AnonymBruker Skrevet 10. mai 2017 #1 Del Skrevet 10. mai 2017 Hei! I fjor var jeg i byen med en veninne også kom det en mann bort og sa "Liker stilen din!" (Om jeg husker riktig hadde jeg på meg svarte jeans, en svart turtleneck og en kamelfarvet varm jakke), så jeg sa bare "eh...takk?" forvirret, siden han var fremmed og vi har tross alt regler her i Norge! Uansett, senere hadde jegvent det for noen, sånn "det var forresten en fyr som sa at han likte stilen min i dag!" "Neimen, så søtt! "Han var ganske gammel da, sånn i 30-årene, antar jeg! "Eh da var det litt ekkelt!". Så jeg lurer egt på hvorfor det er ekkelt, han la jo ikke an på meg?? Anonymkode: b8e98...1d9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2017 #2 Del Skrevet 10. mai 2017 Det var jo et hyggelig kompliment. Hvorfor synes du det var ekkelt? Anonymkode: 75913...21c 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2017 #3 Del Skrevet 10. mai 2017 kommet han bare bort sånt så er dyn jo litt ekkelt? Anonymkode: 4446b...135 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2017 #4 Del Skrevet 10. mai 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor synes du det var ekkelt? var andre jenty som var sa det ikke hun Anonymkode: 4446b...135 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2017 #5 Del Skrevet 10. mai 2017 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hei! I fjor var jeg i byen med en veninne også kom det en mann bort og sa "Liker stilen din!" (Om jeg husker riktig hadde jeg på meg svarte jeans, en svart turtleneck og en kamelfarvet varm jakke), så jeg sa bare "eh...takk?" forvirret, siden han var fremmed og vi har tross alt regler her i Norge! Uansett, senere hadde jegvent det for noen, sånn "det var forresten en fyr som sa at han likte stilen min i dag!" "Neimen, så søtt! "Han var ganske gammel da, sånn i 30-årene, antar jeg! "Eh da var det litt ekkelt!". Så jeg lurer egt på hvorfor det er ekkelt, han la jo ikke an på meg?? Anonymkode: b8e98...1d9 Hva er det slags regler vi har i Norge? At man aldri kan gi noen fremmede et kompliment? Du høres kjedelig ut altså. Tips: utvid horisonten din. Kanskje du hadde hatt godt av å bo noen år utenfor Norges grenser... Anonymkode: 75913...21c 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catalina Culès Skrevet 10. mai 2017 #6 Del Skrevet 10. mai 2017 Ingenting creepy med det der. Var jo bare en hyggelig kommentar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2017 #7 Del Skrevet 10. mai 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hva er det slags regler vi har i Norge? At man aldri kan gi noen fremmede et kompliment? Du høres kjedelig ut altså. Tips: utvid horisonten din. Kanskje du hadde hatt godt av å bo noen år utenfor Norges grenser... Anonymkode: 75913...21c Akkurat det var egentlig sarkasme, men glemte å bruke "-tegn når jeg skrev "regler". Og ikke gidd å være nedlatende ved å kalle meg trangsynt og fremmedfiendtlig. Anonymkode: b8e98...1d9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2017 #8 Del Skrevet 10. mai 2017 Han la selvfølgelig an på deg. Anonymkode: 807e6...2c3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sykkelkopp Skrevet 10. mai 2017 #9 Del Skrevet 10. mai 2017 Fordi vi har regler i Norge som du sier. Som janteloven Hvem er han som tror han kan gi deg komplimenter liksom Skamme seg burde han Ekkel gris Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vanilje99 Skrevet 10. mai 2017 #10 Del Skrevet 10. mai 2017 1 time siden, Sykkelkopp skrev: Fordi vi har regler i Norge som du sier. Som janteloven Hvem er han som tror han kan gi deg komplimenter liksom Skamme seg burde han Ekkel gris Håper ikke denne sarkasmen er rettet mot meg, siden det var ikke jeg som sa at det var galt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sykkelkopp Skrevet 10. mai 2017 #11 Del Skrevet 10. mai 2017 2 minutter siden, Vanilje99 skrev: Håper ikke denne sarkasmen er rettet mot meg, siden det var ikke jeg som sa at det var galt... Hei AB Nei det var rettet mot de slemme venninnene dine Hilsen Sykkelkopp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå