AnonymBruker Skrevet 10. mai 2017 #1 Skrevet 10. mai 2017 Som nevnt er jeg 37 år og ser veldig ung ut, som 23 ish. Er det man betegner som en babe, men problemet med det er at jeg liler menn som er 40-48 ca, men de troe jo jeg er ei ungjente som de kunne vært faren til. What too do? Ja, jeg er seriøst nå. Tiltrekker meg unge fuckboyer. Men jeg er ute etter noe seriøst med en voksnen mann Anonymkode: 2a98a...f28
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2017 #3 Skrevet 10. mai 2017 er trollet tilbake? Anonymkode: d824f...f70 5
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2017 #4 Skrevet 10. mai 2017 Det er bedre at du bruker brukernavn når du poster disse innleggene. Da er det lettere å blokkere deg. Anonymkode: c005a...861 8
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2017 #5 Skrevet 10. mai 2017 Jeg er faktisk seriøs og vil ikke legge ut brukernavn da jeg sikkert vil få mye hets grunnet det. Det er faktisk et problem for meg. Jeg ønsker å bli tatt seriøst av voksne, seriøse menn som har livet på "stell" i likhet med meg. TS Anonymkode: 2a98a...f28 1
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2017 #6 Skrevet 10. mai 2017 Har det likedan. Er 44 og blir ennå spurt om legitimasjon på polet. Det er IKKE GØY! hvor mye tyngde og seriøsitet ser ut som man har når man må vise legitimasjon når man nærmer seg 50? Kler meg klassisk pent, ikke mye sminke, naturlig hår der de første grå hårene har kommet... Har mann og han er 10 år flere enn meg. Han syns det er litt morsomt, men føler han ser gammel ut. Er ikke noe å gjøre. Lev med det. Anonymkode: c4e51...45f 1
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2017 #7 Skrevet 10. mai 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Som nevnt er jeg 37 år og ser veldig ung ut, som 23 ish. Er det man betegner som en babe, men problemet med det er at jeg liler menn som er 40-48 ca, men de troe jo jeg er ei ungjente som de kunne vært faren til. What too do? Ja, jeg er seriøst nå. Tiltrekker meg unge fuckboyer. Men jeg er ute etter noe seriøst med en voksnen mann Anonymkode: 2a98a...f28 Luksusproblem Kos deg mens du kan! Anonymkode: 730ed...a5f 1
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2017 #8 Skrevet 10. mai 2017 Vel, jeg er 42 og folk tar meg for å være i 20-årene. Jeg tror det har litt å gjøre med en blanding av utseende og oppførsel, jeg orker ikke være "satt". I følge menn her inne må jo du være det beste ettersom alle menn i den alderen finner seg etterhvert ei som er mye yngre. Anonymkode: e849f...748 1
Gjest Ingenting2 Skrevet 10. mai 2017 #9 Skrevet 10. mai 2017 Selvsagt. Alle kvinner på KG ser ekstremt mye yngre ut enn dem er. Livsløgnen og alt det der.
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2017 #10 Skrevet 10. mai 2017 Er det noe problem da? I følge mennene her inne eeeeelsker menn kvinner som er kunne vært døtrene sine? Så du du burde jo være midt i nedlagsfeltet for menn 40-48 om du ser ut som 23? Hvis du ser ut som 37 ville du bare være bra nok for de på rundt 50, men aaaaalt for gammel for de på 40. Anonymkode: 30620...274 3
reneh Skrevet 10. mai 2017 #11 Skrevet 10. mai 2017 Ikke noe problem det, flott at en holder seg ung. 1
Callisto83 Skrevet 10. mai 2017 #12 Skrevet 10. mai 2017 Hvis du legger fra deg ord som "pur, ish, fuckboyer etc" så er det mulig du møter en moden mann som tror du er en moden kvinne også 15
AnonymSjiraff Skrevet 10. mai 2017 #13 Skrevet 10. mai 2017 3 minutter siden, canacas skrev: Selvsagt. Alle kvinner på KG ser ekstremt mye yngre ut enn dem er. Livsløgnen og alt det der. En dame på nesten 40: Jeg blir alltid tatt for å være 20 Søsteren min på 20: Rart, for du ser jo ikke ut som en 20 åring. Dama på nesten 40: *Ild i blikket* 10
Gjest Ingenting2 Skrevet 10. mai 2017 #14 Skrevet 10. mai 2017 2 minutter siden, AnonymSjiraff skrev: En dame på nesten 40: Jeg blir alltid tatt for å være 20 Søsteren min på 20: Rart, for du ser jo ikke ut som en 20 åring. Dama på nesten 40: *Ild i blikket* "Jeg blir alltid tatt som en tjue-åring" ville vært bedre. Og nesten mer troverdig.
