Gå til innhold

stebarn i veien

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest happyending
Tror at hvis du kan bevise at din mann vanskjøter ungene, kan moren få hovedansvaret for ungen.  

Lykke til!

:Nikke: Hadde dette bare vært et seriøst innlegg fra hun beathe, så hadde det vært en veldig god ide faktisk.. Så kunne hun jo sett hvor fornøyd mannen hennes ville blitt og... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Det må bare være 2 grunner til at hun ikke svarer, det ene er at det var et tulle innlegg eller så tør hun ikke.....hun ser hvor lite voksen hun virkelig er.

Stakkars mann å barn sier jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest beathe 26

Dere aner ikke hva dere snakker om som ikke er i samma situasjon eller kjenner ungen - og morra hans, hu er enda værre!!

Alle svarene om at jeg er useriøs er dirrekte frekt!!! :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er nå heller du som er frekk! Som virkelig har tenkt tanken på og ikke minst har lyst til å skille et barn fra sin far.

Må bare få sagt at du er det mest respektløse og egoistiske menneske jeg har vært borti.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hæææh?? og takk til dg!!! kun seriøse svar takk...  :roll:

ja, for det var jo ikke frekt i det hele tatt da...

Kanskje du burde tenkr på dette før du gikk inn i et forhold med faren... Sorry, men måten du uttrykker deg på sier mer om deg enn om ungen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

ja, for det var jo ikke frekt i det hele tatt da...

Kanskje du burde tenkr på dette før du gikk inn i et forhold med faren... Sorry, men måten du uttrykker deg på sier mer om deg enn om ungen!

Om det sier mer om meg enn om ungen så vet du iallefall ikke hvor ille han er. Og dessuten fikk jeg ikke vite om ungen før det var gått ett år. Før det sa han at det var ungen til søstra som bare kalte han for pappa fordi faren var stikki fra dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere aner ikke hva dere snakker om som ikke er i samma situasjon eller kjenner ungen - og morra hans, hu er enda værre!!

Hvor gammel er Beathe 26? 26 år? Er det i tilfelle mulig????

En 26 åring som tenker på å få egne barn, burde være mer voksen enn å prøve å bli kvitt mannens sønn. Man kan mislike barn, men du har med åpne øyne gått inn i et forhold med en mann som har en sønn. Du kan da ikke forvente at han skal velge deg fremfor barnet sitt? Det er ingen voksne med vettet i behold som ville gjort noe sånt. I tilfelle burde du ikke få barn med den mannen. Og du kritiserer at vi ikke kjenner situasjonen; fortell oss hvordan det er da vel. Ellers får du ingen seriøse svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ut i fra det du skriver så er det ingenting som sier at moren er sånn og sånn. Du sier at du ikke kan fordra den lille gutten og at du vil ha din mann helt for deg selv.

Det er ingen andre som er egoistisk her enn deg når du vil skille far og sønn.

Blir du sammen/gift med en som har barn, så må du ta barna med på kjøpet. Sånn er det bare. Liker du det ikke, så burde du ikke ha gjort det.

Hadde din mann visst om dette, så tror jeg ikke han hadde likt det i det hele tatt.

Du må huske på at vi vet ikke mer om denne saken enn det du skriver og vi svarer utifra den informasjonen vi får fra hovedinnlegger.

Som en annen sier: man kan mislike barn, men du har med åpne øyne gått inn i et forhold med en mann som har en sønn. Da får du gjøre det beste ut av det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Om det sier mer om meg enn om ungen så vet du iallefall ikke hvor ille han er. Og dessuten fikk jeg ikke vite om ungen før det var gått ett år. Før det sa han at det var ungen til søstra som bare kalte han for pappa fordi faren var stikki fra dem.

Kanskje han ikke var klar til å fortelle det? Kanskje han var redd for hvordan du ville reagere?

Uansett, fikk du vite dette før dere giftet dere og du allerede da ikke kunne fordra gutten, så burde du ha tenkt over ting før dere ble gift.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Uansett hvordan situasjonen din er, å hvordan barnet er så må jeg si du e veldig umoden....

Egentlig burden mannen din få vite hva du synes om hans kjøtt og blod, slik at han fikk velge.

Jeg er i en familie der det er mine dine våre barn og vet hvor vanskelig ting kan være, men slike tanker å meninger som du har er noe av det verste jeg har hørt i en slik setting.

Du burde pakke sekken å dratt, for hverken barnet eller mannen fortjener dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis gutter er så ille, hvorfor kan du ikke prøve å gi han et godt hjem sammen med deg og hans far.

Gi han tid og rom for at pappa har fått en ny dame, kanskje roe hele situasjonen litt ned.

Jeg skjønner jo godt at din mann ikke torde si noe til deg om sønnen sin. Se nå bare hvordan du snakker om sønnen og din mann - det er kanskje grunnen at han var redd.

Hvis guttungen er så ille som du sier, hjelp han til å få det bedre, og ikke bare være så egoistiisk og bare vil ha den beste biten selv.

Om mamman til gutten er ille, så gjør vel det ikke noe, regner ikke med at dere er kjempegode venner akkurat, og du må vel ikke treffe henne så mye om du ikke vil.

Ikke gjør ting værre før du han prøvd å tenke igjennom hva du selv kan gjøre for å få ting bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har jeg ikke lest absolutt alle innleggene her, men dette lukter av ei som tidligere har lagt inn masse innlegg om stesønnen sin tidligere - hun har vært registrert her tidligere og hun har også operert som gjest.

Jeg vet ikke om det er samme damen, men det lukter det samme lang vei her.

OM jeg har rett så hjelper det ikke hva vi sier her, hun holder på sitt og mener at hun har rett til å føle at guttungen er et hinder og at ungen ikke har rett til å ha noen plass i sin fars liv. Det nytter ikke å si noe til henne om det, og jeg håper damen får hjelp... Eller at hun ikke er sånn i virkeligheten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Så får en håpe at det er andre oppegående voksne i denne fam som ser dette. En klarer ikke skjule sin holdning man har for barna.

den vises i så mangt. Håper de andre voksne ser dette og advarer far.

med en slik holdning hun har overfor barnet vil det vise seg på barnet også. de kommer aldri få noe bra forhold.

Så lurer jeg på hva som mangler denne mannen. Hva får en mann til å velge en slik samboer?

Mulig han var "uheldig" første gang med barnests mor, men å velge noe så sinnsykt egoistisk som hu der?

Hu skriver at mora er enda verre(enn ungen) ja ja sier jeg. Antagelig et sjalusiproblem både til barn og mor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:o

:ler:

Jeg synes også det høres ut som problemet ligger et helt annet sted enn det faktum at det er et barn inne i bildet...

Synes det høres ut på han typen din som om du har funnet en perfekt match, jeg.

Et barn er født. Face it.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...