AnonymBruker Skrevet 11. mai 2017 #21 Skrevet 11. mai 2017 2 timer siden, ops2 skrev: Ah, jeg ser hva du gjør her. Du har bestemt deg til å bli Den Hvite Ridder for muslimsk innvandring. For la oss nå få det ordet på bordet: Islamisme. Tett fulgt av kvinneundertrykkelse og frivillig segregering. Motstand mot å la seg integrere. Oppdragelse av gutter som lar de få herje fritt, ingen som påvirker de til å vise respekt mot svenske lærere eller svensk politi. For det er ikke buddhister eller gutter fra Thailand som skaper problemer. Det er en religion, en kultur, og vi vet hvilken. For å kunne være forberedt til din oppgave som Den Hvite Ridder, leser du Document.no for å kunne se hvilke saker som du gjetter på vil bli tatt opp på KG. Antagelig leser du Rights.no også. I din iver etter å komme inn og hamre løs med argumentene dine, så du ikke engang at det var linket til Göteborgsposten, men slo fast at det var Document. For du trengte ikke å klikke på linken. Du kjente allerede saken, og hadde muligens notert ned argumenter. Forsvarer jeg Document? Selvsagt. Sakene de tar opp er godt forankret i andre media. Det Document gjør for meg, er at jeg ikke trenger å lese x antall aviser. Jeg får informasjonen på et sted. NRK Urix og andre mainstream media bruker også "No go" soner. Godt forsøk. Kjært barn har mange navn. Interessant du nevner Buddisme, da dette tidligere var en voldelig bevegelse hvor enkelte Buddister anså at å drepe kommunister var i henhold til læren. Er Buddisme dermed voldelig og må holdes utenfor Norge? Nei, nettopp. På samme måte som at kristne ikke er voldelige til tross for korsfarerne (som underla seg store deler av midtøsten), ABB eller KKK. Men om du vil leve et så snevert liv at du kun leser på document.no og tar deres vinkling som den absolutte sannhet, er det sikkert veldig enkelt å våkne på morgenen. Akkurat som konservative kriste lever godt med at jorden ble skapt for 6000 år siden Anonymkode: 076bc...681
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2017 #22 Skrevet 11. mai 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Problemene forsvinner ikke av at vi begynner med den type newspeak som du mener vi må bruke, og dette evinnelige forsøket ditt på å dra inn document.no begynner å bli kjedelig. Det er tydelig at du mener at hvis du klarer det så kan alle argumenter mot deg avfeies uten at du trenger å komme opp med motargumenter. Vi har aldri hatt den type masseinnvandring fra Midtøsten og Afrika som vi ser nå, og for lenge siden var Europa like barbarisk som Midtøsten er i dag. Saken er at vi ikke ønsker å gå tilbake til det samfunnet. Anonymkode: 5a2fb...eaa Jeg nevnte document en gang, det er nå du(dere?) som drar det opp hele tiden. Som om dere er litt flaue, men samtidig litt stolte. Men ja, enkelte fra Midtøsten er barbariske, men det er jaggu vi og. Anonymkode: 076bc...681
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2017 #23 Skrevet 11. mai 2017 2 timer siden, Z.Z skrev: Denne tråden handler om uhåndterlige soner i Sverige der politi ikke har tilgang og du sammenligner det med Smiths venner? Er det mulig å være så tåpelig? Ja, absolutt. Og det er du. Samtidig er artikkelen om problematikken fra en seriøs svensk avis. Nå gidder jeg ikke mer, selv om jeg vet at dette er den forvirrete venstresidens politikk. Rop høyest om rasisme, nazisme, fascisme, men kanskje ikke om kommunisme? Vinn debatten ved å hyle høyest. Når all logikk blir kastet overbord, eller at ingen levninger av din egen ideologi er gyldig, så prøv å vinn diskusjonen med alle andre midler. Det høres veldig familiært ut, og det gjelder også venstresidens diametrale motsetning. Noe som er på full vei inn i vårt samfunn. Komisk nok, siden disse er i direkte motsetning til hverandre ideologisk. Det store spørsmålet er hvem som vil stikke hvem i ryggen og vinne til slutt. Absolutte klovner som ikke har noen som helst interesse for å ta vare på sitt egets folks beste. Bare tulleideologier som skal kverulere seg imellom. Det er din taktikk. "Vinn" kortsiktig for deg selv og tap langsiktig for alle. PS: Hvis noen lurte så snakker jeg om islam, "venstresidens" kjæledegge, men som også er deres verste fiende når alt kommer til alt. Du tok ikke poenget mitt etter jeg utdypet det? Tror ikke jeg gidder å gjøre det enda en gang, du får heller lese på nytt. Selv om det nok er enklere å tolke det ut av sammenligningen min slik du gjør. Poenget var "lukkede religiøse miljø og myndigheter". Vel, når du skrev, "vi var på vei mot noe stort" og noe ala at man ikke trenger mer politi om det "bare er oss", er det lett å lese hvor ekstrem du muligens er på bunnen. Når alt er sagt er jeg for å kaste alle radikale/ekstremismer ut av landet. På dagen. De som bryter norsk lov har ingenting her og gjøre. Men de som holder på som i Sverige hadde vært idioter om de var kristne, ateister eller trodde på hvasomhelst. Man må ikke koble religion inn i ordensproblemer. For de fleste religiøse er allrighte mennesker. Bedre enn de fleste nordmenn i alle fall. Anonymkode: 076bc...681
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2017 #24 Skrevet 11. mai 2017 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Interessant du nevner Buddisme, da dette tidligere var en voldelig bevegelse hvor enkelte Buddister anså at å drepe kommunister var i henhold til læren. Er Buddisme dermed voldelig og må holdes utenfor Norge? Nei, nettopp. Siden kommunister prøvde å utrydde buddhisme ved å drive massedrap av munker så er det vel ikke så veldig rart at enkelte har villet slå tilbake. 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg nevnte document en gang, det er nå du(dere?) som drar det opp hele tiden. Som om dere er litt flaue, men samtidig litt stolte. Du er helt elendig på hersketeknikker, og det hjelper ikke at du lyver. Du har mast om document.no i nesten alle innleggene du har skrevet. Anonymkode: 5a2fb...eaa 1
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2017 #25 Skrevet 11. mai 2017 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du tok ikke poenget mitt etter jeg utdypet det? Tror ikke jeg gidder å gjøre det enda en gang, du får heller lese på nytt. Selv om det nok er enklere å tolke det ut av sammenligningen min slik du gjør. Poenget var "lukkede religiøse miljø og myndigheter". Og poenget vårt er at poenget ditt er latterlig dårlig siden konsekvensene for samfunnet overhodet ikke er sammenliknbare. Anonymkode: 5a2fb...eaa 1
Z.Z Skrevet 11. mai 2017 #26 Skrevet 11. mai 2017 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du tok ikke poenget mitt etter jeg utdypet det? Tror ikke jeg gidder å gjøre det enda en gang, du får heller lese på nytt. Selv om det nok er enklere å tolke det ut av sammenligningen min slik du gjør. Poenget var "lukkede religiøse miljø og myndigheter". Vel, når du skrev, "vi var på vei mot noe stort" og noe ala at man ikke trenger mer politi om det "bare er oss", er det lett å lese hvor ekstrem du muligens er på bunnen. Når alt er sagt er jeg for å kaste alle radikale/ekstremismer ut av landet. På dagen. De som bryter norsk lov har ingenting her og gjøre. Men de som holder på som i Sverige hadde vært idioter om de var kristne, ateister eller trodde på hvasomhelst. Man må ikke koble religion inn i ordensproblemer. For de fleste religiøse er allrighte mennesker. Bedre enn de fleste nordmenn i alle fall. Anonymkode: 076bc...681 Så dette er det beste du kan hoste opp? ""vi var på vei mot noe stort" og noe ala at man ikke trenger mer politi om det "bare er oss", er det lett å lese hvor ekstrem du muligens er på bunnen."" Du har fremdeles ikke forstått noenting som helst. Hvorfor utvandrer du ikke i ekte globalistisk ånd? Hva hindrer deg? Gi fra deg det norske statsborgerskapet når du er i gang. Hvorfor er du norsk? Har du noen gang tenkt over det? Vi er norske og vi er stolte av det. Hva du mener om andre religioner og etnisiteter er irrelevant. Her gjelder Norges lover, eller kanskje ikke i lengden? Hvis du tror alt ordner seg med innvandringen så er du på villspor. Det er klart at du prioriterer andre mest. Hvis ikke så sier du i fra, men det kommer til å sitte ekstremt langt inne. Jeg vet det. 1
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2017 #27 Skrevet 11. mai 2017 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Siden kommunister prøvde å utrydde buddhisme ved å drive massedrap av munker så er det vel ikke så veldig rart at enkelte har villet slå tilbake. Du er helt elendig på hersketeknikker, og det hjelper ikke at du lyver. Du har mast om document.no i nesten alle innleggene du har skrevet. Anonymkode: 5a2fb...eaa Nei. Men jeg har nevnt det når det har blitt et tema. Anonymkode: 076bc...681
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2017 #28 Skrevet 11. mai 2017 7 minutter siden, Z.Z skrev: Så dette er det beste du kan hoste opp? ""vi var på vei mot noe stort" og noe ala at man ikke trenger mer politi om det "bare er oss", er det lett å lese hvor ekstrem du muligens er på bunnen."" Du har fremdeles ikke forstått noenting som helst. Hvorfor utvandrer du ikke i ekte globalistisk ånd? Hva hindrer deg? Gi fra deg det norske statsborgerskapet når du er i gang. Hvorfor er du norsk? Har du noen gang tenkt over det? Vi er norske og vi er stolte av det. Hva du mener om andre religioner og etnisiteter er irrelevant. Her gjelder Norges lover, eller kanskje ikke i lengden? Hvis du tror alt ordner seg med innvandringen så er du på villspor. Det er klart at du prioriterer andre mest. Hvis ikke så sier du i fra, men det kommer til å sitte ekstremt langt inne. Jeg vet det. Nevn en ting hvor "norskheten" din er truet. Så kan jeg nevne ti ting som du anser som norsk, men som kommer fra andre steder i verden. Men si meg, hva var dette store vi var på vei mot? Og hvor stor andel av kriminaliteten i Norge begås av muslimer? Anonymkode: 076bc...681
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2017 #29 Skrevet 11. mai 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Nei. Men jeg har nevnt det når det har blitt et tema. Og du skjønner altså ikke engang at det har blitt et tema nettopp fordi du har mast om det i nesten hvert innlegg? Anonymkode: 5a2fb...eaa 1
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2017 #30 Skrevet 11. mai 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nevn en ting hvor "norskheten" din er truet. Så kan jeg nevne ti ting som du anser som norsk, men som kommer fra andre steder i verden. Så fordi vi har hentet positive verdier som demokrati, ytringsfrihet og et liberalt menneskesyn fra andre steder i verden og gjort dem til våre egne, så er det helt greit å la dem forvitre slik vi gjør i dag når f.eks. Støre maser om "ytringsansvar" for å unngå å fornærme muslimer? Anonymkode: 5a2fb...eaa 3
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2017 #31 Skrevet 11. mai 2017 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Dette er jo ikke et nytt problem. Det har vært utfordrende områder i mange år - gjennom flere regjeringer. Og "no-go" soner er en eskalerende bruk av begrep. Det er det media har kalt områdene hvor ambulanse og brannvesen ikke drar til uten beskyttelse av politiet. Og det er slike oppdrag hver eneste dag i Norge og - da med truende etnisk norske nordmenn som går løs på helse / brann. Det er utfordrende områder, ja. Men de har vi også i Norge. Områder hvor fastboende ikke stoler på myndighetene. Fjell i Drammen, Brunstad i Stokke, flere områder i Oslo. Om du lurer på hva Brunstad er, er det Oslofjord convention center som Smiths venner eier. Der skjer det mye rart som "ordnes internt" i rådet. Men det er kanskje sosialdemokratenes skyld og? Og for å ha sagt det, jeg stemmer ikke det du tror jeg stemmer. Jeg er bare dritt lei av at folk som deg henter "nyheter" fra document.no og presenterer det som fakta. Det hjelper ingen, det skaper bare forvirring. Anonymkode: 076bc...681 Misforstår jeg hva du skriver når jeg forstår deg dithen at ambulanse og brann i Drammen, Oslo og deler av Vestfold ikk drar uten politieskorte? At de områdene du nevner er områder hvor helse og brann angripes av etniske nordmenn? Har du noen referanser på det? Anonymkode: 219e8...749 1
Z.Z Skrevet 11. mai 2017 #32 Skrevet 11. mai 2017 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nevn en ting hvor "norskheten" din er truet. Så kan jeg nevne ti ting som du anser som norsk, men som kommer fra andre steder i verden. Men si meg, hva var dette store vi var på vei mot? Og hvor stor andel av kriminaliteten i Norge begås av muslimer? Anonymkode: 076bc...681 Dette var et svært defensivt og spesielt svar. Fortell meg hvor mange muslimer som sitter fengslet i forhold til norske statsborgere. Gi meg den statistikken så kan vi snakke. Du har ennå ikke tenkt over hva det betyr å være norsk. Hva betyr det for deg? Hvorfor har du en så enorm trang til å forsvare muslimer, eller andre innvandrere for den sags skyld? Hva er ditt ultimate mål for oss som folk og nasjon? 2
kat-e Skrevet 11. mai 2017 #33 Skrevet 11. mai 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Nevn en ting hvor "norskheten" din er truet. Så kan jeg nevne ti ting som du anser som norsk, men som kommer fra andre steder i verden. Men si meg, hva var dette store vi var på vei mot? Og hvor stor andel av kriminaliteten i Norge begås av muslimer? Anonymkode: 076bc...681 Trenger han egentlig nevne noe som er hel norskt? Norge har hatt kulturpåvirkning fra andre stort sett europeiske land, noe er vårt eget. Derimot så vet jeg for min del hva slags kultur jeg ikke ønsker i Norge. Det er den kulturen (eller ukulturen) man ser i svenske storbyer. dvs et Islam påvirket hat i mot vestlige kvinner og alt som har med vesten å gjøre. 3
ops2 Skrevet 11. mai 2017 #34 Skrevet 11. mai 2017 (endret) 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Nevn en ting hvor "norskheten" din er truet. Så kan jeg nevne ti ting som du anser som norsk, men som kommer fra andre steder i verden. Men si meg, hva var dette store vi var på vei mot? Og hvor stor andel av kriminaliteten i Norge begås av muslimer? Anonymkode: 076bc...681 Det vil vi kansje få vite fra SSB. Når du sier muslimer, så regner du med andre og tredje generasjon, ikke sant? Og så er det det ordet igjen, overrepresentasjon. Er en gruppe overrepresentert, eller ikke? SSB vil aldri gi oss noen opplysninger om muslimer eller katolikker, hindu eller jøde. Man må se på landene de kommer ifra og regne ut hvor mange det sannsynligvis er som er muslimer. Ved 2. generasjon frykter jeg at det blir bråstopp. Da er alle norske i statistikken. En kilde du muligens godtar er Aftenposten, som viste at 82 av 89 dømt for vold mot barn i Oslo er fra Afrika eller Asia. Så kan vi se på statistikken for innvandring, og sammenligne med om landet de kommer fra er muslimsk, og hvor sannsynlig det er at de har konvertert i Norge. Slike ting kommer fram i mainstreammedia, og så forsvinner det igjen. Men noen husker det godt. http://www.vg.no/nyheter/innenriks/integrering-og-innvandring/nesten-alle-som-doemmes-for-familievold-har-innvandrerbakgrunn/a/23631905/ Endret 11. mai 2017 av ops2 2
ops2 Skrevet 11. mai 2017 #35 Skrevet 11. mai 2017 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Nevn en ting hvor "norskheten" din er truet. Så kan jeg nevne ti ting som du anser som norsk, men som kommer fra andre steder i verden. Anonymkode: 076bc...681 Nei takk. Du får leke den leken uten meg. 1
herzeleid Skrevet 12. mai 2017 #36 Skrevet 12. mai 2017 17 timer siden, AnonymBruker skrev: Er det alt du trakk ut av innlegget mitt? Dette problemet i Sverige er ikke skapt av sosialdemokrater. Den andre siden av politikken har også vært med på dette. Tipper at når du ser en utlending kaste stein, ser du ikke en kriminell idiot, du ser en politiker. Slutt å skyv ansvaret over på politikere, det er en alt for treg løsning. Og helt ærlig, virker det som om dere liker at det er litt bråk, så dere har noe å bruke når dere skal klage på politiske retninger. Les fra andre kilder enn document.no og hev blikket litt. Anonymkode: 076bc...681 Med andre ord, slutt å gi politikerne ansvaret for politikken de fører? 2
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2017 #37 Skrevet 12. mai 2017 Jeg skjønner ikke hvorfor de kalles for no-go soner - det er jo resultatet av berikelsen politikerne og de som har stemt dem til maktposisjoner ønsket og jobbet for. Da må det være noe utelukkende positivt for Sverige. Folk får det de ønsket seg, så hva er problemet egentlig? Se Norge - det største partiet i landet har liberal innvandringspolitikk og tydeligvis er dette noe folk i Norge vil ha mer av. Da får Norge også flere slike soner. Anonymkode: 44de1...133
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2017 #38 Skrevet 13. mai 2017 På 12.5.2017 den 10.04, AnonymBruker skrev: Jeg skjønner ikke hvorfor de kalles for no-go soner - det er jo resultatet av berikelsen politikerne og de som har stemt dem til maktposisjoner ønsket og jobbet for. Da må det være noe utelukkende positivt for Sverige. Folk får det de ønsket seg, så hva er problemet egentlig? Se Norge - det største partiet i landet har liberal innvandringspolitikk og tydeligvis er dette noe folk i Norge vil ha mer av. Da får Norge også flere slike soner. Anonymkode: 44de1...133 Skjønner tanken. Feks se på denne Malmö-ordføreren vil ikke ta imot én eneste flyktning neste år http://www.nettavisen.no/nyheter/malmo-ordfreren-vil-ikke-ta-imot-en-eneste-flyktning-neste-ar/3423334360.html Får ikke det helt til å stemme, for sentralt sier den sosialdemokratiske regjeringen at invnandringen beriker sverige, både økonomisk og kultruelt. Så ut i fra dette skulle Malmø være styrtrik Anonymkode: fc834...7f4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå