Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en i mitt nettverk som ikke gjør annet enn å skryte. Meg, meg, meg har. Vi, vi, vi er/har konstant.

Hvis vedkommende ringer så forteller de ikke annet enn skryte-historier og en haug med selv-digging. Hun har, de har noe nytt,  hun har, han har, osv.

Vi er veldig forskjellige så det er lite av det jeg misunner. 

Hun langer ut om nye klær, turer og det "fantastiske" sexlivet sitt. Misforstå meg rett: typen hennes er så stygg sant at jeg nesten brekker meg av han, og det virker så klysete og harry å skryte hele tiden. :P 

Det er jo harry da. 

Og sånn er de. Før var hun ikke sånn. Hun har blitt sånn de siste årene. Alt er selvdigging og skryting. Holdningen hennes har gått fra å være morsom, jordnær til en klysete, belærende selvdigger.

Hun har også ny kjæreste og jeg liker han ikke. Hennes forrige kjæreste var mye greiere og ikke så klysete og eiesyk. Han nye er eiesyk og direkte ekkel. Ikke er han snill heller. 

Ville dere tatt tlf fra henne igjen? Hvorfor har noen et behov for å skryte? Hvis ting er så bra - ja da er det bra. Verken mer eller mindre.

Merker at jeg syns hun har blitt ekkel pga oppførselen hennes. 

Vi har vært gode venner, men jeg tåler henne nesten ikke lenger og skryting er så ufint. 

Jeg brakk meg sist jeg så bilder av dem der de MÅ sende bilder av seg kysse og maten de spiser. De spiser hele tiden og er lubne i mens de til og med skryter av kjæreste-kiloene sine. Skal jeg si det til henne? Du... jekk deg ned, og btw, kjæresten din er stygg OG ekkel. 

Anonymkode: 64145...80d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Men hvorfor i alle dager er du venninne med henne? Dette er etter min mening totalt unødvendig å måtte forholde seg til. 

Anonymkode: c8058...e17

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men hvorfor i alle dager er du venninne med henne? Dette er etter min mening totalt unødvendig å måtte forholde seg til. 

Anonymkode: c8058...e17

Vi var gode veldig gode venner men etter at han kom inn i bildet så vet jeg ikke om hun, den nye kjæresten eller hva som er verst. Ille er det i allefall. Plagsomt er det også. Jeg har aldri blitt så mye plaget før egentlig. :P

Det er ikke før nå man skjønner hvor dårlig  vennskapet ble pga skryting og en by kjæreste som skriker inn i tlf-røret når hun ringer. 

Innimellom sender hun bilder av han i slacke klær til meg i mens han sitter henslengt i sofaen hennes. Mmm ... sjarmerende. :sarkasme: Dette ler hun sikkert søtt av. ;) 

:roll: 

Alt med henne er forandret. Stil, venner, oppførsel, meninger, humor, til og med historier om meg gjør hun om på. Og dw dårlige historiene om henne selv er forandrer på. Historien hennes skriver hun om på nytt med denne feite fyren. Det meste. Hva for en oppførsel er det?

Håper jeg slipper å være venner med henne når hun skryter og er så klysete. 

Hvis hun faller nå så faller hun hardt.

AnonymBruker
Skrevet

Skjerpings ts. Forstår at du misliker de men folk eksisterer ikke for din nytelse. Hvorfor skal alle være slanke og perfekte slik at du er komfy? Folk er forskjellig, og du velger dine venner. 

Anonymkode: d5fcf...c6e

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Skjerpings ts. Forstår at du misliker de men folk eksisterer ikke for din nytelse. Hvorfor skal alle være slanke og perfekte slik at du er komfy? Folk er forskjellig, og du velger dine venner. 

Jepp. Nei de kan spise seg i hjel hvis de vil for min del.

De er to gigantiske fettvrak som vralter bortover gata med hver sin amerikanske burger i hånda i mens alle er så misunnelige på dem.  :hoho: 

AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

og du velger dine venner. 

I dette tilfellet her så velger man visst ikke de selv en gang. Så mye blander hun seg for tiden. Guri malla...! 

AnonymBruker
Skrevet

Også har hun masse nye venner som ikke alle får være med og sånn. Jeg har alltid vært velkomne til henne før, men nå er hun alt før spesiell at man får ikke være med dem. 😛 Seriøst?!?

AnonymBruker
Skrevet

Du virker litt manisk, TS. Ville nesten bare satt meg på trappa i frisk luft og pustet litt;O

Anonymkode: 92d56...814

• Liker 8
Skrevet

Tror du kan jekke deg ned litt du òg, TS.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Enda en tråd om dette her?

Du virker da veldig opptatt av dette, og ikke helt frisk....

Anonymkode: c6c8d...08b

• Liker 1
Gjest Ingenting2
Skrevet

Høres i grunn ut som du misunner henne lykken hun opplever. 

AnonymBruker
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jepp. Nei de kan spise seg i hjel hvis de vil for min del.

De er to gigantiske fettvrak som vralter bortover gata med hver sin amerikanske burger i hånda i mens alle er så misunnelige på dem.  :hoho: 

Jeg syns litt synd på deg. Måten du skriver på og hva du syns om andre mennesker, forteller meg at du ikke "har det helt greit med deg selv". 

Anonymkode: 09f30...304

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

"Merker at jeg syns hun har blitt ekkel pga oppførselen hennes."

Mens din oppførsel er helt normal altså? Slik snakker man faktisk ikke om andre mennesker! Blir helt sjokkert! Man sier ikke at folk er "så stygge at man brekker seg" eller kaller folk "to gigantiske fettvrak". 

Kurt henne ut, TS. Må være en lettelse for dem å få slike folk ut av livet sitt. Du påstår du ikke er sjalu på det hun har, men måten du skriver på tyder egentlig på noe annet. Jada, visst kan det være irriterende når noen skryter - men denne reaksjonen er jo langt fra normal. 

Anonymkode: fd0b8...e69

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
10 timer siden, Katten.2.0 skrev:

Tror du kan jekke deg ned litt du òg, TS.

Det går ikke an å jekke seg ned mer. Og de får ikke jekke ned folk. 

Å jekke ned folk til at de ikke svarer fordi den purka av en mann hun har skal forsøke å bestemme over folk er ikke greit. 

De er voksne folk som ikke hadde hatt vondt av å ta i er tak her i samfunnet som bare dikterer folk og snakker om seg selv. Meg, meg, meg. Hele tiden. Det er bare  skryting hele tiden. 

Til og med sykdommene de har er skrytemateriale. 

AnonymBruker
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

"Merker at jeg syns hun har blitt ekkel pga oppførselen hennes."

Mens din oppførsel er helt normal altså? Slik snakker man faktisk ikke om andre mennesker! Blir helt sjokkert! Man sier ikke at folk er "så stygge at man brekker seg" eller kaller folk "to gigantiske fettvrak". 

Kurt henne ut, TS. Må være en lettelse for dem å få slike folk ut av livet sitt. Du påstår du ikke er sjalu på det hun har, men måten du skriver på tyder egentlig på noe annet. Jada, visst kan det være irriterende når noen skryter - men denne reaksjonen er jo langt fra normal. 

Anonymkode: fd0b8...e69

Ja. Jeg sitter ikke og skryter og briefer hele tiden f.eks. Det er skikkelig ufint. 

Han er direkte stygg liksom. Så nei - sorry ass. Før var hun glad og lykkelig. Nå er hun sur og klysete. 

Også har hun glemt hvordan hun var før. Det er liksom slettet i fra jordens overflate. De fleste gjennomskuer jo henne det. 

Skryting, briefing, selvdigging og latskap. Sinnsykt sjarmerende. :sarkasme: 

Men dem er for dumme til å skjønne det. 

AnonymBruker
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg syns litt synd på deg. Måten du skriver på og hva du syns om andre mennesker, forteller meg at du ikke "har det helt greit med deg selv". 

Anonymkode: 09f30...304

Det et jo et argument du bruker til alt og alle. Det er helt oppbrukt. 

AnonymBruker
Skrevet

Og det som er så synd er at han sitter og chatter med folk og evner ikke å se hvor kvalm han er. Der lener han seg tilbake meg daffe-klærne sine og ser sånn sleskt på venninnene hennes. Så det er nesten synd på henne. Lurer på om jeg skal fortelle henne hvor ekkel mannen hennes er? Og sånn har han holdt på lenge!

Hun blir sikkert lei seg men det er jo sant. Så glefser han i seg mat i mens han sitter og slesker seg til venninnene hennes på chatten og sånt. Så det blir jo hans oppførsel man burde ta. Hun kan jo ikke noe for det. 

AnonymBruker
Skrevet
6 timer siden, canacas skrev:

Høres i grunn ut som du misunner henne lykken hun opplever. 

Dessverre så er hun ikke så lykkelig skjønner du. Før var hun glad, morsom, men etter noen år med han er hun ikke sånn. Før hadde hun virkelig alt med eksen, og skrøyt aldri av det. Nå har hun ikke det siden hun har ny mann og da har pipa fått en annen tone.

Dette er første gangen jeg skjønte hva det innebar å ta noen sin side når noen har gått i fra hverandre. Jeg må ta hennes side med tar mye mer eksens side for han er veldig allright. Han nye er ikke det. Han et kjip og slesk. 

AnonymBruker
Skrevet

Høres ut som venninen din lever i fornektelse. Det eneste som fungerer med sånne folk er å være dønn ærlig.

Si det som det er, men om du har lyst til å fortsette  å være vennine med henne, så kan du si

"Det er flott at du har det bra, men nå synes jeg det blir litt mye.Nå vil jeg gjerne snakke om meg og det som opptar meg litt. Vi har vært venner såpass lenge at det er jeg sikker på at du forstår." Sistnevnte sagt i et bestemt,men vennlig toneleie.

Om det derimot er slik at du omtrent spyr av tanken på både henne og typen hennes, så har du to valg:

a)Enten si at "Beklager, men jeg føler at vi har vokst fra hverandre,så jeg føler det slik at det er best at vi tar en pause fra å omgåes nå.Jeg har ingenting imot deg som person,men det er rett og slett sånn jeg føler det akkurat nå."

Er vennina di ikke helt bortreist,så bør hun ha respekt for dette.

b)Finne på unnskyldninger for å slippe å hanskes med henne. Alternativ a er nok mest å anbefale,lønner seg alltid

å være ærlig men på en "fin"måte.En vet jo aldri, plutselig så skal du møte dette mennesket igjen i en eller

annen sammenheng. Tror du også vil føle det bedre for din egen del om du får vist at du er den voksne,"bedre mennesket" i dette tilfellet. Å ha slike problemer med venner/folk i omgangskretsen sin er helt normalt, uten at det er spesielt gøy av den grunn.:icon_frown: Folk forandrer seg jo hele livet og en person som en hadde masse til felles med for 10 år siden er ikke

nødvendigvis en du har så mye til felles med i dag.

Lykke til :)

Anonymkode: d0529...430

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...