Jhonw Skrevet 10. mai 2017 #1 Skrevet 10. mai 2017 Vet ikke om dette er rett tema sted men prøver... Hva mener dere jenter om gutter, da mener jeg hva er liksom best: å være søt eller kjekk!? Hva fanger din oppmerksomhet og nysgjerrighet?
s0la Skrevet 10. mai 2017 #2 Skrevet 10. mai 2017 Jeg har som regel alltid falt for menn som er en god blanding mellom søt og kjekk. De som fanger min oppmerksomhet mest er nok... søte menn. Men det er vanskelig, fordi mange menn er kjekke med søte trekk. 3
Jhonw Skrevet 10. mai 2017 Forfatter #3 Skrevet 10. mai 2017 3 minutter siden, s0la skrev: Jeg har som regel alltid falt for menn som er en god blanding mellom søt og kjekk. De som fanger min oppmerksomhet mest er nok... søte menn. Men det er vanskelig, fordi mange menn er kjekke med søte trekk. God blanding er vel det beste jah hehe...
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2017 #4 Skrevet 10. mai 2017 Menn er IKKE søte... menn er menn. En kattunge er søt, en pandaunge er søt. Menn med stor M er ikke søte. Anonymkode: 42a56...afb 2
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2017 #5 Skrevet 10. mai 2017 Det kommer litt an på, det ene utelukker ikke det andre. Mannen må så klart være kjekk, det jeg legger i å være kjekk er ikke bare utseendet (veldig lite utseendet egentlig), men heller selvtillit, fremtoningen, hvordan han snakker og er, at han tar styringen, at han er en Mann, interessene hans, ambisjonene hans osv. Søt for meg er to kategorier, den ene er søt som i se så søt pusekatt!! Om du er mann og er denne type søt er det veldig negativt. Men jeg ønsker også at min kjekke mann skal være søt, men da en annen type søt enn nevnt over her. Den type søt jeg liker hos mannen er mer den følelsen jeg får når han sjarmerer meg. Altså at han gjør søte ting, eller sjarmerende ting, som gjør at man smelter litt inni seg. Som for eksempel om jeg er lei meg og gråter, så holder han rundt meg og trøster meg, eller om man sitter i bilen og han plutselig tar hånden min og kysser den. Eller når han skal være mandig og teit å ikke ville bruke krem, men så bli tørr i ansiktet om vinteren og spør om jeg kan smøre han med kremen min Så er vel mer handlingene han gjør som er søte/sjarmerende, men mannen er i bunn og grunn kjekk og mandig for det om. Når han gjør noe teit som sjarmerer meg kan jeg si: "Ååh du er så søt!" Så blir han fornærmet, siden han ikke vil være søt. Så sier jeg med mørk tullestemme: "Barsk mener jeg, du er så barsk". Mens jeg syntes han er enda søtere inni meg. Likevel er han den mest maskuline og mandige mannen jeg noen gang har møtt Anonymkode: 09394...5bf 4
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2017 #6 Skrevet 10. mai 2017 Jeg faller som regel ikke for menn som har veldig maskuline ansikt og selv om de ser bra ut så blir det noe 'skummelt' med dem. Anonymkode: 9a4f8...c1e
Jhonw Skrevet 10. mai 2017 Forfatter #7 Skrevet 10. mai 2017 52 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det kommer litt an på, det ene utelukker ikke det andre. Mannen må så klart være kjekk, det jeg legger i å være kjekk er ikke bare utseendet (veldig lite utseendet egentlig), men heller selvtillit, fremtoningen, hvordan han snakker og er, at han tar styringen, at han er en Mann, interessene hans, ambisjonene hans osv. Søt for meg er to kategorier, den ene er søt som i se så søt pusekatt!! Om du er mann og er denne type søt er det veldig negativt. Men jeg ønsker også at min kjekke mann skal være søt, men da en annen type søt enn nevnt over her. Den type søt jeg liker hos mannen er mer den følelsen jeg får når han sjarmerer meg. Altså at han gjør søte ting, eller sjarmerende ting, som gjør at man smelter litt inni seg. Som for eksempel om jeg er lei meg og gråter, så holder han rundt meg og trøster meg, eller om man sitter i bilen og han plutselig tar hånden min og kysser den. Eller når han skal være mandig og teit å ikke ville bruke krem, men så bli tørr i ansiktet om vinteren og spør om jeg kan smøre han med kremen min Så er vel mer handlingene han gjør som er søte/sjarmerende, men mannen er i bunn og grunn kjekk og mandig for det om. Når han gjør noe teit som sjarmerer meg kan jeg si: "Ååh du er så søt!" Så blir han fornærmet, siden han ikke vil være søt. Så sier jeg med mørk tullestemme: "Barsk mener jeg, du er så barsk". Mens jeg syntes han er enda søtere inni meg. Likevel er han den mest maskuline og mandige mannen jeg noen gang har møtt Anonymkode: 09394...5bf Så fantastisk svar ☺☺☺ 2
Jhonw Skrevet 10. mai 2017 Forfatter #8 Skrevet 10. mai 2017 48 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg faller som regel ikke for menn som har veldig maskuline ansikt og selv om de ser bra ut så blir det noe 'skummelt' med dem. Anonymkode: 9a4f8...c1e Uff da, men skinnet kan berda ☺ Selv har jeg masse tatovering og dem er ganske synlige og min mor pleier og si til meg "du har kan se litt ut som en pittbull men du har hjerte som en puddel" Haha. Men får høre at jeg er gabsken søt men det liker jeg ikke, da er det bedre og høre kjekk Haha. Jeg er adoptert og er derfor mørk i huden å man hører gjerne jenter / damer sier en mørk høy og kjekk man ikke mørk høy og søt mann Haha
Gjest Fox Mulder Skrevet 10. mai 2017 #9 Skrevet 10. mai 2017 Liker ingen av ordene, men hvis jeg måtte velge hadde det blitt søt.
Commander Skrevet 10. mai 2017 #10 Skrevet 10. mai 2017 Om jeg som mann hadde blitt kalt søt hadde jeg sett på det som avmaskulinering og hersketeknikk. Babyer eller valper er søte og rosa sukkerspinn er søtt. 1
meeeg9 Skrevet 12. mai 2017 #11 Skrevet 12. mai 2017 På 2017-5-10 den 16.04, AnonymBruker skrev: Det kommer litt an på, det ene utelukker ikke det andre. Mannen må så klart være kjekk, det jeg legger i å være kjekk er ikke bare utseendet (veldig lite utseendet egentlig), men heller selvtillit, fremtoningen, hvordan han snakker og er, at han tar styringen, at han er en Mann, interessene hans, ambisjonene hans osv. Søt for meg er to kategorier, den ene er søt som i se så søt pusekatt!! Om du er mann og er denne type søt er det veldig negativt. Men jeg ønsker også at min kjekke mann skal være søt, men da en annen type søt enn nevnt over her. Den type søt jeg liker hos mannen er mer den følelsen jeg får når han sjarmerer meg. Altså at han gjør søte ting, eller sjarmerende ting, som gjør at man smelter litt inni seg. Som for eksempel om jeg er lei meg og gråter, så holder han rundt meg og trøster meg, eller om man sitter i bilen og han plutselig tar hånden min og kysser den. Eller når han skal være mandig og teit å ikke ville bruke krem, men så bli tørr i ansiktet om vinteren og spør om jeg kan smøre han med kremen min Så er vel mer handlingene han gjør som er søte/sjarmerende, men mannen er i bunn og grunn kjekk og mandig for det om. Når han gjør noe teit som sjarmerer meg kan jeg si: "Ååh du er så søt!" Så blir han fornærmet, siden han ikke vil være søt. Så sier jeg med mørk tullestemme: "Barsk mener jeg, du er så barsk". Mens jeg syntes han er enda søtere inni meg. Likevel er han den mest maskuline og mandige mannen jeg noen gang har møtt Anonymkode: 09394...5bf Ååå 😍 Så søtt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå