Gå til innhold

Kan menn være spesielt uhøflige mot veldig pene kvinner? Venninne ble stygt behandlet på eksamen

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

En venninne av meg er utrolig pen og opplevde at hun ble latterliggjort når hun gjorde feil. På en muntlig eksamen begynte eksaminatoren (den som stiller spørsmålene) å småle og gi kommentarer som "nei det er ikke kjeeeempedårlig så langt men ganske dårlig er det". Sensoren var nøytral og lo ikke av henne. Jeg gjorde og sa mer feil på eksamen og fikk dårligere karakter men opplevde ikke noe uhyggelig fra eksaminatoren (jeg ser gjennomsnittlig ut).

Gjorde sensoren det for å vise at han har makt og for å demonstrere noe mot henne fordi han tror hun kanskje er vant til å bli behandlet pent?

Anonymkode: 44abb...eee

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

"Menn" er ikke et distinkt dyr hvis oppførsel kan forklares på den og den måten. Menn som kvinner er helt ulike mennesker, og det er jo fullstendig umulig å ane hvorfor et menneske som var mann latterliggjorde en elev/student. Sikkert et kjedelig svar, men det er umulig å gi et ordentlig svar på et slikt spørsmål. Menn kan sikkert være sånn, og det kan sikkert også kvinner, men hvorfor en mann en gang var frekk mot en pen kvinne i en gitt situasjon er det helt umulig for folk som hører historien gjenfortalt i kortform å si noe fornuftig om. Dessverre.

Anonymkode: f91c8...816

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...