Gå til innhold

Er det vanlig at jenter har brems i trusa?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg og flere studievenner var hjemme hos en jente hvor vi jobbet sammen med et prosjekt. Har vært litt betatt av denne jenta, men ikke bedt henne ut eller noe sånt. Når jeg lånte badet hennes så jeg en truse som lå oppå skittentøykurven hennes. Falt for fristelsen og plukket den opp for å titte nærmere på den. Men når jeg lettet på den..skvatt jeg og falt nesten ned på gulvet. Det var et syn man ikke glemmer så lett. Trusa hadde en brun klar stripe så det ikke var noe tvil hva det var for noe.

Er dette vanlig hos jenter? Klarer ikke få det bildet ut av hodet. Hver gang jeg treffer den jenta nå så tenker jeg på bremsen..

Anonymkode: 9eb8e...a36

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg og flere studievenner var hjemme hos en jente hvor vi jobbet sammen med et prosjekt. Har vært litt betatt av denne jenta, men ikke bedt henne ut eller noe sånt. Når jeg lånte badet hennes så jeg en truse som lå oppå skittentøykurven hennes. Falt for fristelsen og plukket den opp for å titte nærmere på den. Men når jeg lettet på den..skvatt jeg og falt nesten ned på gulvet. Det var et syn man ikke glemmer så lett. Trusa hadde en brun klar stripe så det ikke var noe tvil hva det var for noe.

Er dette vanlig hos jenter? Klarer ikke få det bildet ut av hodet. Hver gang jeg treffer den jenta nå så tenker jeg på bremsen..

Anonymkode: 9eb8e...a36

Vel,  det kan ha vært mensblod. Det blir brunlig når det tørker.

Anonymkode: df95a...523

• Liker 37
Skrevet

Dette likner på en historie jeg har lest her før, så tror ikke noe på det.

AnonymBruker
Skrevet

Sannsynligvis mensblod ja. Kan se ut som bæsj når det tørker. Chill. Og det er frekt å studere andres skittenttøy hjemme hos andre !!!! Makan.

Anonymkode: 20c71...cc9

• Liker 48
Skrevet

Vært borti det samme. Det forekommer vel innimellom hos enkelte uten at de nødvendigvis er urenslig. Sjøl bruker jeg våtservietter etter en tur på dass.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Kan være mens. Kan være brems. Vanlig ja. Get over it. 

Anonymkode: b5aaa...39e

• Liker 19
AnonymBruker
Skrevet

Hva hadde man funnet i din skittentøykurv, ts?

Anonymkode: 47b14...1aa

• Liker 11
Gjest flaggermuskongen
Skrevet

:fnise:

Kvaliteten på trådene på KG nå for tiden. What.

Noen ganger lurer jeg på hva gutta tenker om damer. De svetter vel aldri, har aldri dårlig ånde, får aldri kviser, fiser aldri, bæsjer ikke, har aldri bremsespor, en liten urinlekkasje i ny og ne, våt truse fordi hun er så kåt, eller andre spenstige lukter som kommer fra den hellige gral.

De er MENNESKER TS. Bra du fikk dette sjokket nå, jeg fikk min da jeg var i tenårene og så en truse ligge henslengt på toppen av skittentøyskurven. Det var min søster det.  Var liksom ikke sånn at jeg måtte røre på den for å se det. Neida, den lå perfekt til sånn at jeg ikke hadde noe annet valg enn å se.

AnonymBruker
Skrevet

Og der fikk du for å invadere andres privatliv. Dater heller en som er uheldig i trusa, en en som roter i skittentøyet.

Anonymkode: 85ab1...4e5

• Liker 22
AnonymBruker
Skrevet

Vel, det får man for å kikke i andres brukte undertøy. 

Anonymkode: e36b4...d73

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Veldig lite sannsynlig at det var bremsespor ala de man finner i trusa til unger. Kvinner har en syklus og hvis man ikke følger godt med kan man få ei stripe i trusa på starten eller slutten av mensen, ok?

Anonymkode: c190d...5ab

• Liker 7
Gjest Ingenting2
Skrevet (endret)

Det er i grunn ikke vanlig at noen har brems i trusa, i voksen alder. Så fremt det ikke skjer et uhell i forbindelse med matforgiftning og lignende, men da havner nok den trusa i søppelet. Så spørsmålet nå TS; er det vanlig at DU har brems i trusa? 

Endret av Ingenting2
skrivefeil
Skrevet

*kremt*

Har oftere opplevd "brems" i musa...    :fnise:

AnonymBruker
Skrevet

Ganske vanlig når man har mye analsex.

Jenter i dag har stort sett bare analsex. Så tenk heller på hvilke menn som har fått tilgang på det aller helligste, og hvorfor du ikke er en av dem.

Anonymkode: f4e8b...65f

• Liker 1
Skrevet

Ja. Men det er ikke normalt å legge trusa si godt synlig når man får besøk.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

"Hver ny syklus starter den dagen du får mensen, som er den første dagen med friskt blod. Det er veldig vanlig å ha rosa eller brunfarget utflod (dette kalles spotting) i en dag eller to før selve mensblødningen starter, men spotting skal ikke regnes som starten på syklusen."

(Kilde: http://hvordanbligravid.com/egglosning/menstruasjonssyklus/)

Anonymkode: 9e134...552

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, canacas skrev:

Det er i grunn ikke vanlig at noen har brems i trusa, i voksen alder. Så fremt det ikke skjer et uhell i forbindelse med matforgiftning og lignende, men da havner nok den trusa i søppelet. Så spørsmålet nå TS; er det vanlig at DU har brems i trusa? 

Hvorfor kaste en truse med en avføringsflekk på? Tror du de brukte trusene dine er fri for avføringsbakterier bare fordi du ikke kan se det med det blotte øyet? Avføringsbakterier er der uansett og det går bort når man vasker på 60 grader. Håper i alle fall ikke du bruker stringtruse ;) 

Det er mange mennesker som får avføringsflekker i trusa. Bra ikke alle er så dumme at de kaster alle trusene som får det. 

Anonymkode: 4792a...cdb

• Liker 12
Gjest Ingenting2
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor kaste en truse med en avføringsflekk på? Tror du de brukte trusene dine er fri for avføringsbakterier bare fordi du ikke kan se det med det blotte øyet? Avføringsbakterier er der uansett og det går bort når man vasker på 60 grader. Håper i alle fall ikke du bruker stringtruse ;) 

Det er mange mennesker som får avføringsflekker i trusa. Bra ikke alle er så dumme at de kaster alle trusene som får det. 

Herregud hva har dette med innlegget mitt å gjøre? Følte du deg truffet? Avføringsflekker i trusa er ikke normalt for friske voksne folk. 

Gjest flaggermuskongen
Skrevet
10 minutter siden, canacas skrev:

Herregud hva har dette med innlegget mitt å gjøre? Følte du deg truffet? Avføringsflekker i trusa er ikke normalt for friske voksne folk. 

Shit happens

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, canacas skrev:

Øh, har du lest ditt eget innlegg? "Da havnet vel den trusa i søppelet" skreiv du. Så spør du hva mitt innlegg har med ditt å gjøre? Skjønner du ikke det selv? At det er like lite vits å kaste en truse med avføringsflekker i søppelet som alle andre truser du bruker. 

Og jo, det er helt normalt. Jeg jobber med mennesker, så.. 

• Liker 11

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...