Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Heisann!

I disse dager tar jeg min Bachelorgrad i Bibliotek og Informasjonsvitenskap, og er i full gang med å sende ut jobbsøknader. 

Ønsker å sikte meg mer inn på Arkiv sektoren, selv om arbeidsmarkedet kan være smalt der.

Utenom bachelorgraden min har jeg også tatt helsefagarb. utdannelsen, og har jobbet i 9 år på sykehjem også ved siden av studiene.

Har nå funnet en stilling hvor det søkes etter en person med utdanning/arbeidserfaring innenfor begge sektorene som nevnt ovenfor, og jeg ser dette som en glimrende måte å kunne kombinere jobb/utdanningsbakgrunn i en og samme jobb. Stillingen er merket som Konsulent. I stillingsannonsen blir det også skrevet at lønn er etter avtale. Så da lurer jeg på: Hva er vanlig å legge seg på når det kommer til nybegynner lønn når man er nylig ferdigutdannet?

Takker for all innspill og det hadde vært veldig gøy å høre noe av folk som jobber i Arkiv hvis det er noe her ute :laugh:.

Endret av Hirka88
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Tipper mellom 350.000-380.000 et sted i startlønn. Ikke særlig godt betalt, men forholdsvis rolig og stressfri arbeidsdag kan jeg tenke meg :-)

Anonymkode: fa8b3...250

Skrevet (endret)
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tipper mellom 350.000-380.000 et sted i startlønn. Ikke særlig godt betalt, men forholdsvis rolig og stressfri arbeidsdag kan jeg tenke meg :-)

Anonymkode: fa8b3...250

Takk for svar. Kan kanskje håpe på  å stige litt i lønn etterhvert også :) 

Endret av Hirka88

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...