Gå til innhold

Bravo-leken, noen som har prøvd dette?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er hjemme med en 2 åring som starter i barnehagen til høsten. Han henger litt etter med språket.Kom tilfeldigvis over denne siden under litt googling:

http://bravoleken.no

Det ser jo ganske interessant ut, mye bra tilbakemeldinger på nettsiden, men hadde vært greit å høre om det er noen her som har prøvd dette? Hva er deres erfaringer?☺

Anonymkode: bd151...fa6

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

100 blanke papirlapper som man kan skrive på hva man vil på:

550 kroner. 

Produktbeskrivelse

De blanke kortene er perfekt for dere som vil leke Bravo-leken med egne ord og på flere språk. Bruk de som dere vil. La barna selv få bestemme kategorier eller bruk de når dere jobber med et prosjekt eller trenger ekstra gjennomgang av gloser eller lekseord. Kan brukes både hjemme og i barnehagen. Tusj følger ikke med.

http://bravoleken.no/lek/100-blanke-kort/

Har barnehager virkelig råd til å betale såpass mye for såpass lite? 

Anonymkode: 5dd2d...82c

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

100 blanke papirlapper som man kan skrive på hva man vil på:

550 kroner. 

Produktbeskrivelse

De blanke kortene er perfekt for dere som vil leke Bravo-leken med egne ord og på flere språk. Bruk de som dere vil. La barna selv få bestemme kategorier eller bruk de når dere jobber med et prosjekt eller trenger ekstra gjennomgang av gloser eller lekseord. Kan brukes både hjemme og i barnehagen. Tusj følger ikke med.

http://bravoleken.no/lek/100-blanke-kort/

Har barnehager virkelig råd til å betale såpass mye for såpass lite? 

Anonymkode: 5dd2d...82c

Ja, akkurat den stusset jeg og på.. det kan man jo lage selv🙊

Men jeg så på en av de pakkene, der var det mer utstyr med, men fortsatt dyrt da. Hadde jeg visst at det hadde hjulpet mye med språket så ville jeg kjøpt den, men stoler ikke helt på sånne tilbakemeldinger som står på bedriftens egen nettside. 

AnonymBruker
Skrevet

Sikkert topp med sånne leker, men det viktigste du gjør er å lese for barnet ditt hver dag. I tillegg er det viktig med benevning - fortell hva alt heter og hva du gjør, hele tida! Og gjenta alltid det barnet sier til deg, så lærer hen at "go" egentlig uttales "sko".

Anonymkode: 782e7...f6d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sikkert topp med sånne leker, men det viktigste du gjør er å lese for barnet ditt hver dag. I tillegg er det viktig med benevning - fortell hva alt heter og hva du gjør, hele tida! Og gjenta alltid det barnet sier til deg, så lærer hen at "go" egentlig uttales "sko".

Anonymkode: 782e7...f6d

Det gjør vi ☺ leser mye for han og snakker mye, og vi gjentar riktig ord/uttale og sier feks «ja, det er en rød bil»  ☺

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...