Gå til innhold

Hypp på ei på jobben

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Singel, 14 år yngre, virker gira på noe mer. Kjøre på eller? 😊

Anonymkode: 61ba9...7b4

Videoannonse
Annonse
Gjest flaggermuskongen
Skrevet

Hvis du er 30 så ville jeg sagt nei

AnonymBruker
Skrevet

Hva er det hun gjør som får det til å tenke at hun er interessert tilbake? Ikke fordi jeg ikke tror at hun kan være det altså, seriøst spørsmål:P

Anonymkode: ac869...c8b

AnonymBruker
Skrevet

Nei. Dårlig ide og mest sannsynlig mistolker du vennligheten hennes som flørt. At hun ikke er gira på noe mer men bare er glad og vennlig. 

Anonymkode: 46b24...549

• Liker 2
Gjest Alterego666
Skrevet

Jeg jar alltid unngått seksuelle relasjoner på jobb. Krise når/dersom ting surner. 

AnonymBruker
Skrevet

Nei, man sjekker ikke opp folk på arbeidsplassen. 

Anonymkode: 03dab...248

AnonymBruker
Skrevet

Hva om det blir kleint mellom dere? Hva gjør du da? Å sjekke opp folk på jobb burde man være ekstremt forsiktig med. I verste fall sjekket du opp en psycho som baksnakker deg etterpå for at andre skal begynne å mislike deg

Anonymkode: 08075...78d

AnonymBruker
Skrevet

Hvor gammel er du og hvor gammel er hun?

Anonymkode: c97ea...466

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er også hypp på ei jente på jobben. Vi jobber på Rema1000 og jeg tar meg stadig i å studere rumpa hennes når hun rydder i hyllene. Selv om jeg er i slutten av 20-årene og hun er bare 18 år så tror jeg at hun drømmer om et eventyr med meg. 

Anonymkode: f00e4...54e

Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er også hypp på ei jente på jobben. Vi jobber på Rema1000 og jeg tar meg stadig i å studere rumpa hennes når hun rydder i hyllene. Selv om jeg er i slutten av 20-årene og hun er bare 18 år så tror jeg at hun drømmer om et eventyr med meg. 

Jeg tror heller at du drømmer om at hun drømmer om et eventyr med deg... :scorpis:

• Liker 6
Skrevet

Hvis du er sikker på at det kan ender uproblematisk, så kan du vel invitere på den berømmelige kaffen. 

Ellers gjelder vel "Dont shit where you eat"....

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

En 18 åring drømmer om ett eventyr med en lege eller justin Bieber, ikke en voksen mann som jobber på rema1000

Anonymkode: ea169...29e

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...