AnonymBruker Skrevet 10. mai 2017 #1 Skrevet 10. mai 2017 Jeg har kjærlighetssorg som jeg ikke kommer ut av. Jeg dagdrømmer om han, ser på bilder av han på facebook, håper at det en gang kan bli oss. Det kan jo bli oss en dag, så jeg lever i håpet. Han har en komplisert livssituasjon som han må ordne opp i, før det eventuelt kan bli oss. Det kan ta noen måneder eller det kan ta flere år. Eller det kan aldri skje. Jeg vet ikke. Det var jeg som tok denne avgjørelsen, for hans del kunne vi ha vært sammen under hele prosessen. Så jeg er vel også litt sint på meg selv som ikke bare kunne fortsette å være sammen med han. Det er ikke noe rus eller kriminelt, bare så det er sagt. Problemet mitt er at jeg bare vil ha han. Og ettersom det kan bli oss på sikt, så klarer jeg ikke komme over han. Men det kan jo også hende at det aldri blir oss to, og hva har jeg brukt livet mitt til da? Sittet å ventet på han. Hva gjør jeg nå? Hvordan kan jeg komme over han? Vi har ingen kommunikasjon i det hele tatt. Han er slettet fra sosiale medier. Men han skulle sende meg melding en gang i nær eller fjern fremtid når/hvis ting har forandret seg. Så jeg går vel rundt å venter på denne meldingen.. Det er ikke bra i det hele tatt. Det er helt sikker mange her som har hatt kjærlighetssorg. Hvordan kommer man over personen? Er det "bare" å ta tiden til hjelp? Hva fungerte for dere? Anonymkode: 16662...dad
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2017 #2 Skrevet 10. mai 2017 Jeg lover deg, hør på han her. Hver dag!! Det hjelper utrolig mye på sikt: Anonymkode: 35cf8...51c
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2017 #3 Skrevet 10. mai 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg har kjærlighetssorg som jeg ikke kommer ut av. Jeg dagdrømmer om han, ser på bilder av han på facebook, håper at det en gang kan bli oss. Det kan jo bli oss en dag, så jeg lever i håpet. Han har en komplisert livssituasjon som han må ordne opp i, før det eventuelt kan bli oss. Det kan ta noen måneder eller det kan ta flere år. Eller det kan aldri skje. Jeg vet ikke. Det var jeg som tok denne avgjørelsen, for hans del kunne vi ha vært sammen under hele prosessen. Så jeg er vel også litt sint på meg selv som ikke bare kunne fortsette å være sammen med han. Det er ikke noe rus eller kriminelt, bare så det er sagt. Problemet mitt er at jeg bare vil ha han. Og ettersom det kan bli oss på sikt, så klarer jeg ikke komme over han. Men det kan jo også hende at det aldri blir oss to, og hva har jeg brukt livet mitt til da? Sittet å ventet på han. Hva gjør jeg nå? Hvordan kan jeg komme over han? Vi har ingen kommunikasjon i det hele tatt. Han er slettet fra sosiale medier. Men han skulle sende meg melding en gang i nær eller fjern fremtid når/hvis ting har forandret seg. Så jeg går vel rundt å venter på denne meldingen.. Det er ikke bra i det hele tatt. Det er helt sikker mange her som har hatt kjærlighetssorg. Hvordan kommer man over personen? Er det "bare" å ta tiden til hjelp? Hva fungerte for dere? Anonymkode: 16662...dad Hva er det som er problemet? Anonymkode: 9616a...f2d
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2017 #4 Skrevet 10. mai 2017 43 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg lover deg, hør på han her. Hver dag!! Det hjelper utrolig mye på sikt: Anonymkode: 35cf8...51c Haha For en treiging!........Men smart, da Ts: Du har slått opp for hans del og kan når som helst motta en sms hvor han sier at livssituasjonen er ordnet. Om noen måneder, om noen år.... For en utrolig dårlig deal! Du kommer til å gå rundt og vente, rosemale alt sammen.. Kanskje du bør vurdere "enten eller"? Enten er dere sammen, enten er dere ikke sammen - hvis sistnevnte, så går man videre. Anonymkode: 4ccf5...3d4
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2017 #5 Skrevet 10. mai 2017 46 minutter siden, Malenealone skrev: Denne må jeg lytte på og. Jeg har gått rundt i 1 år og 5 måneder med kjærlighetssorg selv om det ikke er verdt det i det hele tatt. Det er ikke verdt tiden min i mitt tilfelle. Men men det tar sin tid å komme over uansett. Jeg har det best og merker mest fremgang når jeg aksepterer følelsene mine, og sorgen. Anbefaler deg å notere ned følelsene dine og tankene på mobilen å sende dem til mailen din. Jeg skriver positive ord til meg selv og. Hilsen en som vet alt om kjærlighetssorg, og som har hatt det så lenge nå at jeg nesten burde ha det skrevet på CV -en 😂 Jada, Meline37. Anonymkode: 3ff8b...b0b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå