Mandragora Skrevet 10. mai 2017 #1 Del Skrevet 10. mai 2017 (endret) Svar på desse spørsmåla ved hjelp av ein tilfeldig song frå shuffle på mobilen din, i iPod-en, på Spotify e.l. P.S. Eg kom ikke på så mange spørsmål så det er berre å foreslå fleire. :D P.P.S. Eg skreiv spørsmåla på bokmål for eg tenkte det var enklast for folk flest. P.P.P.S. Eg veit det var ein lik tråd her, men fann den ikkje, så derfor laga eg ein ny. 1. Hvilken sang vil spilles i bryllupet ditt? 2. Hvilken sang representerer deg som person? 3. Hvilken sang vil spilles i begravelsen din? 4. Hvilken sang representerer din drømmemann? 5. Hvilken sang oppsummerer livet ditt? Endret 10. mai 2017 av Mandragora La til meir mellomrom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mandragora Skrevet 10. mai 2017 Forfatter #2 Del Skrevet 10. mai 2017 1. Hvilken sang vil spilles i bryllupet ditt? Gravity av Dresden Dolls 2. Hvilken sang representerer deg som person? Here there be witches – Creature Feature 3. Hvilken sang vil spilles i begravelsen din? Cry Baby – Melanie Martinez 4. Hvilken sang representerer din drømmemann? Big and Bad – Big Bad Voodoo Daddy 5. Hvilken sang oppsummerer livet ditt? Lost in the Woods: A Slender Song – Random Encounters 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dillyduzit Skrevet 10. mai 2017 #3 Del Skrevet 10. mai 2017 1. Hvilken sang vil spilles i bryllupet ditt? Me Myself & I - G-Easy ft. Bebe Rexha 2. Hvilken sang representerer deg som person? We Run This World (Girls) - Beyonce 3. Hvilken sang vil spilles i begravelsen din? Rap Game - Eminem 4. Hvilken sang representerer din drømmemann? Beat It - Michael Jackson 5. Hvilken sang oppsummerer livet ditt? Rolling In The Deep - Adele Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ståpels Skrevet 27. juli 2017 #4 Del Skrevet 27. juli 2017 På 10.5.2017 den 21.46, Mandragora skrev: 1. Hvilken sang vil spilles i bryllupet ditt? 2. Hvilken sang representerer deg som person? 3. Hvilken sang vil spilles i begravelsen din? 4. Hvilken sang representerer din drømmemann? 5. Hvilken sang oppsummerer livet ditt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymousBruker Skrevet 16. juli 2022 #5 Del Skrevet 16. juli 2022 1. Hvilken sang vil spilles i bryllupet ditt? Hurts 2B human -P!nk 2. Hvilken sang representerer deg som person? Tell me it’s over -Avril Lavigne 3. Hvilken sang vil spilles i begravelsen din? Head above water -Avril Lavigne 4. Hvilken sang representerer din drømmemann? Why her not me -Grace Carter 5. Hvilken sang oppsummerer livet ditt? Where I stand -Mia Wray Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå