stefi Skrevet 1. januar 2005 #41 Del Skrevet 1. januar 2005 2 ord til deg: profesjonel hjelp...... også kan du få få være med når min datter skal i terapi fordi hun savner seg sjuk etter en far som uteblir. ta med et stort lommetørkle det vil du trenge, å forhåpentligvis vil du se på saken med litt andre og klarere øyne! du bør takke gudene lykkelig fordi du har en mann med vett som tar ansvar for barnet sitt. det vil kanskje også komme deg til gode en dag???????????? til sist om min x noen gang tar kontakt med sitt barn igjen, håper jeg han ikke har møtt en person som DEG!!!!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maya22 Skrevet 2. januar 2005 #42 Del Skrevet 2. januar 2005 jeg må ærligtalt le.. dette kan umulig være seriøst,men for all del- det finnes mange rare meninger her i verden....velger du å bli sammen med en person som har barn, er det en selfølge at du tar barnet med på kjøpet. sånn er det! om du har så store problemer med barnet, så tror jeg du skal revurdere situasjonen din,å heller bo alene. med den kyniske holdningen du har, så gjør du både faren og barnet en stor tjeneste...og du? tvangssterilisering og båndtvang hadde ikke vært å forrakte i ditt tilfelle tror jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 2. januar 2005 #43 Del Skrevet 2. januar 2005 Blir trist jeg og håper at min eks aldri finner seg en slik dame... :-? Mayamor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 2. januar 2005 #44 Del Skrevet 2. januar 2005 hei, min mann har en sønn fra et tidligere ekteskap og jg kan ikke fordra ungen han er så dum og egoistisk og jg vil ha mannen min for meg selv! så jg lurer på hvordan jg kan kvitte meg med ungen? slik at morra hans får 100% foreldreansvar? da blir jo ungen glad og morra hans blir glad! savner han drittungen så kan jo jg å han få oss et fellesbarn jo! alle blir fornøyde jo! blir takknemlig for tips! Skjønner godt tankegangen og frustrasjonen din jeg,men gi det tid,prøv og sett det lille mennesket foran deg selv,det lille mennesket trenger å se at pappa fortsatt er glad i han/henne selv om du har kommet inn i bildet,gi ungen masse oppmerksomhet,sett ungen først,ja det koster flesk,spør om råd osv. Det er ikke uvanlig å tenke sånn,det er kjempetøft å sette ord på dette men du turde å komme med dem. Men husk at ungen er et produkt av voksnes handlemåter og oppførsel. Denne ungen har ikke blitt slik av seg selv. Hilsen mor til 3 og stemor til 2 og drittlei min egen unge med adferdsproblemer. Det er lov å bli sint,useriøs,men man kan få hjelp også. lykke til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest linneah Skrevet 3. januar 2005 #45 Del Skrevet 3. januar 2005 så vet jeg litt hva hun gjennomgår.Hun skrev sikkert dette i et litt uheldig tidspunkt.Jeg har et lite barn sammen med en mann som har barn fra før og jeg,som jobber i barnehage og alltid har vært glad i alle barn så klarer jeg ikke samme hvor mye jeg prøver å bli glad i det barnet min mann har fra før. Han er utspekulert og ikke mye snill.Men mann må jo være voksen og enten lata som om du liker barnet eller gå fra mannen for faren til barnet vil alltid elske sine barn mest...som regel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 3. januar 2005 #46 Del Skrevet 3. januar 2005 Beathe 26 er ikke seriøs. Nå er det sikkert noen som vil bli irritert på meg, men jeg tok meg den frihet å utgi meg som Beathe 26 i de seneste innleggene (ikke første innlegg). Egentlig både for å se om Beathe VAR seriøs og for å se hvor mange som orker å svare slike totalt useriøse innlegg..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 3. januar 2005 #47 Del Skrevet 3. januar 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 3. januar 2005 #48 Del Skrevet 3. januar 2005 Og med det oppnådde du ihvertfall ikke min respekt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 3. januar 2005 #49 Del Skrevet 3. januar 2005 Beathe 26 er ikke seriøs. Nå er det sikkert noen som vil bli irritert på meg' date=' men jeg tok meg den frihet å utgi meg som Beathe 26 i de seneste innleggene (ikke første innlegg). Egentlig både for å se om Beathe VAR seriøs og for å se hvor mange som orker å svare slike totalt useriøse innlegg..... [/quote'] Og du oppnådde det du ville regner jeg med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 3. januar 2005 #50 Del Skrevet 3. januar 2005 Beathe 26 er ikke seriøs. Nå er det sikkert noen som vil bli irritert på meg' date=' men jeg tok meg den frihet å utgi meg som Beathe 26 i de seneste innleggene (ikke første innlegg). Egentlig både for å se om Beathe VAR seriøs og for å se hvor mange som orker å svare slike totalt useriøse innlegg..... [/quote'] Ble du useriøs for å finne ut om hun var seriøs?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 3. januar 2005 #51 Del Skrevet 3. januar 2005 Slanke sexy damer trenger bare å smile... de behøver ikke være seriøse... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest slank, sexy ikke innl. Skrevet 3. januar 2005 #52 Del Skrevet 3. januar 2005 Lille Bille har skjønt det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå