Gjest Anonymous Skrevet 27. desember 2004 #1 Del Skrevet 27. desember 2004 hvor får man kjøpt det og hva er prisen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 27. desember 2004 #2 Del Skrevet 27. desember 2004 Gjest: Jeg tror jeg så en i nettbutikken til Grete Roede når jeg kjøpte pulsklokka mi. Hvordan fungerer en slik forresten? :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chihiro Skrevet 27. desember 2004 #3 Del Skrevet 27. desember 2004 Clas Ohlson har skritteller fra 89 kr. Aner ikke hvordan de virker, men har lurt på å kjøpe en av ren nysgjerrighet. Skal nemlig i sykehuspraksis etter nyttår, og der er det mye trasking i korridorene! Hadde vært morsomt å se hvor langt man gikk i løpet av en vakt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@riel Skrevet 27. desember 2004 #4 Del Skrevet 27. desember 2004 Jeg fikk en på McDonalds i USA sammen med de der awareness salatene som har kommet. Kan tenkes en får pedometer med menyen i norge og snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå