AnonymBruker Skrevet 10. mai 2017 #1 Skrevet 10. mai 2017 Hva slags seng anbefales mhp sengevalsen? Ska ha ny seng og vil ha en man kan ha god sex i uten at den ramler og skramler eller fysisk ryker - og som holder i flerfoldihe år? Anonymkode: 4d809...3a7
Gjest flaggermuskongen Skrevet 10. mai 2017 #2 Skrevet 10. mai 2017 (endret) Tenker mer på størrelsen. Jo større, jo bedre. Mer plass til å utfolde seg. De fleste senger nå til dags holder, mhp slitestyrke. Med mindre dere er noen forbanna kaniner og fysisk går inn for å ødelegge senga. Selv syns jeg det er litt pirrende med knirkelyden som kommer fra senga, men jeg er vel bare sær Endret 10. mai 2017 av flaggermuskongen
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2017 #3 Skrevet 10. mai 2017 1 minutt siden, flaggermuskongen skrev: Tenker mer på størrelsen. Jo større, jo bedre. Mer plass til å utfolde seg. De fleste senger nå til dags holder, mhp slitestyrke. Med mindre dere er noen forbanna kaniner og fysisk går inn for å ødelegge senga. Selv syns jeg det er litt pirrende med knirkelyden som kommer fra senga, men jeg er vel bare sær Størst mulig var jo et klokt råd Anonymkode: 4d809...3a7
C-girl Skrevet 10. mai 2017 #4 Skrevet 10. mai 2017 Kjøp en med 10 års garanti, da får du ny om den knekker...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå