Gå til innhold

Rumpelukt i doggy

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vanlig problem, eller bare uheldig i valg av kvinner?

Anonymkode: 0f0ac...db0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva er rumpelukt?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Da har a vel driti etter dagens dusj da, eller sluppet en smyger?:)

Anonymkode: ef892...9b5

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Som du ser. Et helt vanlig problem av kvinner lukter mer bæsj der baki.

Anonymkode: 939da...529

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Avførings bakterier som ligger igjen på huden etter do besøk kan gi lukt...det er bare vann som helt fjerner lukt....

Anonymkode: aecdf...c71

• Liker 1
Skrevet

Det er et relativt vanlig problem at kvinner har avføring, ja. (Som selvfølgelig kan føre til lukt) 

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet

Vi er mennesker og har normale kropper, vi driter sånn som dere, har man ikke dusjet godt etter siste dotur lukter det natuligvis - ikke ekkelt eller unaturlig, kanskje med ubehagelig, så er jo bare å dusje.

Anonymkode: 57386...c5c

• Liker 3
Skrevet
På 10.5.2017 den 22.33, AnonymBruker skrev:

Vanlig problem, eller bare uheldig i valg av kvinner?

Anonymkode: 0f0ac...db0

Er det et problem altså? Har aldri merka noe til det... hun er nok urenslig.

Skrevet

En serie med hygiene tråder løper igjennom KG.

er det ille ta på gassmaske og da har du to utfall... hun blir tent eller du blir kasta ut.

• Nyttig 1
  • 5 år senere...
Skrevet

Uff jeg har en opplevelse med dette som var helt jævlig. Jeg har definitivt en følsom nese, men vi hadde sex i misjonær og det var for så vidt ok, så sier hun: "ta meg bakfra" Sure thing tenker jeg, jeg har knapt rukket å få inn penis, så kjenner jeg en så jævlig intens bæsj/rumpe lukt. Jeg måtte konsentrere meg om å puste gjennom munnen å komme med et påskudd for å bytte posisjon.

Anonymkode: 404ee...e7c

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet

Når et sofistikert menneske aner intimitet, er det vanlig å sørge for god hygiene, og man dufter godt.

Jeg kunne ha skrevet mye om ........, men skal la det være.

• Liker 4
Skrevet

Hmm, visste ikke st norske damer var så uhygieniske. Litt overrasket egentlig.

Mann42

Anonymkode: 09526...767

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Hmm, visste ikke st norske damer var så uhygieniske. Litt overrasket egentlig.

Mann42

Anonymkode: 09526...767

Tror det har en del å si hvilket miljø man er en del av, og hvordan man er selv. Jeg har aldri erfart noe sånt, men igjen som noen er inne på, så er både jeg og de jeg er med såpass oppegående at en vask/hygienerunde før seg er helt vanlig.

Anonymkode: be330...c43

Skrevet

Altså, har jeg sex med noen, så har jeg faktisk vaska meg først. Basic hygiene + respekt for sexpartner i mine øyne.

Hilsen ikke-rumpeluktende kvinnfolk.

Anonymkode: 75af2...4ff

• Liker 3
Skrevet

Velg damer som vasker seg med dusjen (vann og såpe) eller våtservietter etter dobesøk, problem solved. 

• Liker 2
Skrevet

Litt rumpelukt er bare deilig når man står bak.

Anonymkode: 19857...f2c

• Nyttig 1
Skrevet

Ryddet for avsporinger. 

Christina82, mod

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 24.11.2022 den 3.10):

Uff jeg har en opplevelse med dette som var helt jævlig. Jeg har definitivt en følsom nese, men vi hadde sex i misjonær og det var for så vidt ok, så sier hun: "ta meg bakfra" Sure thing tenker jeg, jeg har knapt rukket å få inn penis, så kjenner jeg en så jævlig intens bæsj/rumpe lukt. Jeg måtte konsentrere meg om å puste gjennom munnen å komme med et påskudd for å bytte posisjon.

Anonymkode: 404ee...e7c

Herregud hvis en ikke har rukket å dusje først så må en nesten regne med både tiss, bæsj og promp hvis en absolutt må ha sex i full fart. Sånn er kroppene våre laget. Deal with it.

Hilsen kvinne

Anonymkode: c6b28...d9a

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Har hatt sex med over tyve kvinner og kan heldigvis si at dette hører til sjeldenhetene, men har dessverre opplevd det ved et par anledninger.

For meg er det et mysterium om en kvinne går på nummer to, ikke dusjer seg og så ønsker å stå på alle fire foran en mann.

Hopp i dusjen og vask den skitne rumpa di før du hopper i senga mi :) 

Anonymkode: 25b89...6d1

• Liker 2
Skrevet

Det skal da ikke være nødvendig med en dusj av rumpa etter hvert et dobesøk? Har man normal hygiene, dusjer en gang om dagen, samt er nøye med tørking så lukter det ikke noe bak. Man kan også følge opp med våtserviett etter tørking, slik at eventuell siste rest blir med våtservietter i søpledunken. 

Jeg er ekstremt nøye på hygiene etter nr. 2 fordi jeg har ibs, og på en GOD dag er jeg kanskje på do 10 ganger. Kanskje man slurver med vaskingen/tørkingen hvis man kun gjør nr.2 en gang om dagen? Jeg kan vitterlig ikke dusje ti ganger om dagen +/-, det må vel heller være aktuelt for de av oss som er så heldige å gå på do annenhver dag eller en gang om dagen. 

Anonymkode: 75338...390

• Hjerte 1
  • Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...