Hirka88 Skrevet 10. mai 2017 #1 Skrevet 10. mai 2017 (endret) Heisann! I disse dager tar jeg min Bachelorgrad i Bibliotek og Informasjonsvitenskap, og er i full gang med å sende ut jobbsøknader. Ønsker å sikte meg mer inn på Arkiv sektoren, selv om arbeidsmarkedet kan være smalt der. Utenom bachelorgraden min har jeg også tatt helsefagarb. utdannelsen, og har jobbet i 9 år på sykehjem også ved siden av studiene. Har nå funnet en stilling hvor det søkes etter en person med utdanning/arbeidserfaring innenfor begge sektorene som nevnt ovenfor, og jeg ser dette som en glimrende måte å kunne kombinere jobb/utdanningsbakgrunn i en og samme jobb. Stillingen er merket som Konsulent. I stillingsannonsen blir det også skrevet at lønn er etter avtale. Så da lurer jeg på: Hva er vanlig å legge seg på når det kommer til nybegynner lønn når man er nylig ferdigutdannet? Takker for all innspill og det hadde vært veldig gøy å høre noe av folk som jobber i Arkiv hvis det er noe her ute . Endret 10. mai 2017 av Hirka88
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2017 #2 Skrevet 10. mai 2017 Tipper mellom 350.000-380.000 et sted i startlønn. Ikke særlig godt betalt, men forholdsvis rolig og stressfri arbeidsdag kan jeg tenke meg :-) Anonymkode: fa8b3...250
Hirka88 Skrevet 11. mai 2017 Forfatter #3 Skrevet 11. mai 2017 (endret) 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Tipper mellom 350.000-380.000 et sted i startlønn. Ikke særlig godt betalt, men forholdsvis rolig og stressfri arbeidsdag kan jeg tenke meg :-) Anonymkode: fa8b3...250 Takk for svar. Kan kanskje håpe på å stige litt i lønn etterhvert også Endret 11. mai 2017 av Hirka88
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå