Coiljente Skrevet 10. mai 2017 #1 Del Skrevet 10. mai 2017 Hei! Lurer på hvilke garn dere vil anbefale å bruke til å strikke kjøkkenkluter og grytekluter? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blådiamant Skrevet 10. mai 2017 #2 Del Skrevet 10. mai 2017 Jeg har brukt bomullsgarnet fra søstrene grene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hedy Lamarr Skrevet 10. mai 2017 #3 Del Skrevet 10. mai 2017 Jeg bruker bomullsgarnet til Nille, det er billig og bra og holder seg godt i vask. Bruker enkel tråd til kjøkkenkluter og dobbel til grytekluter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coiljente Skrevet 10. mai 2017 Forfatter #4 Del Skrevet 10. mai 2017 19 minutter siden, Blådiamant skrev: Jeg har brukt bomullsgarnet fra søstrene grene. Ok Takk for svar! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coiljente Skrevet 10. mai 2017 Forfatter #5 Del Skrevet 10. mai 2017 19 minutter siden, Amawhatsnot skrev: Jeg bruker bomullsgarnet til Nille, det er billig og bra og holder seg godt i vask. Bruker enkel tråd til kjøkkenkluter og dobbel til grytekluter. Takk for tips Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenPotetgull Skrevet 16. mai 2017 #6 Del Skrevet 16. mai 2017 Jeg har og brukt brukt bomullsgarn fra Nille, og har vært kjempefornøyd med det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå