Gå til innhold

Royale brystvorter!

Gjest Citronella

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har alltid vært en tilhenger av å slippe nipplene fri. Så ja, jeg likte looken. Om det var sømmelig på den kongelige balkongen er en annen sak, men siden jeg ikke er så opptatt av de kongelige uansett, gir jeg blaffen i den vurderingen. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det så billig og helt malplassert ut. 

Slottet er ikke stedet for å vise frem brystvortene sine.

• Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Citronella
8 timer siden, JessicaL skrev:

Det så billig og helt malplassert ut. 

Slottet er ikke stedet for å vise frem brystvortene sine.

Billig? Jeg vil tro den kjolen kostet brød og smør for en familie i en måned. Men du er vel pro-royal. Å arve en posisjon er utrolig mer idiotisk enn å ta på seg en kjole som viser brystvorter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo absolutt ikke noe galt i at brystvortene er synlige. Da er cirkuset- kongelige på utstilling verre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har sett på det, flott kongen og dronningen er! Likevel, får jeg en dårlig bismak, bruke så mye penger på fest og fyrverkeri og så er det mange som lever under fattigdomsgrensen.

Hva med å lage en fellesfest for de som ikke blir hørt, sett eller forstått, eller kanskje for de som ikke har et sted å bo?

Jeg synes verden er et underlig sted å bo, det værste jeg vet er urettferdighet.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 10.5.2017 den 0.29, Citronella skrev:

Skjønner godt at hun fikk oppmerksomhet! Wow. Det skal guts til å opptre slik på en royal begivenhet. Gleder mitt non-royale hjerte :sexy:

Royal dame med synlige brystvorter

Se  Victoria og mannens reaksjon på de to da, hun ser ut som hun er klar til å hoppe på dem begge to og han følger like etter da, antageligvis..... :fart2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 10.5.2017 den 0.29, Citronella skrev:

Skjønner godt at hun fikk oppmerksomhet! Wow. Det skal guts til å opptre slik på en royal begivenhet. Gleder mitt non-royale hjerte :sexy:

Royal dame med synlige brystvorter

Hun er i den kongelige familien/slekt, men hun har ingen tittel. Jeg tenker at det er ikke så stor krise egentlig, siden hun ikke har en tittel. Hadde en prinsesse, eller andre kongelige med tittel gjort noe sånt, så hadde reaksjonene vist seg store. Må si at kjolen var veldig flatterende på henne. Vakker kvinne! Men hodepynten kunne hun fint la blitt igjen hjemme. Og hun hadde vært nydelig med håret i bølger hengende ned :) 

Synlige brystvorter gjør meg ingenting, MEN det er lov å se ann anledningen! Uansett om hun er "barn av vår tid" som det så fint stod i en eller annen nettside om dette. I kongelige anledninger passer det seg ikke med gjennomsiktige kjoler som viser frem både det ene og det andre. Ha litt respekt. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ingenting2

Hvorfor er det egentlig usømmelig eller upassende at brystvorter syns gjennom klærne til en kvinne? Jeg blir egentlig provosert av hele denne saken. Hvem har bestemt at kvinnelige brystvorter er upassende, men for mennene er det helt greit? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, canacas skrev:

Hvorfor er det egentlig usømmelig eller upassende at brystvorter syns gjennom klærne til en kvinne? Jeg blir egentlig provosert av hele denne saken. Hvem har bestemt at kvinnelige brystvorter er upassende, men for mennene er det helt greit? 

Syns ikke det er greit for verken menn eller kvinner i en slik setting. Det er settingen som gjør det "ugreit", ikke kjønnet.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...