Gå til innhold

Hvilken regjering håper du styrer Norge fra høsten?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Selv heier jeg på rød grønn.

Anonymkode: 5b848...de7

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Høyre

Endret av Honey Dew
  • Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Rødgrønn 😊

Anonymkode: 3b60d...71a

• Liker 5
Gjest Catalina Culès
Skrevet (endret)

FRP.

Endret av Catalina Culès
Skrevet

RødGrønn. Uten tvil. Vi trenger litt medmenneskelighet og varme i samfunnet igjen.

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Rødgrønn, selv om jeg gjerne skulle sett AP/SV/Rødt uten SP.

Anonymkode: 7b7d5...89e

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Håper på en Høyre/Frp regjering som har flertall og kan styre uten støtte fra KrF og V.

Anonymkode: e44e7...695

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Den vi har (+/-). 

Man sier jo som regel at med den andre regjeringen vil det bli sååå mye bedre, men så har man den og da er den sååå ille. Dessuten tar ting TID før man ser resultater, jeg fatter ikke at folk ikke skjønner dette. 

Anonymkode: c4438...371

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Alt annet enn de rød/grønne, de vil rasere landet ved å kutte i veibyggingen, øke innvandringen og asylstrømmen igjen, kutte i politi og forsvar og øke sentraliseringen slik man så sist SP satt i regjering. Det beste ville vært en ren h/frp-regjering med flertall

Anonymkode: 44bed...fc8

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

En h/frp regjering som var avhengig av liberalistene for flertall. Det ville vært det beste for landet.

• Liker 1
Skrevet
18 minutter siden, Kath H. skrev:

RødGrønn. Uten tvil. Vi trenger litt medmenneskelighet og varme i samfunnet igjen.

Naivt. Den menneskeligheten strekker seg bare til tiggerbander på innbringende omreise eller kyniske asylsøkere med økonomi som eneste årsak for å komme til Norge. 

Med de rødgrønne blir alt verre for alle andre enn de som fsktisk bor her. Jeg fatter ikke at noen kunne finne på noe så egosentrisk som å stemme rødgrønt. Æsj. 

• Liker 9
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Alt annet enn de rød/grønne, de vil rasere landet ved å kutte i veibyggingen, øke innvandringen og asylstrømmen igjen, kutte i politi og forsvar og øke sentraliseringen slik man så sist SP satt i regjering. Det beste ville vært en ren h/frp-regjering med flertall

Absolutt! 

• Liker 1
Gjest Aktivdame
Skrevet

Helt rød.

Mer innvandring. Mer skatt.

Perfekt for det bortskjemte landet Norge.

Skrevet
23 minutter siden, Kath H. skrev:

Det rød-grønne alternativet vi kjenner er dødt for alltid, dette vil antagelig ende opp med en Ap-Sp regjering, så medmennesklighet og varme kan fort bli salderingspost. 

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Håper på en Høyre/Frp regjering som har flertall og kan styre uten støtte fra KrF og V.

Anonymkode: e44e7...695

Det er helt klart det vi får håpe på.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

En høyre/frp-regjering uten krf og venstre hadde vært det beste syns jeg :) kanskje i samarbeid med Liberalistene. 

Men samtidig er jeg for Senterpartiets desentraliseringspolitikk - vi på bygda har jo snart absolutt ingenting igjen... men det er jo det eneste jeg er enig med SP i - så det blir nok FrP eller Liberalistene som får min stemme.

Anonymkode: 4f801...60d

• Liker 3
Skrevet
2 timer siden, Arcturus skrev:

Naivt. Den menneskeligheten strekker seg bare til tiggerbander på innbringende omreise eller kyniske asylsøkere med økonomi som eneste årsak for å komme til Norge. 

Med de rødgrønne blir alt verre for alle andre enn de som fsktisk bor her. Jeg fatter ikke at noen kunne finne på noe så egosentrisk som å stemme rødgrønt. Æsj. 

Så naivt av deg. Du tror du skal få det bedre med en blå regjering. Vent til den dagen du trenger aap, sykepenger, eller tror du skal få pensjonen din. Neida, da sitter Erna og vennene og ler på en bassengkant et sted og har tatt alt av dine skattepenger til skattelette og økte pensjoner til seg selv. Jeg bor her (faktisk) og alt har blitt verre med Erna og co. Men du er vel for egosentrisk og kynisk til å skjønne ditt eget beste. 

Og forresten, du avsporer tråden.

• Liker 2
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nå snakker du jo om de blå/brune. Det er de som kutter i alt annet enn bompenger og skattelette til de rike.

• Liker 2
Skrevet
2 timer siden, Druid skrev:

Det rød-grønne alternativet vi kjenner er dødt for alltid, dette vil antagelig ende opp med en Ap-Sp regjering, så medmennesklighet og varme kan fort bli salderingspost. 

Det er helt klart det vi får håpe på.

Det rødgrønne alternativet kommer til å gjenoppstå med et sterkt SV og Rødt :) Heldigvis :)

Å håpe på en ny runde med Erna er vel det samme som å håpe at Robin Hood blir skutt?

• Liker 3
Skrevet

Håper selvfølgelig på rødgrønt! Og tror de vinner også!!!! 

• Liker 3
Skrevet

Rødgrønt, uten tvil

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...