AnonymBruker Skrevet 10. mai 2017 #1 Skrevet 10. mai 2017 Altså jeg tenner på spanking. At jeg får det selv. Jeg er jomfru og har eller ingen kjæreste. Så har ingen å lufte tankene med. Men er det "normalt" Å tenne på spanking? Er det fler her som gjør det? Har du fått det før? Av din godkjenning selvfølgelig. Hvordan var det? Jeg vil ikke ha noe tulle svar så respekter det. Anonymkode: 7882c...2dd
SlemUlv Skrevet 10. mai 2017 #3 Skrevet 10. mai 2017 Vi er ganske mange, sjekk ut smil-norge.no og fetlife.com
Erazor Skrevet 10. mai 2017 #4 Skrevet 10. mai 2017 Det er ganske vanlig å tenne på spanking. Jeg vil anbefale å ta kontakt med en lokal BDSM-gruppe. Der kan du møte andre mennesker med forskjellige kink, og selv om de ikke nødvendigvis deler ditt kink, forstår de hva du snakker om.
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2017 #5 Skrevet 10. mai 2017 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Altså jeg tenner på spanking. At jeg får det selv. Jeg er jomfru og har eller ingen kjæreste. Så har ingen å lufte tankene med. Men er det "normalt" Å tenne på spanking? Er det fler her som gjør det? Har du fått det før? Av din godkjenning selvfølgelig. Hvordan var det? Jeg vil ikke ha noe tulle svar så respekter det. Anonymkode: 7882c...2dd Ja, dersom du er dame, er dette vanlig og helt normalt. Anonymkode: 5d136...2a1
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2017 #6 Skrevet 10. mai 2017 Helt normalt! Jeg gjør også det, dog ikke helt bdsm, men "sånn passe" Anonymkode: 08e8a...5d5
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2017 #7 Skrevet 10. mai 2017 Ja litt klaps på stumpen er bare kos Anonymkode: 558c5...0c5
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2017 #8 Skrevet 10. mai 2017 Jeg er dame og tenner ikke på spanking. Anonymkode: 2b0af...a38
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2017 #9 Skrevet 11. mai 2017 Jeg er dame og elsker å bli spanket på stumpen, helst mens han forteller at han er nødt til å gi kåte luddre som meg straff Nå fikk jeg lyst på spank, anyone? Anonymkode: 8e66a...e81
Drakan Skrevet 11. mai 2017 #10 Skrevet 11. mai 2017 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Altså jeg tenner på spanking. At jeg får det selv. Jeg er jomfru og har eller ingen kjæreste. Så har ingen å lufte tankene med. Men er det "normalt" Å tenne på spanking? Er det fler her som gjør det? Har du fått det før? Av din godkjenning selvfølgelig. Hvordan var det? Jeg vil ikke ha noe tulle svar så respekter det. Anonymkode: 7882c...2dd Jupp... spanking er noe jeg tenner på mildt sagt. Synes flere fyrer burde være mer røff... hater kjedelig sex. Tro meg, det er en av de mest normale fetisjene som er.
SlemUlv Skrevet 11. mai 2017 #11 Skrevet 11. mai 2017 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Helt normalt! Jeg gjør også det, dog ikke helt bdsm, men "sånn passe" Anonymkode: 08e8a...5d5 Jeg skjønner ikke denne tankegangen. hva er "ikke helt bdsm"? Du driver med masochistisk, sadisitisk ting (panking), som går under BDSM paraplyen. altså driver man på med bdsm. man trenger ikke være 24/7 slave for å drive med bdsm altså. Man velger helt selv hva man liker og ikke liker, hva man vil gjøre eller ikke gjøre.
Gjest Annetnavn_ Skrevet 11. mai 2017 #12 Skrevet 11. mai 2017 Du er helt "normal", det er mange som er som deg. Tenning er i utgangspunktet individuelt, så normalt/ikke normalt er kanskje ikke rette merkelapper?
Gjest Nordavind Skrevet 11. mai 2017 #13 Skrevet 11. mai 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er dame og elsker å bli spanket på stumpen, helst mens han forteller at han er nødt til å gi kåte luddre som meg straff Nå fikk jeg lyst på spank, anyone? Anonymkode: 8e66a...e81 Det er veldig vanskelig å spanke deg over nettet.
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2017 #14 Skrevet 11. mai 2017 Jeg tenner også på spanking. Men kun hvis ektemannen min gjør det. Elsker det når han riser meg skikkelig på rumpa med flat hånd, mens han sier at nå skal hora hans få straff. Avslutter med at han knuller meg hard mens han drar i håret mitt. Anonymkode: 3abde...da6
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå