AnonymBruker Skrevet 10. mai 2017 #1 Skrevet 10. mai 2017 Jeg mistenker kjæresten for å vært utro med en jente som prøver å legge han til på facebook. Han vil ikke godta requesten. Mange flere grunner til mistanken. Men hvis jeg sender hun melding å spør, når vi ikke har noen felles venner, vil hun få notification om ny meldingrequest i "other" innboksen da, eller vil meldingen havne i "other" innboksen uten å varsle henne? Sånn at hun ikke ser den.. Jeg troooor hvis man har felles venner får man en varsel selvom beskjeden kommer i other innboksen og må "aksepteres" og lurer på åssen det er uten noen felles venner?? (For andre jeg har skrevet til med felles venner svarer på beskjeden raskt så de må jo få et varsel til tross for at den beskjeden også havner i other innboksen og må godtas for å svare) Anonymkode: 85ecb...493
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2017 #2 Skrevet 10. mai 2017 Tror du har rett. Første gang jeg sjekket other innboksen lå det en haug med meldinger der jeg ikke har fått beskjed om. Anonymkode: bf798...edd
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2017 #3 Skrevet 10. mai 2017 Hva i all verden skal du spørre henne om? Jeg har fått meldingsforespørsel fra noen jeg ikke har felles venner med. Når det er sagt har jeg kun fått et slikt varsel på mobilappen for messenger, og ikke i en vanlig internettleser. Anonymkode: 43f5a...088
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2017 #4 Skrevet 10. mai 2017 Tenkte jo å spørre hun om de har ligget sammen da. Hvorfor hun sender han request som han ikke vil godta da er det noe mystisk.(+++ Flere grunner til mistanke som jeg ikke vil si her og heller ikke nevne for henne) Skriver selvfølgelig at jeg ikke vil lage drama eller fortelle at hun har svart meg ærlig men at jeg fortjener å vite det før jeg evn ofrer mer av livet mitt for han.. Det er vel fair det? Bedre å spørre enn å gå rundt med den mistanken som gnager Anonymkode: 85ecb...493 1
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2017 #5 Skrevet 10. mai 2017 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tror du har rett. Første gang jeg sjekket other innboksen lå det en haug med meldinger der jeg ikke har fått beskjed om. Anonymkode: bf798...edd Bruker du appen eller kun nettleser? Jeg vet ikke om hun har appen eller bruker pc Anonymkode: 85ecb...493
Ananas. Skrevet 10. mai 2017 #6 Skrevet 10. mai 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Tenkte jo å spørre hun om de har ligget sammen da. Hvorfor hun sender han request som han ikke vil godta da er det noe mystisk.(+++ Flere grunner til mistanke som jeg ikke vil si her og heller ikke nevne for henne) Skriver selvfølgelig at jeg ikke vil lage drama eller fortelle at hun har svart meg ærlig men at jeg fortjener å vite det før jeg evn ofrer mer av livet mitt for han.. Det er vel fair det? Bedre å spørre enn å gå rundt med den mistanken som gnager Anonymkode: 85ecb...493 Hva om hun lyver, ikke svarer, er sint på ham fordi han på et eller annen tidpunkt har avvist henne og hun påstår at han har ligget med henne selv om han ikke har det, sladrer til kjæresten din og de lager historier, eventuelt ikke har ligget med ham og sier ifra til kjæresten din slik at det avsløres at du tror det? Det er så mange måter dette kan slå ut feil på, at jeg hadde ligget langt unna. Ville mistanken reelt sett blitt borte om hun sa "Nei, det har vi ikke"? Isolert sett er at hun legger ham til og at han ikke vil godt helt normalt, jeg har 15-20 sånne, og ingen av dem har med sex å gjøre. Til det du spør om: Når man ikke har felles venner er det varierende om det kommer opp request eller ikke.
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2017 #7 Skrevet 10. mai 2017 Man får notifications, faktisk. Via messenger på mobilen sin (ikke pc) Anonymkode: 3c9d7...00a
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2017 #8 Skrevet 10. mai 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Bruker du appen eller kun nettleser? Jeg vet ikke om hun har appen eller bruker pc Anonymkode: 85ecb...493 Jeg bruker messenger-app og har sett med egne øyne at jeg får notification. En jeg traff på fest for ikke så lenge siden, sendte meg melding på FB før han la meg til. Fikk notification. Vet ikke hva som skjer via pc. Anonymkode: 3c9d7...00a
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2017 #9 Skrevet 10. mai 2017 Tror man får beskjed, ja. Husker at man ikke gjorde det for mange år siden, men messenger har endret seg mye. Husker at alle mulige slags band-oppdateringer og meldinger fra fremmede kom i "other" innboks-saker, de meldingene har jeg fortsatt. Men for 1 eller 2 år siden fikk jeg en venneforespørsel fra en fremmed, før jeg rakk å respondere på forespørselen i det store og hele fikk jeg en notification via messenger (som en vanlig messenger-melding). Personen skrev "Oj sorry, var ikke meningen å sende venneforespørsel" (hadde vært borti forespørselsknappen). Men vi hadde noen felles venner... Jeg flyttet til en ny leilighet i fjor sommer, hvor noe av posten min fortsatt kom til hun som tok over gamle leiligheten. Hun hadde søkt meg opp på FB og sendte en melding til meg der om at posten min fortsatt kom til henne også videre... Da fikk jeg meldingen med en gang i innboksen min og fikk beskjed om det (vi var ikke venner på FB og hadde ingen felles venner) Anonymkode: b907f...3fb
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2017 #10 Skrevet 10. mai 2017 28 minutter siden, Ananas. skrev: Hva om hun lyver, ikke svarer, er sint på ham fordi han på et eller annen tidpunkt har avvist henne og hun påstår at han har ligget med henne selv om han ikke har det, sladrer til kjæresten din og de lager historier, eventuelt ikke har ligget med ham og sier ifra til kjæresten din slik at det avsløres at du tror det? Det er så mange måter dette kan slå ut feil på, at jeg hadde ligget langt unna. Ville mistanken reelt sett blitt borte om hun sa "Nei, det har vi ikke"? Isolert sett er at hun legger ham til og at han ikke vil godt helt normalt, jeg har 15-20 sånne, og ingen av dem har med sex å gjøre. Til det du spør om: Når man ikke har felles venner er det varierende om det kommer opp request eller ikke. Er vel ingen som lyver om sånt? De to har flere felles venner så jeg tviler på at hun er sur på han når hun sender han friendrequest. Kjæresten min vet at jeg har disse mistankene og hun får ikke tak i han på andre måter enn fb, det bryr meg forsåvidt ikke om hun skulle sagt til han at jeg har spurt hun om det. Og ja jeg er så naiv at jeg ville trodd på hun om hun sa nei og forklarte hvordan hun kjente han, og forventet at hun sa ja i medsøsterlighet om hun hadde ligget med han. Ville folk virkelig lyvd om noe sånt og sagt nei hvis ja? Tenker de ikke at jeg som kjæresten fortjener å vite det? Når jeg lover å ikke lage drama men bare trenger å få bekreftet eller avkreftet det..? Anonymkode: 85ecb...493
Ananas. Skrevet 10. mai 2017 #11 Skrevet 10. mai 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er vel ingen som lyver om sånt? De to har flere felles venner så jeg tviler på at hun er sur på han når hun sender han friendrequest. Kjæresten min vet at jeg har disse mistankene og hun får ikke tak i han på andre måter enn fb, det bryr meg forsåvidt ikke om hun skulle sagt til han at jeg har spurt hun om det. Og ja jeg er så naiv at jeg ville trodd på hun om hun sa nei og forklarte hvordan hun kjente han, og forventet at hun sa ja i medsøsterlighet om hun hadde ligget med han. Ville folk virkelig lyvd om noe sånt og sagt nei hvis ja? Tenker de ikke at jeg som kjæresten fortjener å vite det? Når jeg lover å ikke lage drama men bare trenger å få bekreftet eller avkreftet det..? Anonymkode: 85ecb...493 Det er bare å lese en haug med tråder her inne, så ser man at folk lyver om sånt. Folk gjør det for å beskytte seg selv, beskytte den andre (som de kanskje har blitt glad i), for å slippe drama, for å slippe å forholde seg til deg osv., og som sagt, noen kan finne på å lyve omvendt fordi de er såret over noe vedkommende har gjort, eller er ute etter drama. 2
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2017 #12 Skrevet 10. mai 2017 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er vel ingen som lyver om sånt? De to har flere felles venner så jeg tviler på at hun er sur på han når hun sender han friendrequest. Kjæresten min vet at jeg har disse mistankene og hun får ikke tak i han på andre måter enn fb, det bryr meg forsåvidt ikke om hun skulle sagt til han at jeg har spurt hun om det. Og ja jeg er så naiv at jeg ville trodd på hun om hun sa nei og forklarte hvordan hun kjente han, og forventet at hun sa ja i medsøsterlighet om hun hadde ligget med han. Ville folk virkelig lyvd om noe sånt og sagt nei hvis ja? Tenker de ikke at jeg som kjæresten fortjener å vite det? Når jeg lover å ikke lage drama men bare trenger å få bekreftet eller avkreftet det..? Anonymkode: 85ecb...493 Det er klart at det er mange som lyver om dette. Ikke vær naiv. Og dette er noe du bør prate med kjæresten din om. Ikke en utenforstående. Jeg synes det er utrolig merkelig at du stoler mer på en fremmed som du mistenker kjæresten din har vært utro med, enn den faktiske kjæresten din. Anonymkode: 43f5a...088 3
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2017 #13 Skrevet 10. mai 2017 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er klart at det er mange som lyver om dette. Ikke vær naiv. Anonymkode: 43f5a...088 Jeg har fått sånn melding før. Jeg ante ikke at mannen hadde dame og sa jo selvsagt til henne at jeg synes det var trist å høre at han har lurt meg/henne, at ingen skal måtte oppleve sånt, også fortalte jeg at vi hadde hatt sex. Jeg bekreftet bare at han hadde vært utro, andre detaljer utela jeg. Det var en ganske stor felles forståelse på at jeg ikke skulle få noe problemer av å være ærlig... eneste jeg var redd for å få problemer fra var den utroe mannen selv. Så jeg ba henne om å ikke fortelle han at jeg hadde sagt noe og at vår kontakt skulle være hemmelig, da lovde jeg å være ærlig. Har aldri hørt noe mer fra verken henne eller han, men jeg vet at hun dumpet han. Anonymkode: 8909a...2a7
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2017 #14 Skrevet 10. mai 2017 Han nekter selvfølgelig men det er mye som tyder på at det har skjedd. Jeg har spurt en annen dame også og hun svarte ærlig å forklarte meg hvordan de kjente hverandre som stemte overens med det han sa og skrev hun ønsket oss det beste osv. Nå er det bare en mistenksom kvinne igjen og jeg får ikke til å roe nervene. . Anonymkode: 85ecb...493
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2017 #15 Skrevet 10. mai 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har fått sånn melding før. Jeg ante ikke at mannen hadde dame og sa jo selvsagt til henne at jeg synes det var trist å høre at han har lurt meg/henne, at ingen skal måtte oppleve sånt, også fortalte jeg at vi hadde hatt sex. Jeg bekreftet bare at han hadde vært utro, andre detaljer utela jeg. Det var en ganske stor felles forståelse på at jeg ikke skulle få noe problemer av å være ærlig... eneste jeg var redd for å få problemer fra var den utroe mannen selv. Så jeg ba henne om å ikke fortelle han at jeg hadde sagt noe og at vår kontakt skulle være hemmelig, da lovde jeg å være ærlig. Har aldri hørt noe mer fra verken henne eller han, men jeg vet at hun dumpet han. Anonymkode: 8909a...2a7 Hva er poenget ditt? Selv om du var ærlig vil det ikke si at alle mennesker som havner i denne situasjonen er det. Anonymkode: 43f5a...088
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2017 #16 Skrevet 10. mai 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Han nekter selvfølgelig men det er mye som tyder på at det har skjedd. Jeg har spurt en annen dame også og hun svarte ærlig å forklarte meg hvordan de kjente hverandre som stemte overens med det han sa og skrev hun ønsket oss det beste osv. Nå er det bare en mistenksom kvinne igjen og jeg får ikke til å roe nervene. . Anonymkode: 85ecb...493 Jeg hadde bare skrevet til henne uten noe mer styr. Har gjort det en gang, eksen min var utro og gjorde meg gal med "undring" og løy. Jeg måtte bare vite - og informasjonen skulle jeg bruke til å vite om jeg var blitt gærn eller om jeg bare skulle pakke sakene mine og gå ut av forholdet. Jeg fant kvinnen på FB og synes hun så oppegående, snill og vennlig ut. Virka som en god og bra jente, rett og slett. Så jeg bare hoppet ut i det.. Fikk svaret jeg trengte, og forlot han. Anonymkode: 7a56f...561 2
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2017 #17 Skrevet 10. mai 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hva er poenget ditt? Selv om du var ærlig vil det ikke si at alle mennesker som havner i denne situasjonen er det. Anonymkode: 43f5a...088 Hva tror du poenget var og innlegget var skrevet for? Anonymkode: 8909a...2a7 3
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2017 #18 Skrevet 10. mai 2017 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Han nekter selvfølgelig men det er mye som tyder på at det har skjedd. Jeg har spurt en annen dame også og hun svarte ærlig å forklarte meg hvordan de kjente hverandre som stemte overens med det han sa og skrev hun ønsket oss det beste osv. Nå er det bare en mistenksom kvinne igjen og jeg får ikke til å roe nervene. . Anonymkode: 85ecb...493 Du, det finnes faktisk ærlige mennesker der ute ts. Jeg er singel, ble sjekket opp sist helg.. Kan altså når som helst få en slik melding i innboksen min og stå i en situasjon hvor jeg har vært utsatt for en mann med utroskap via meg. Jeg har heldigvis bare opplevd det en gang, men svarer ærlig om noen spør meg. Anonymkode: 8909a...2a7 1
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2017 #19 Skrevet 10. mai 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg har fått sånn melding før. Jeg ante ikke at mannen hadde dame og sa jo selvsagt til henne at jeg synes det var trist å høre at han har lurt meg/henne, at ingen skal måtte oppleve sånt, også fortalte jeg at vi hadde hatt sex. Jeg bekreftet bare at han hadde vært utro, andre detaljer utela jeg. Det var en ganske stor felles forståelse på at jeg ikke skulle få noe problemer av å være ærlig... eneste jeg var redd for å få problemer fra var den utroe mannen selv. Så jeg ba henne om å ikke fortelle han at jeg hadde sagt noe og at vår kontakt skulle være hemmelig, da lovde jeg å være ærlig. Har aldri hørt noe mer fra verken henne eller han, men jeg vet at hun dumpet han. Anonymkode: 8909a...2a7 Flott fint at det finnes ærlige kvinner som deg som forstår at en kjæreste fortjener å vite det. Jeg vil også sørge for å påpeke og love at jeg ikke vil si noe om henne eller lage drama om mistanken min faktisk viser seg å stemme. Jeg tror ikke hun heller vet at han har kjæreste, og tenker at det muligens kan være derfor han ikke vil akseptere henne som fb venn heller for da får hun jo se det... Jeg kan ta feil og det bare er en venninde men taimingen og utseende gjør det mistenkelig iom at han slukket telefonen sin den helgen og var full og dritt mot meg og plutselig kom hjem til meg med nye triks og nye merkelige kallenavn i senga, som passer mer til hennes etnisitet enn min. Men han sier at det ikke er noe men hvorfor sender hun han request da etter første festen han tok seg på evigheter og han ikke kan forklare hvem hun er. Jeg ser bare hun er venn med de single player kompisene hans som han sier han var med den helgen men etterpå nektet å ha vært med. Så noe skurrer. Anonymkode: 85ecb...493 1
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2017 #20 Skrevet 10. mai 2017 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg hadde bare skrevet til henne uten noe mer styr. Har gjort det en gang, eksen min var utro og gjorde meg gal med "undring" og løy. Jeg måtte bare vite - og informasjonen skulle jeg bruke til å vite om jeg var blitt gærn eller om jeg bare skulle pakke sakene mine og gå ut av forholdet. Jeg fant kvinnen på FB og synes hun så oppegående, snill og vennlig ut. Virka som en god og bra jente, rett og slett. Så jeg bare hoppet ut i det.. Fikk svaret jeg trengte, og forlot han. Anonymkode: 7a56f...561 Så bra ! Hvordan formulerte du deg når du tok kontakt? Ja man blir virkelig gal av å gå rundt å kjenne på sånne mistanker, det i seg selv ødelegger meg mer enn et selve evn utroskap for da er det lett å ta en beslutning men ikke når man ikke er sikker på om det er meg selv som overdriver og har feilaktig mistillit eller om det er han som faktisk lyver og har gått bak ryggen min.. Anonymkode: 85ecb...493 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå