Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er nå altfor mange dager på overtid. Dag 36 idag (Onsdag) men på vei mot dag 37. Hadde negativ test på dag 35 (morgen) men har tidligere hatt 28-31 dagers syklus. Jeg blir veldig frustrert over at jeg venter så lenge, men at testen fortsatt er negativ.. Finnes det fortsatt håp når den var negativ leeeenge etter EL?

Vært prøvere i 9mnd nå å begynner å bli alvorlig lei..

Anonymkode: 2935b...8c2

Videoannonse
Annonse
Gjest Dragoste
Skrevet

Det er nok større sjangse for at dette er en veldig sen mens, enn at du er gravid.. Skjedd med meg før også.

AnonymBruker
Skrevet

Fortsatt ingen tegn til mens på dag 39/40. Har hørt at enkelte sliter med å påvise graviditet før det har gått noen uker pga hormonnivå/hcg?

Vil det være sikrere å ta blodprøve hos legen for å bekrefte/avkrefte om det ikke skjer noe på de nærmeste dagene?

Skrevet
27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fortsatt ingen tegn til mens på dag 39/40. Har hørt at enkelte sliter med å påvise graviditet før det har gått noen uker pga hormonnivå/hcg?

Vil det være sikrere å ta blodprøve hos legen for å bekrefte/avkrefte om det ikke skjer noe på de nærmeste dagene?

Det er nok lurest å bare vente. Hvis du stresser mye kan EL ha blitt forskjøvet og syklusen bli lengre. Veldig kjedelig med tullete sykluser, føler med deg 😏

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
På 13.5.2017 den 14.10, lillevenn17 skrev:

Det er nok lurest å bare vente. Hvis du stresser mye kan EL ha blitt forskjøvet og syklusen bli lengre. Veldig kjedelig med tullete sykluser, føler med deg 😏

Ja, det er veldig kjedelig merker jeg.. Dag 41 idag, og jeg er minimum en uke over tiden, mest sannsynlig lengre. Har ikke tatt test etter fredag morgen, men velger heller å vente noen dager å bare se det an. Ikke at det er så lett nå 😊 Fortsatt håp!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...