Gå til innhold

Royale brystvorter!


Gjest Citronella

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Tamsi

Skjønner at hun fikk oppmerksomhet ja, tenk å ha noe så sykt og uvanlig som brystvorter... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Citronella
1 minutt siden, Miss.Whitefox skrev:

Holy crap- lite flatterende. Royal eller ikke, det der var bare tacky. Terningkast 0.

Modig kvinne! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Citronella skrev:

Modig kvinne! 

Jeg ville heller sagt hun har liten selvinnsikt, men for all del 😅

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Citronella
Akkurat nå, Miss.Whitefox skrev:

Jeg ville heller sagt hun har liten selvinnsikt, men for all del 😅

Monarki er jo anakronisme, og hvorfor ikke gjøre et statement ut av det.Selv om sikkert brystvorte-kvinnen suger til seg alt av midler som hører med. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest CecilieX

La oss håpe at hun var klar over fadesen, og at det var en ønsket "look". Ville ikke vært i hennes sko dagen derpå om det viser seg at hun ikke visste at kjolen var lite dekkende i fronten. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ingenting2

Jeg la ikke merke til det før jeg så denne tråden. Utrolig hva blikket fanger og ikke fanger. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest C.Tramell

Jeg la ikke merke til brystvortene før jeg leste om dem i nettavisene. Så bare en ukjent kvinne med rød kjole og attitude. Mine ville sikkert oppført seg like usømmelig på en iskald slottsbalkong. Tror ikke det finnes et BH-materiale som kan holde dem skjult når det er kaldt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, C.Tramell skrev:

Jeg la ikke merke til brystvortene før jeg leste om dem i nettavisene. Så bare en ukjent kvinne med rød kjole og attitude. Mine ville sikkert oppført seg like usømmelig på en iskald slottsbalkong. Tror ikke det finnes et BH-materiale som kan holde dem skjult når det er kaldt!

Attitude? Hun så jo bare helt misfit ut, som de hadde snorta på bakrommet...

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, C.Tramell skrev:

Jeg la ikke merke til brystvortene før jeg leste om dem i nettavisene. Så bare en ukjent kvinne med rød kjole og attitude. Mine ville sikkert oppført seg like usømmelig på en iskald slottsbalkong. Tror ikke det finnes et BH-materiale som kan holde dem skjult når det er kaldt!

Så vi på samme program😊

Vi så på dette i går kveld når de skulle gå inn for spise og vi reagerte på at hun ikke hadde bh på. Du så det tydelig

Men hun var ei nydelig dame

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest C.Tramell
Akkurat nå, Lapper skrev:

Så vi på samme program😊

Vi så på dette i går kveld når de skulle gå inn for spise og vi reagerte på at hun ikke hadde bh på. Du så det tydelig

Men hun var ei nydelig dame

Jeg så ikke programmet, bare bilder av hele gjengen på slottsbalkongen. La ikke merke til brystvortene i det hele tatt, men nå når jeg er gjort oppmerksom på dem ser jeg dem jo veldig tydelig :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det beste var blikket til kronprinsesse Victoria 😂 priceless 😝

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...