AnonymBruker Skrevet 10. mai 2017 #1 Del Skrevet 10. mai 2017 Har du opplevd å bli gjenkjent her på KG? Anonymkode: f7b32...0a6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest flaggermuskongen Skrevet 10. mai 2017 #2 Del Skrevet 10. mai 2017 Jeg har gjenkjent 3 stk i løpet av mine år her. De freaker ut hver jævla gang. Burde egentlig slutte å huske alle de små detaljene om mennesker. Selv blir jeg vel gjenkjent, men jeg gir faen. Har ingenting å frykte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catalina Culès Skrevet 10. mai 2017 #3 Del Skrevet 10. mai 2017 Nei, ikke som jeg vet om. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nordavind Skrevet 10. mai 2017 #4 Del Skrevet 10. mai 2017 Helt sikkert, uten at jeg vet det. Ikke noe jeg bryr meg om. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2017 #5 Del Skrevet 10. mai 2017 Aner ikke. Hadde aldri brydd meg. Anonymkode: 55a26...083 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2017 #6 Del Skrevet 10. mai 2017 Nei, henger ikke sammen med den type gærninger som er på kg IRL Anonymkode: f227e...4fc 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cathrine88 Skrevet 10. mai 2017 #7 Del Skrevet 10. mai 2017 Ja, av folk jeg kjenner godt, og det er helt greit. Jeg synes dere som legger ut bilder er modige. Jeg tror jeg ville fått mareritt om fremmede som ropte "Hei, er ikke du hu derre dama fra KG?" på gata. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2017 #8 Del Skrevet 11. mai 2017 Ja. Jeg ble avslørt. Jeg var fortvilet over en situasjon som gravid, hvor mitt innlegg ble sendt til barnefar. Det resulterte i en måned vi ikke snakket sammen, 5 kg vektnedgang i 7 måned og som resulterte i et skyhøyt konfliktnivå med komplikasjoner som igjen resulterte til fødsel tre uker før tiden. Alene. Vedkommende vet godt hvor utfordrende BF er, og ville vel innerst inne ha barn med han selv.. I hvert fall ha han. Håper hun ser dette innlegget. Takk for at du fucka opp mitt første svangerskap og tok fra meg den roen jeg burde hatt, med å være bitch, når du vet det jeg sa var korrekt. Jeg ble sterkere av det. Og ferdig. Det er ikke du. Anonymkode: cdc8d...c5a 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2017 #9 Del Skrevet 11. mai 2017 Nei, det tror jeg ikke, men jeg er redd for å bli det, derfor prøver jeg å være forsiktig med å legge ut ting jeg kan gjenkjennes for. Kjenner ikke til at mine venninner bruker KG, og har egentlig ikke lyst til å vite det. Synes det er litt flaut at jeg bruker det selv, og samtidig vil jeg ha det for meg selv. Har kjent igjen et par stk fjerne bekjente her, men tror ikke de er aktive nå. Anonymkode: a1c51...494 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2017 #10 Del Skrevet 11. mai 2017 Hvordan det ts? Har du blitt gjenkjent eller tror du kjenner igjen noen? Anonymkode: 13f0c...95c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ingenting2 Skrevet 11. mai 2017 #11 Del Skrevet 11. mai 2017 Jepp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Aktivdame Skrevet 11. mai 2017 #12 Del Skrevet 11. mai 2017 Bryr meg fint lite om folk kjenner meg igjen. Bor ikke slik til at folk bryr seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fuglekvitter__ Skrevet 11. mai 2017 #13 Del Skrevet 11. mai 2017 Ja. Ei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 11. mai 2017 #14 Del Skrevet 11. mai 2017 Det regner jeg med. Don't give a fuck. Vel, bortsett fra at jeg rapporterer outende bitcher. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2017 #15 Del Skrevet 11. mai 2017 Ja, samboeren 😂 han vet fortsatt ikke at jeg vet.....Anonymkode: 456be...9dd 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2017 #16 Del Skrevet 11. mai 2017 jeg la ut et lettkledd bilde her og ble gjenkjent av en gamling på kg som trodde han hadde sjans. Ble aldri kvitt han. Anonymkode: 9b645...a19 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2017 #17 Del Skrevet 12. mai 2017 Jeg kjenner til ei som skriver en del som anonym på singel-forumet. Kunne aldri falt meg inn å avsløre henne eller si noe til henne, folk burde få lov til å søke råd og innspill anonymt uten at andre skal ødelegge det, men det har hendt at jeg selv har svart henne som anonym. Anonymkode: 6adbb...0af 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2017 #18 Del Skrevet 12. mai 2017 Trodde aldri jeg skulle gjenkjenne noen på KG da jeg oppdaga stedet for noen år siden, men har faktisk klart å bli en gjeng her inne som jeg har gjenkjent. Har også noen mistanker. Har for øvrig respekt for anonymiteten og holder den uskrevne taushetsplikten. Tror neppe de er sånne som bryr seg om at de blir gjenkjent, er jo tross alt en grunn til at jeg har fått det til uten å lete. Men har gjenkjent noen innlegg som kanskje handler om meg innimellom... og tenker at det kan være tilfeldig eller ikke. Prøver å tenke at det ikke gjør noe. KG er veldig stort, skal godt gjøres at mennesker du kjenner IKKE er her inne. Anonymkode: 9105d...9b0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2017 #19 Del Skrevet 12. mai 2017 Det er mulig at jeg har blitt gjenkjent, på grunn av noen innlegg. Men hvis jeg har det så er det veldig internt hvert fall, av de som virkelig kjenner meg for godt Men det gjør ikke noe - jeg tror de aller fleste er på kg innimellom. Anonymkode: 85fd0...3b9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2017 #20 Del Skrevet 12. mai 2017 Kjente igjen ei venninne som skrev som anonym her inne. Hun hadde først beklaget seg over samme problemstilling til meg. Ikke sagt noe til henne. Hun skal få lov å dele sine frustrasjoner på lik linje med alle andre. Anonymkode: 1b31e...670 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå