Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Begynte med Obagi Zo skin for ca 2 uker siden. Og huden min ser ikke ut! Hadde litt uren hud før jeg begynte, men har nå store kviser(!) som gjør vondt. Vet man ofte kan få litt ubrudd i starten med nye serier, men dette var da voldsomt.. noen med lignende erfaringer? 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja. Jeg har gått på Zo Medical/skin health. Første ukene ble huden helt rød og klødde mye. Jeg fikk masse små kviser som la seg øverst i huden og følte meg generelt fæl. Slik var det i to-tre uker før jeg begynte å flasse og huden ble tørr. Jeg flasset i noen uker og var tidvis så rød at jeg tenkte at noe måtte være galt. Men, etter ca 6-8 uker var rødheten helt borte. Etter 10 uker var det ikke en eneste kvise. Og etter 14 uker var det heller ikke en eneste synlig pore :-) Så hold ut. Serien er fantastisk. Helt avhengig. Selv nå et halvt år etter har jeg fortsatt ikke hatt en kvise. 

Anonymkode: 519a2...ebb

Skrevet

Har du sluttet på produktene nå? :)

AnonymBruker
Skrevet

Nei, er på vedlikehold :-) Vedlikehold = vanlig hudpleierutine. Man blir jo aldri ferdig på en måte. Skal man ha fin hud må man jo opprettholde. Det skal sies at jeg ikke lenge bruker alle produktene hver dag, så det er langt billigere etterhvert. 

• 7 måneder senere...
Skrevet
På 11.5.2017 den 23.11, AnonymBruker skrev:

Nei, er på vedlikehold :-) Vedlikehold = vanlig hudpleierutine. Man blir jo aldri ferdig på en måte. Skal man ha fin hud må man jo opprettholde. Det skal sies at jeg ikke lenge bruker alle produktene hver dag, så det er langt billigere etterhvert. 

Hvilke produkter brukte du og bruker du nå? :)

• 5 år senere...
AnonymBruker
Skrevet
meelissa skrev (På 11.5.2017 den 17.16):

Har du sluttet på produktene nå? :)

Hvordan gikk det med huden din? Ble den bedre?

Anonymkode: c2e64...2da

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...