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2017 #15 Skrevet 10. mai 2017 Skjønner hvordan du har det TS! jeg er selv 48 år, men holder meg skremmende bra! Bruker faktisk bilder fra da jeg var 24 på datingprofilen min, ingen som har kommentert det en gang. Men om du ønsker å finne deg en seriøs mann er det mange av de i 30-årene. Jeg har begynt å date en skikkelig flott mann nå, han er 33 år. Jeg har sagt jeg er 28, fordi han ønsker seg barn. Vil jo ikke lure han, men vil ikke la sjansen gå fra meg heller mens jeg enda har utseendet mitt. Det er jo uansett ikke alle som kan få barn, så ja... Det beste er nok å finne seg en mann som ikke ønsker barn da. Lykke til TS Anonymkode: b7ed5...936 1
AnonymSjiraff Skrevet 10. mai 2017 #16 Skrevet 10. mai 2017 (endret) 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Skjønner hvordan du har det TS! jeg er selv 48 år, men holder meg skremmende bra! Bruker faktisk bilder fra da jeg var 24 på datingprofilen min, ingen som har kommentert det en gang. Men om du ønsker å finne deg en seriøs mann er det mange av de i 30-årene. Jeg har begynt å date en skikkelig flott mann nå, han er 33 år. Jeg har sagt jeg er 28, fordi han ønsker seg barn. Vil jo ikke lure han, men vil ikke la sjansen gå fra meg heller mens jeg enda har utseendet mitt. Det er jo uansett ikke alle som kan få barn, så ja... Det beste er nok å finne seg en mann som ikke ønsker barn da. Lykke til TS Anonymkode: b7ed5...936 HAHAHAHA Endret 10. mai 2017 av AnonymSjiraff 14
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2017 #17 Skrevet 10. mai 2017 5 minutter siden, AnonymSjiraff skrev: HAHAHAHA Hahaha, men jeg har ingen datingprofil på nett, liker best å møte folk irl. Jeg ønsker en seriøs kjekk voksen mann som har store barn selv da jeg er ferdig med å få barn. Jeg har iallefall inntrykk av at de voksne mennene som er seriøse og som er karrierebevisste ikke får etter ungjenter. Han bør også like fysisk aktivitet, snill, morsom omsorgsfull, Kjekk, driftig og engasjert i feks det lokale idrettslaget til barna hans. Gjerne ei hytte ved sjøen også😉 Hvor finner jeg en sånn mann? Anonymkode: 2a98a...f28
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2017 #18 Skrevet 10. mai 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hahaha, men jeg har ingen datingprofil på nett, liker best å møte folk irl. Jeg ønsker en seriøs kjekk voksen mann som har store barn selv da jeg er ferdig med å få barn. Jeg har iallefall inntrykk av at de voksne mennene som er seriøse og som er karrierebevisste ikke får etter ungjenter. Han bør også like fysisk aktivitet, snill, morsom omsorgsfull, Kjekk, driftig og engasjert i feks det lokale idrettslaget til barna hans. Gjerne ei hytte ved sjøen også😉 Hvor finner jeg en sånn mann? Anonymkode: 2a98a...f28 Hva har du å tilby utover utseendet ditt da? Og da mener jeg ikke god jobb og slikt tull. Du kan jo prøve nettdating ved siden av det å møte noen irl da. Du kommer jo da i kontakt med folk du ikke ville ha kommet i kontakt med ellers. Ellers så får du prøve å oppsøke de arenaene den mannen du ønsker gjerne ville vært. For eksempel en hobby. Eller fysisk aktivitet, som hva da? Hva kan du gjøre for å møte noen som driver med den aktiviteten? Anonymkode: b7ed5...936
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2017 #19 Skrevet 10. mai 2017 Utfordrer dere til å legge ut nylige bilder av dere, så kan vi andre avgjøre om dere ser ut som starten av 20-årene eller ei. Anonymkode: 70983...4e3 7
Silfen Skrevet 10. mai 2017 #20 Skrevet 10. mai 2017 Jeg og blir tatt for å være i 20årene. Som oftest i et mørkt lokale av en dritings kar. Men heeey, tar det jeg får ass. 9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå