsgivende her - kanskje handler det om ham, og ikke om deg. Den uvissheten må du egentlig bare akseptere. Nå legger du nok mer enn dette i man normalt legger i en første date fordi a) dere hadde chattet mye på forhånd, b) daten varte lenge, c) dere hadde sex. Det endrer ikke det faktum at dere har hatt en date. Chat er ikke en genuin kommunikasjonsmetode, og skaper falsk "kjennskap". Begrens chatting før et evt. møte. Sex skaper tilknytning, og burde ventes med. Jeg har 100% forståelse for at det er kjipt, men du får ta lærdom av det hele og gå videre. Han har allerede "gjort jobben" for deg med å kutte all kontakt, og det burde (avvisning til side) gjøre det lettere. 4
Drakan Skrevet 11. mai 2017 #16 Skrevet 11. mai 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du sendte en mld og spurte hva det var, og du fikk svar om at han ikke var klar for noe mer. Han brøt kontakten og slettet deg fra sosiale medier. Hvorfor sendte du da en NY melding etter noen dager, når du allerede HADDE fått et svar og deretter blitt slettet fra alt? Hvorfor maser du på han etter du har fått et svar? Eier du ikke selvrespekt? Du fikk et svar; han var ikke klar. Innfinn deg med det. At han hadde sex med deg er ikke ensbetydende med at at vil ha et forhold med deg. La den stakkars mannen få fred, så går du videre. Anonymkode: 776bd...454 Noen ønsker innsikt om man gjorde noe galt så man kanskje kan gjøre noe annerledes ved en annen date. Betyr ikke at hun ønsker et forhold med han i det hele tatt.
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2017 #17 Skrevet 11. mai 2017 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Dagen etter spurte jeg hva det var og fikk tilbake at han ikke var klar for noe, så brøt han all kontakt. Jeg svarte at det var dumt men at jeg var glad han sa fra og at jeg ville likt å bli kjent med han. Ikke svar. Jeg ble slettet fra alle sosiale medier (han som hadde lagt meg til). Jeg sendte en ny mld noen dager etterpå og spurte hva det var - ikke svar. Som de siste svarene her sier, så har du ikke blitt ghostet. Han sa klart ifra at han ikke var klar for noe, så fortsatte du å mase. Du burde respektert hans valg. Anonymkode: a54bb...8ab
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2017 #18 Skrevet 11. mai 2017 26 minutter siden, Drakan skrev: Noen ønsker innsikt om man gjorde noe galt så man kanskje kan gjøre noe annerledes ved en annen date. Betyr ikke at hun ønsker et forhold med han i det hele tatt. Han hadde sagt klart fra om at han ikke var klar for noe. Likevel fortsetter TS å mase. Hva med å respektere hans valg? Han ville ikke mer, enkelt og greit. Å drive å mase i ettertid for å "få innsikt i om man gjorde noe galt" er oppskrift på å kvele et annet menneske. Han. Ville. Ikke. Mer. End of story. La det gå. Tenk etter selv hva du gjorde galt, ikke terroriser en som har gitt en grunn og brutt kontakten. Han VIL sannsynligvis ikke gi noen grunn. Hvorfor må enkelte kvinner på død og liv mase og dybdeanalysere alt? Anonymkode: 776bd...454
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2017 #19 Skrevet 11. mai 2017 Som nevnt av andre i tråden, så ble du ikke ghostet. Da må du lese deg opp hva du ghosting er. Jeg har selv blitt utsatt for ghosting og det er ikke spesielt festlig. I mitt tilfelle hadde vi møttes til 7 dates, han var veldig klar på at han var seriøs og alt dette her, inkluderte meg i livet sitt, introduserte meg for venner. Så: all kontakt kuttet over natta uten et ord. Ingen svar på mine henvendelser, ingen forklaring, ingenting. Det er ghosting. Jeg vil uansett si at jeg er enig i at det var litt småkjip opplevelse for deg, etter så lang tid med chatting på forhånd, men da har du kanskje lært noe til neste gang: ikke bruk ukesvis på å chatte med noen, dere skal vel ikke se om dere passer til å være brevvenner? Det er vel meningen at man skal se om man er en match? Da må man faktisk møtes og det hjelper ikke å chatte i ukesvis, slik at dere egentlig vet alt om hverandre FØR første date og det UTEN å vite om dere har kjemi engang. Det er bedre å bare kaste seg ut i det å møtes ganske kjapt. Og ikke legg så mye i første daten, det er tross alt étt møte og selv om jeg skjønner at det er vanskelig å stå imot, så prøv å ikke ha sex med noen du tross alt ikke kjenner i virkeligheten. Da blir følelsen enda verre når den andre finner ut at det ikke var noe for han likevel. Anonymkode: 1d762...459 1
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2017 #20 Skrevet 11. mai 2017 Kun ute etter sex. Mange av de. Anonymkode: 7f258...1f8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå