Gå til innhold

Hygiene og renhold hos daten

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har truffet en mann noen ganger og sist gang ble jeg invitert på middag hos han. Han bor i et oppussingsobjekt, så jeg måtte regne med litt rot og det var greit nok det. Ja, det så jo ut som et oppussingsobjekt, men de ferdige rommene var fine og ryddige. Kjøkkenet var steingammelt og litt vanskelig å se om det var skittent eller bare gammelt.

Toalettet derimot... Det kan neppe ha blitt vasket på noen år. Ikke dusjen heller. Ved vasken stod en håndsåpe som neppe blir brukt ofte og jeg så ingen tannbørste... Vasker han ikke hendene etter toalett? Pusser han ikke tennene? Han ser alltid ren og stelt ut, ingen dårlig ånde, men det var direkte ekkelt å sette seg ned på do der.

Er dette dumpegrunn?

Anonymkode: 6f068...0e9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette er Dumpegrunnen over alle dumpegrunner. 

• Liker 10
Skrevet

Kanskje han har flere bad?

• Liker 1
Skrevet

Vil tro du er i stand til å se om han har pels på tennene.

Men ingen såpe på badet hadde vært dealbreakeren over alle dealbeakere for meg. 

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

dump han!

Anonymkode: 4c5a5...dd7

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Fysj så grisete 😷 Hadde dumpet han og sagt grunnen, slik at fremtidige jenter slipper samme greia 😷

Anonymkode: 05f68...8a2

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har truffet en mann noen ganger og sist gang ble jeg invitert på middag hos han. Han bor i et oppussingsobjekt, så jeg måtte regne med litt rot og det var greit nok det. Ja, det så jo ut som et oppussingsobjekt, men de ferdige rommene var fine og ryddige. Kjøkkenet var steingammelt og litt vanskelig å se om det var skittent eller bare gammelt.

Toalettet derimot... Det kan neppe ha blitt vasket på noen år. Ikke dusjen heller. Ved vasken stod en håndsåpe som neppe blir brukt ofte og jeg så ingen tannbørste... Vasker han ikke hendene etter toalett? Pusser han ikke tennene? Han ser alltid ren og stelt ut, ingen dårlig ånde, men det var direkte ekkelt å sette seg ned på do der.

Er dette dumpegrunn?

Er det mannen eller boligen hans du dater? 

Hadde jeg funnet dette innlegget på kg og vært den parten du beskriver, så hadde du blitt dumpet på øyeblikket. 

Anonymkode: 50983...447

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Dump han! Skjerp deg!

Anonymkode: 21995...792

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvordan kan man egentlig se om en håndsåpe sjeldent blir brukt? :klo: Ang. tannbørsten så kan det være at han kasten den gamle fordi han skulle kjøpe ny. 

Ellers enig i at møkkete bad er sykt ekkelt.. 

Anonymkode: b91a1...675

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Forhindret henne ikke i å ta en dump på dassen hans.

Anonymkode: ea8f0...538

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan kan man egentlig se om en håndsåpe sjeldent blir brukt? :klo: Ang. tannbørsten så kan det være at han kasten den gamle fordi han skulle kjøpe ny. 

Ellers enig i at møkkete bad er sykt ekkelt.. 

Anonymkode: b91a1...675

Det er et slikt såpestykke.

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Forhindret henne ikke i å ta en dump på dassen hans.

Anonymkode: ea8f0...538

Jeg tisset bare.

Gjest Fox Mulder
Skrevet
6 timer siden, Pysa skrev:

Dette er Dumpegrunnen over alle dumpegrunner. 

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er et slikt såpestykke.

Jeg tisset bare.

Klart. Damer bæsjer ikke hos dejter har vi lært på kg. De holder seg i både 5 og 7 dager.

Anonymkode: 7111a...cc9

• Liker 2
Skrevet

Han har sikkert flere bad, som hun over sa.

Skrevet

Hvorfor spør du KG om dette er dumpegrunn? Er du så lite selvstendig? Bryr du deg virkelig om hva tilfeldige personer på internett mener om såpestykket til en du dater?

Hadde glatt dumpet en jente som ikke kunne ta de simpleste avgjørelser selv

• Liker 3
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Klart. Damer bæsjer ikke hos dejter har vi lært på kg. De holder seg i både 5 og 7 dager.

Anonymkode: 7111a...cc9

Jeg bæsjer to ganger hver dag. Hadde ikke giddet å holde meg igjen

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje han har sitt private bad, og at dette du var på kanskje bare blir brukt av de grisete gjestene hans. 

Anonymkode: 144d8...eca

• Liker 1
Skrevet (endret)
2 timer siden, Sykkelkopp skrev:

Hvorfor spør du KG om dette er dumpegrunn? Er du så lite selvstendig? Bryr du deg virkelig om hva tilfeldige personer på internett mener om såpestykket til en du dater?

Hadde glatt dumpet en jente som ikke kunne ta de simpleste avgjørelser selv

Enkleste sier vi på norsk. Simpel på norsk betyr tarvelig, dårlig (gjort), ussel etc.

Endret av Arabella
  • Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Æsj er så mange menn som aldri vasker badet! Det holder ikke å bare støvsuge det må skrubbes og det gidder de ikke og blir dermed blinde for den tjukke kalk møkk laget som legger seg langs dusj listene og i flis sprekkene og toalettet. Jeg ville bare sagt til han "wow lenge siden du har vaska badet/doen eller? Hahahuff shit du må vaske det oftere ser ikke ut! det er sånn man skal vaske annenhver uke" også sett på han med et merkelig blikk et par sekunder til reaksjonen hans kom også snakket om noe annet. Er ikke badet vasket til neste gang da ville jeg sagt det igjen at jeg syns det er usmakelig å overnatte eller komme på besøk når badet er så fullt av skitt og bakterier. Konstruktiv kritikk

Anonymkode: c2387...ce3

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Urenslig mann. ÆSJ a meg. Hvem gidder sånt griseri? Hvordan i all verden er han på andre fronter når han engang ikke klarer å vaske dassen? Dump så det holder!

Anonymkode: cb657...098

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...