Gå til innhold

Herregud som jeg savner full busk...

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kjære alle norske kvinner, kast høvelen, la håret gro nedentil, ribba høne er kvalmt, stygge, klamt, illeluktende og ikke minst et eldorado for bakterier, æsj... 

Anonymkode: 3ca13...02a

• Liker 11
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Kjære alle norske kvinner, kast høvelen, la håret gro nedentil, ribba høne er kvalmt, stygge, klamt, illeluktende og ikke minst et eldorado for bakterier, æsj... 

Pøh. Syns det lukter mye verre med busk. 

Anonymkode: ed986...47d

• Liker 11
Gjest flaggermuskongen
Skrevet

Det er ikke digg med full busk. Trim det ihvertfall.

Tro meg, du vil ikke gjøre det til en konkurranse. For den vinner jeg.

AnonymBruker
Skrevet

Gjerne det, men er du kvinne eller mann ts?

Det er stort sett menn som driver med sexnekt-blackmail hvis man nekter dem pre-pubertal underlivsfrisyre ser du, så hvis du er kvinne hjelper det ikke så mye hva du mener. 

Anonymkode: dfc70...6f6

• Liker 4
Skrevet

Jeg gjør som jeg selv vil, ellers takk. 

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Jeg fjerner alt. For min egen del. Fordi jeg vil.

Anonymkode: cc332...f92

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du har et poeng. Ribba høns er ikke pent. Hår er sensuelt og mykt.

Anonymkode: 5be7a...19d

• Liker 4
Skrevet

Det eneste positive med hårløs høne er at det er grunnen til at flatlus omtrent er utrydda.

• Liker 3
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kjære alle norske kvinner: Gjør nøyaktig hva dere selv vil med underlivet deres. Dere eksisterer ikke for å gjøre menn glad :) 

Anonymkode: bf9bb...b64

:opplyser: Objection your honor!!!!! 

Skrevet

Niks til pels!

IMG_3535.JPG

• Liker 6
Skrevet

Siden jeg ikke er så glad i kjønnshår mellom tennene, foretrekker jeg at dama har trimmet busken. Men litt busk bør det være :P

• Liker 5
Gjest lipgloss
Skrevet

nei takk fjerner alt,føler meg skitten med hår og det gjelder alt kroppshår :) 

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, stan skrev:

Siden jeg ikke er så glad i kjønnshår mellom tennene, foretrekker jeg at dama har trimmet busken. Men litt busk bør det være :P

Som kvinne er jeg enig her, ja til trimmet dott på venusberget og ja til glatte lepper:)

Anonymkode: 50f28...097

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Fjerner alt. Har ikke hatt partner på 8 mnd, men er like glattbarbert likevel. Gjør det for min del og bryr meg ikke om andre. 

Anonymkode: 86c2c...24e

• Liker 1
Skrevet
På 10.5.2017 den 20.40, carmen81 skrev:

Niks til pels!

IMG_3535.JPG

Enig😉👌😂😂😂

AnonymBruker
Skrevet
På 10.5.2017 den 17.49, AnonymBruker skrev:

Kjære alle norske kvinner: Gjør nøyaktig hva dere selv vil med underlivet deres. Dere eksisterer ikke for å gjøre menn glad :) 

Anonymkode: bf9bb...b64

Bra, du har skjønt det! Du burde dog lagt til at kvinner selv bestemmer om de ønsker å gi innlegget ditt pluss, fordi ingen kan bestemme om en kvinne skal gi innlegg på KG pluss eller ikke!!!

Mvh KG kvinnegruppe - gruppen som benytter et hvert behov for å ytre at kvinner i dag kan gjøre akkurat som de vil, og at det ikke er noen andres sak! 

Anonymkode: 1a2b7...64c

AnonymBruker
Skrevet

Enig!

Kjæresten min har latt det gro igjen da hun skjønte at jeg syns det er sexy med litt hår. Og hun ble veldig glad, for det var den forrige kjæresten hennes som ville at hun skulle være helt barbert!!!

Anonymkode: 0007b...30b

• Liker 2
Gjest Athleisure
Skrevet

Mye mer sexy med hår. Får assosiasjoner til et underliv som tilhører et barn dersom jeg hører at noen er glattbarbert. Underlivet ser mindre delikat ut når det ikke er hår der, med tanke på kjønnslepper som stikker ut og lignende.

Skrevet
På 10.5.2017 den 20.43, lipgloss skrev:

nei takk fjerner alt,føler meg skitten med hår og det gjelder alt kroppshår :) 

Hodehåret også, altså?

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...