Gå til innhold

Vasker du deg etter nr. 2?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ja, er det ett sted man kan spørre om hva som helst, så er det jo KG :fnise:

Leste tråden om han som hadde sett en truse hos en jente han likte, og som han trodde det var bremsespor i. Jeg tipper det var mens, men det er uansett ikke poenget.

Noen kommenterte "shit happens", og det var visst et par som mente at sånt kunne skje en gang i blant.

Men er det ikke vanlig for voksne mennesker å vaske seg bak etter de har vært på do? Jeg vasker meg i hvert fall hver gang. Som regel hopper jeg kjapt i dusjen, eller så bruker jeg en sjelden gang i blant våtservietter. Altså, har man vasket seg ordentlig så skal det jo ikke komme noen bremsespor, og da er det vel svært få voksne mennesker som får dette i trusa??

Anonymkode: 64596...820

Videoannonse
Annonse
Gjest Tamsi
Skrevet

Jeg hverken tror eller håper at det er normalt å hoppe i dusjen etterpå. Det får da være måte på.

AnonymBruker
Skrevet

Om det er offentlig og ingen vask ved do blir det bare papir. Ellers er det papir og vann eller våtservietter. 

Anonymkode: 9b147...152

Skrevet

Nei det gjør jeg ikke. Hverken orker eller har tid til det. Nå har jeg heller ikke toalett og dusj i samme rom, så det hadde blitt veldig mye styr for noe så lite. Det hender jeg bruker en våtserviett for å friske opp litt, men tar heller en dusj på kvelden hvis jeg føler for det.

Men hadde jeg hatt råd hadde jeg gjerne brukt penger på et toalett med innebygd bidét (heter det bidét på norsk?) da det absolutt ikke er noe i veien å føle seg helt ren og pen. Både jeg og samboer har en liten "drøm" om det, så kanskje blir det en dag! :fnise: 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hvis jeg er dårlig i magen (noe jeg er ofte på grunn av IBS) så bruker jeg våtservietter til slutt. Men ellers går det i papir. Får være måte på hvor mye styr man skal lage ut av å bæsje 🙄

Anonymkode: 476e4...c32

• Liker 5
Skrevet (endret)

Tror ikke det er vanlig å vaske seg etter nr 2. Har man en sunn og vanlig fungerende mage og tarmsystem så blir det knapt noe igjen å tørke bort. Da funker det helt greit å bruke bare dopapir. Hvis man er nødt til å gå i dusjen etterpå da tror jeg det er noe gærnt i kroppen eller at man reagerer på noe man har spist eller drukket. 

Dessuten bør man vel unngå våtservietter. Ikke er det bra for miljøet  og ikke skal man kaste de i do.

Endret av Hypnosee
  • Liker 11
Skrevet

Har bidé. Veldig praktisk.

• Liker 1
Skrevet

Å hoppe i dusjen er overkill om man ikke trykker seg svett. Bidé syntes jeg er for mye styr. Men som tidligere nevnt, en våtserviett gjør susen. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Skulle ønske våtservietter kunne kastes i do, noe de ikke kan. Så jeg bruker bare papir. Er jeg dårlig i magen og ikke får alt rent så bruker jeg papir med vann. 

Anonymkode: d76bb...17e

Skrevet

Jeg er på do flere ganger om dagen, så å skulle dusje etterpå er uaktuelt. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Om jeg har hatt løs mage så vasker jeg med våtserviett eller tar meg en kjapp dusj, ikke for at jeg er redd for bremsespor, men for at jeg vil føle meg ren. Jeg gjør det samme når jeg har mensen. 

Anonymkode: 7db02...14a

AnonymBruker
Skrevet

Nei, det har jeg aldri gjort

Anonymkode: 89243...0be

• Liker 1
Gjest Ingenting2
Skrevet

Hvor sølete blir det da? Normalt kosthold gir lite spor på papiret. Jeg vasker meg uansett, men dusj er overkill. 

I følge den nevnte tråden er jeg gal, dum og uvitende, for bremsespor og avføring i trusa er helt vanlig og normalt. Så ikke kom her og si at dere vasker dere! :klo: Dette blir en forvirrende dag for meg...! Vi kan alltid starte vaskeklut-gate også. Sånn mens vi er i gang :alice:

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vasker meg ikke etterpå, tørker godt med dopapir. Og jeg har aldri fått bremsespor.

Anonymkode: 4d8fc...3c7

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
9 timer siden, Hypnosee skrev:

Tror ikke det er vanlig å vaske seg etter nr 2. Har man en sunn og vanlig fungerende mage og tarmsystem så blir det knapt noe igjen å tørke bort. Da funker det helt greit å bruke bare dopapir. Hvis man er nødt til å gå i dusjen etterpå da tror jeg det er noe gærnt i kroppen eller at man reagerer på noe man har spist eller drukket. 

Dessuten bør man vel unngå våtservietter. Ikke er det bra for miljøet  og ikke skal man kaste de i do.

Jeg løser dette ved å ha en søppelbøtte med lokk ved siden av toalettet, og jeg kaster de brukte våtserviettene i denne.

Det er kun av og til jeg bruker våtservietter.

Anonymkode: 94220...171

AnonymBruker
Skrevet

Tena vaskekrem på pumpeflaske (kjøpes på apotek) er også veldig fin å bruke. Da kan du vaske deg med toalettpapir med litt vaskekrem på :)

Anonymkode: 94220...171

AnonymBruker
Skrevet
10 timer siden, Tamsi skrev:

Jeg hverken tror eller håper at det er normalt å hoppe i dusjen etterpå. Det får da være måte på.

Jeg kan gjøre det når jeg er med kjæresten enten da eller før vi legger seg, ellers så er jeg enig.

Anonymkode: bad25...117

AnonymBruker
Skrevet
10 timer siden, Hypnosee skrev:

Og det er vel ikke bra for deg, der nede?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
56 minutter siden, canacas skrev:

Hvor sølete blir det da? Normalt kosthold gir lite spor på papiret. Jeg vasker meg uansett, men dusj er overkill. 

I følge den nevnte tråden er jeg gal, dum og uvitende, for bremsespor og avføring i trusa er helt vanlig og normalt. Så ikke kom her og si at dere vasker dere! :klo: Dette blir en forvirrende dag for meg...! Vi kan alltid starte vaskeklut-gate også. Sånn mens vi er i gang :alice:

Hvilken tråd?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...