@lfa Skrevet 27. desember 2004 #1 Skrevet 27. desember 2004 Jepp... Makan til vindfull bikkje har jeg ikke sett makan til. Problemet er jo at det stinker pyton og det kan vel neppe være veldig behagelig for bikkja heller? Så derfor lurer jeg på om det er noe man kan gi/gjøre for å roe ned den magen? :-?
Gjest miau Skrevet 27. desember 2004 #2 Skrevet 27. desember 2004 Kanskje den spiser noe den ikke tåler?
tuva77 Skrevet 27. desember 2004 #3 Skrevet 27. desember 2004 Noen hunderaser er verre enn andre. Bl.a bulldog og boxere er ille til å prompe
Gjest Anonymous Skrevet 27. desember 2004 #4 Skrevet 27. desember 2004 Hvor gammel er den, og hva forer dere den med? Boksemat kan gi luft i magen... Og kanskje den har dårlig fordøyelse? Lettere å vurderer hva som er årsaken dersom vi vet mer diett og alder. Men noen hunder fiser nok uansett...
Gjest miau Skrevet 27. desember 2004 #5 Skrevet 27. desember 2004 Jeg glemte å legge til at mine fiser begge to. Så illeluktende at man ikke helt vet om man skal le eller gråte.. :-)
@lfa Skrevet 27. desember 2004 Forfatter #6 Skrevet 27. desember 2004 Det er en gammel Rottweiler-dame på 9 år. Hun får Specific fòr, aldri boksemat... Kanskje det er noe med rasen? Har hatt en Golden tidligere og han var absolutt ikke så ille som denne dama.
Gjest Teletubbien Skrevet 29. desember 2004 #7 Skrevet 29. desember 2004 Svigerfars whippet er kjempeille til å fise.... Her er det bare å holde pusten og be om at det skal gå over før man dør av oksygenforgiftning Spøk til side, han er selvsagt verre når han får restemat sammen med tørrforet. Griseører og andre godbiter er helt forfiselige også Regelmessig mosjon, kun eget fòr er noe som minsker problemet.... Lykke til
Julie Skrevet 30. desember 2004 #8 Skrevet 30. desember 2004 Hvordan er avføringa hennes? Kan hjelpe å bytte formerke. Det hjalp her i gården.
Midnattsol Skrevet 30. desember 2004 #9 Skrevet 30. desember 2004 Bløter du opp tørrfòret? Hvis ikke kan du prøve det da mange gasser frigis når maten bløtes og blir borte før de kommer i magen på hunden.
Brunhilde Skrevet 30. desember 2004 #10 Skrevet 30. desember 2004 Prøv å lure i hunden en teskje karve! Det kan faktisk hjelpe ganske så godt!
Gjest Anonymous Skrevet 30. desember 2004 #11 Skrevet 30. desember 2004 har det blitt verre i julen? Mange hunder får godbiter som den ikke skal ha. ikke bra for hunden heller. boksemat til hund skulle ha vert forbudt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå