meelissa Skrevet 10. mai 2017 #1 Skrevet 10. mai 2017 Hei! Begynte med Obagi Zo skin for ca 2 uker siden. Og huden min ser ikke ut! Hadde litt uren hud før jeg begynte, men har nå store kviser(!) som gjør vondt. Vet man ofte kan få litt ubrudd i starten med nye serier, men dette var da voldsomt.. noen med lignende erfaringer?
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2017 #2 Skrevet 10. mai 2017 Ja. Jeg har gått på Zo Medical/skin health. Første ukene ble huden helt rød og klødde mye. Jeg fikk masse små kviser som la seg øverst i huden og følte meg generelt fæl. Slik var det i to-tre uker før jeg begynte å flasse og huden ble tørr. Jeg flasset i noen uker og var tidvis så rød at jeg tenkte at noe måtte være galt. Men, etter ca 6-8 uker var rødheten helt borte. Etter 10 uker var det ikke en eneste kvise. Og etter 14 uker var det heller ikke en eneste synlig pore :-) Så hold ut. Serien er fantastisk. Helt avhengig. Selv nå et halvt år etter har jeg fortsatt ikke hatt en kvise. Anonymkode: 519a2...ebb
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2017 #4 Skrevet 11. mai 2017 Nei, er på vedlikehold :-) Vedlikehold = vanlig hudpleierutine. Man blir jo aldri ferdig på en måte. Skal man ha fin hud må man jo opprettholde. Det skal sies at jeg ikke lenge bruker alle produktene hver dag, så det er langt billigere etterhvert. Anonymkode: 519a2...ebb
Gjest a1b2s3 Skrevet 12. desember 2017 #5 Skrevet 12. desember 2017 På 11.5.2017 den 23.11, AnonymBruker skrev: Nei, er på vedlikehold :-) Vedlikehold = vanlig hudpleierutine. Man blir jo aldri ferdig på en måte. Skal man ha fin hud må man jo opprettholde. Det skal sies at jeg ikke lenge bruker alle produktene hver dag, så det er langt billigere etterhvert. Anonymkode: 519a2...ebb Hvilke produkter brukte du og bruker du nå?
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2023 #6 Skrevet 2. mai 2023 meelissa skrev (På 11.5.2017 den 17.16): Har du sluttet på produktene nå? Hvordan gikk det med huden din? Ble den bedre? Anonymkode: c2e64...2da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå