AnonymBruker Skrevet 10. mai 2017 #1 Skrevet 10. mai 2017 Hva tror du om meg? Hvem er jeg, hvor er jeg i livet? Singel eller i fast forhold? I arbeid eller arbeidsløs? Barnløs eller 11 barn? Har jeg hund? Er jeg uintelligent eller svært intelligent? Lurer på hvordan jeg fremstår, så starter like gjerne en tråd om det. MEG: Jeg er sånn passe interessert i politikk, har sterke meninger, men kun medium interesse for emnet. Jeg er kunstnerisk og behersker 5 musikkinstrumenter godt, og to av dem er instrumenter jeg behersker svært godt. Jeg er flink til å male og tegne, og spesielt flink til å tegne det jeg ser, slik det ser ut. Jeg er ingen moteløve, går mer i klær jeg synes er behagelige og som ser anstendige/OK ut. Matsnobb er jeg heller ikke, tar meg like gjerne en hjemmemekka burger som en finere middag på restaurant. Har forresten aldri smakt hummer og krabbe - og nå er det for sent for legen sier jeg har alvorlig skalldyrallergi og må holde meg unna sånt Jeg er over gjennomsnittet opptatt av helse. Har spilt i rockeband og kan opplyse om at sjangeren var rock/metal. Det er sånt man driver med som ungdom, si. Idag foretrekker jeg heller klassisk musikk og de eldre pop/rock-låtene. Absolutt ikke rap og hip hop, det takler jeg ikke å høre på, spesielt ikke hvis det er norsk. Jeg er helnorsk, født og oppvokst i Norge og like hvit som vaniljeis. Hvis jeg blir brunere om sommeren, er det en dyp og litt kald brunfarge. Lysebrunt hår med naturlig fargespill, har dog hendt at jeg har farget det litt mørkere. Blå øyne med spennende oransje rundt pupillen Fremstår grønne på avstand. Jeg har alltid vært aktiv, vært med på mye idrett, trent håndball, volleyball og karate i flere år. Pr idag er jeg ikke organisert annet enn at jeg frivillig har meldt meg som musikant om en ukes tid, sånn siden jeg behersker et instrument ganske godt og tenkte at jeg skulle få noe ut av dagen. Det synes jeg er gøy. Jeg er ikke så sosial, er nok en mellomting mellom introvert og ekstrovert. Jeg kan fremstå stille og sjenert ved første øyekast, men kjenner du meg så er jeg en riktig skravlebøtte med mye på hjertet. Jeg får ofte høre at jeg er reflektert. Rett og galt er viktig for meg, jeg tror på moral og moralske standarder. Jeg mener at man skal hjelpe gamle damer over veien, og reise seg for høygravide damer på bussen. Selv om det kanskje i 2017 kan feildefineres som mikroaggressjon Jeg har kort lunte, hvis noen provoserer meg har jeg ingen problemer med å kjefte på dem. Jeg er relativt impulsiv. Men dog forsøker jeg å være så snill jeg bare kan, hver dag. Har et godt lag med dyr og har ikke levd uten kjæledyr på 17-20 år. De vil alltid være en del av livet mitt, og jeg har vært innom ganske mange forskjellige kjæledyr. Men favoritten er hund. Jeg har søsken og helt ok kontakt med dem Slekta er stor, den innerste kretsen er liten, ogvi støtter hverandre så godt vi kan. Jeg er 26 år. Hvor tror du jeg er hen, i livet? Hvordan fremstår jeg? Vær ærlig, det tåler jeg Og forresten kan du jo skrive litt om deg selv og så kan jeg gjette. Anonymkode: f780c...db4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå